One :)

341 20 1
                                    


New príbeh na svete :):)


Volám sa Alechandra Die, ale všetci ma volajú iba „Alex." Mám jedného staršieho brata, Matta.

Ja a Matt žijeme bez rodičov (zahynuli pri nehode) na Floride.

Popravde na 19 ročné dievča mám dosť nabitý program. Keď nie som v škole trénujem na majstrovstvá sveta v surfovaní(mojím cieľom je získať ZLATO), potom fotím fotky na CANONe do školy, keďže som v maturitnom ročníku a v neposlednom rade, pravidelne brázdim rampy (blízko pláže) na SKATE. Tak uznajte sami, že mi čas na osobný život neostáva.



„Alex, vstávaj!" zakričal na mňa Matt z kuchyne.

„Nechaj ma spať!" hovorila som mu ešte v polospánku.

„Alex, nezačínaj zasa" povedal mi už blízko pri mojej hlave.

Prinútila som sa otvoriť oči. Hodinky na stolíku ukazovali niečo po siedmej ráno.

„Si vôbec normálny?" spýtala som sa.

„Áno!" odpovedal.

„Ale ja mám taký pocit, že nie keď ma tu budíš v sobotu ráno o siedmej" povedala som mu.

„Alex?"

„Čo??" spýtala som sa podráždene.

„Ale dnes nie je sobota, ale piatok!" povedal mi.

„Do riti!!" zanadávala som a postavila som sa z postele.

Rýchlosťou letiaceho šípu som vletela do kúpeľne a zatvorila za sebou dvere. Rýchlo som začala s rannou hygienou, jemne som sa nalíčila a išla som si vyberať čo na seba. Keď som bola hotová z kúta izby som si zobrala skate a vyrazila som sa do školy...


Do školy som prišla tesne po zvonení. Zoskočila som dole zo SKATEu a vrazila som do triedy. Rýchlo som si išla sadnúť na svoje miesto.

„Slečna Die, postavte sa" povedal mi učiteľ.

Ja som sa postavila a prevrátila som oči.

„Ako si dovoľujete vletieť do triedy, bez toho, aby ste sa ospravedlnili?" spýtal sa ma.

„Prepáčte, už sa to viac nestane" povedala som mu.

„Áno máte pravdu nestane, pretože máte poznámku" oznámil mi.

„A teraz si už môžete sadnúť" dodal.

Ja som si sadla na svoje miesto a povedala som: „Kretén!"

„Čo ste to povedali slečna Die?" spýtal sa ma učiteľ.

„Nič" povedala som mu.

„Tak vy prídete neskoro na vyučovanie a ešte ste aj drzá?!" spýtal sa ma.

„Ja nie som drzá!" povedala som mu nahnevane.

„Tak dosť!!" povedal učiteľ tresol po lavici a postavil sa.

„Idete do riaditeľne" dodal.

„Čo?" nechcela som tomu veriť.

Vyšla som s učiteľom z triedy a on ma viedol do riaditeľne.

„Toto snáď nie je pravda" hovorila som si v duchu.

„Ako môže byť niekto taký debil??"

Učiteľ zaklopal na dvere riaditeľne a ja som sa usadila na lavičku pred nimi. Čakala som, kým ma niekto nezavolá dovnútra.

„Slečna, Die" zavolala ma sekretárka.

Postavila som sa zo svojho miesta a vošla som ku riaditeľovi.

„Dobrý deň" pozdravila som ho slušne.

„Dobrý deň, slečna Die" povedal riaditeľ.

„Sadnite si" dodal nakoniec.

„Viete prečo ste tu?" spýtal sa ma.

„Nó... Asi kvôli tomu, že som prišla neskoro?" dala som mu proti otázku.

„Áno aj" povedal.

„Mohli by ste ma prosím prestať naťahovať a na rovinu mi povedať, to čo máte na srdci?" spýtala som sa ho.

„Slečna, Die ja viem, že Vám len pred nedávnom zomreli rodičia, ale nemusíte si vašu nezdvorilosť vybíjať na učiteľoch" povedal mi.

„Prepáčte, asi som nerozumela... Akú nezdvorilosť myslíte?" spýtala som sa ho.

„Ja viem, čo ste povedali učiteľovi White" povedal mi.

„Aha" povedala som.

„Slečna Die, pre dnes z toho nebudete mať žiadne problémy, ale prosím, miernite svoje slová keď sa budete rozprávať s učiteľmi" povedal mi.

„Nebojte sa budem" povedala som mu a postavila som sa na odchod.

Zvyšok dňa som pretrpela bez toho, aby som niekomu vynadala alebo bola protivná.


„Alex?" zakričal na mňa Mike (môj najlepší kamarát) cez polku chodby.

Zastavila som sa a počkala som kým ma dobehne.

„Ahoj" pozdravila som ho a potom som ho objala.

„Ahoj, prídeš dnes na rampy?" spýtal sa ma.

„Ešte neviem, prečo sa pýtaš?" chcela som vedieť.

„Alex, nehovor mi, že si zabudla inak ma z teba porazí" povedal mi.

„Mike môžeš ma aj zabiť, ale ja si fakt nespomínam" povedala som mu s úsmevom.

„Alex?? Ty si vážne nespomínaš??"

„Mike ty si o mne naozaj myslíš, že by som si nechala ujsť súťaž v Skate-ovaní?" spýtala som sa ho.

Mike iba pokrútil hlavou.

„Tak vidíš" povedala som.

„Budem tam presne na čas aj s mojím miláčikom" dodala som.

Mike iba prevrátil očami.

..DREAM.. Where stories live. Discover now