Keď som sa ráno zobudila hneď mi priniesli raňajky a ja som sa najedla. Konečne som po dlhom čase mala v ústach niečo, z čoho som sa nepovracala...Ani nie 15 minút po tom čo som sa najedla do izby vstúpil doktor, aby mi dal prepúšťaciu správu a poslal ma domov.
Ja som povedala: ,,Ďakujem" a išla som sa chystať.
Zavolala som Mikeovi aby po mňa prišiel...O necelú pol hodinu sme už sedeli v aute a potichu sme sa viezli ku mne domov...,,Alex, kde si bola celú noc???" spýtal sa ma Matt len čo som otvorila dvere.
,,Nóóó...ja-a som bola s..."
,,No už sa vykokci" nabádal ma Matt.
,,Bola som s Mikeom u neho."
,,A tam som aj prespala" dodala som a potom som sa pobrala do svojej izby.
Tam som si ľahla do svojej postele a zaspala som...Pohľad Tomáša:
Keď som sa ráno zobudil, bol som pevne rozhodnutý, že pôjdem za Alex a využijem svoj talent na to aby vedela čo pre mňa znamená.
Zišiel som dole do kuchyne a na rýchlo som si urobil raňajky...Potom som si išiel urobiť rannú hygienu a išiel som sa obliecť...Z domu som vyrazil o necelých 15 minút...Do nemocnice som prišiel o 10. Rýchlym krokom som sa vybral do Alexinej izby. Stál som pred jej dverami a rozhodoval som sa či zaklopať alebo nie. Nakoniec som nezaklopal a len som tam vtrhol. No ostal som v šoku. V jej izbe už nikto nebol a obliečky boli prezlečené. Vyšiel som z izby a pobral som sa k pani čo sedela za pultom, kde podávali informácie o pacientoch.
,,Dobrý deň" pozdravil som nejakú staršiu pani keď som prišiel k pultu.
,,Dobrý deň, ako Vám môžem pomôcť??"
,,Mohol by som vedieť, čo sa stalo so slečnou Alechandrou Die????"
,,Ste v nejakom príbuzenskom vzťahu??" spýtala sa ma.
,,No...viete ja som jej...priateľ" povedal som neisto (aj keď som nevedel, že či sa tak ešte vôbec môžem nazývať).
,,No pán..." začala.
,,Tatar" povedal som jej.
,,Pán Tatar, vašu priateľku dnes ráno prepustili domov" pokračovala.
,,Ďakujem" povedal som a vyšiel som na parkovisko kde som sadol do auta a vybral som sa k Alex...K jej domu som dorazil, ani nie za 20 minút. Vystúpil som z auta a prešiel som k dverám. Zhlboka som sa nadýchol (2-krát) a potom som zazvonil.
Otvoril mi Matt.
,,Ahoj."
Matt na mňa vypleštil oči a spýtal sa ma: ,,Čo tu chceš??"
Už len z jeho tónu hlasu som pochopil, že aj on vie o tom čo sa stalo medzi mnou a Alex.
,,Je tu??" spýtal som sa ho.
,,A čo teba do toho" povedal mi arogantne.
,,Veľa" povedal som mu a popri jeho ruke som sa vtlačil do vnútra.
Hneď som si to namieril ku Alex do izby. Otvoril som dvere a uvidel som ju ako spí. Vošiel som dnu, posadil som sa ku jej posteli a chytil som ju za ruku, ktorá jej trčala z pod periny....Pohľad Alex:
Sníval sa mi sen, ako pri mne sedí Tomáš, drží ma za ruku a je všetko tak ako to bolo predtým ako odišiel...Keď som sa zobudila na tvári som mala úsmev. A na ruke som pocítila stisk.
,,To sa mi určite len zdá" pomyslela som si a nevenovala som tomu až takú pozornosť. No po chvíli sa to opakovalo.
,,Čo to kurva??" pýtala som sa seba samej.
Keď som otočila hlavu, uvidela som Tomáša, ako sa na mňa usmieva.
,,Čo tu do šľaka robíš??" spýtala som sa ho a vytrhla som si ruku z jeho ruky.
,,Prišiel som ti niečo vysvetliť."
Ja som si povzdychla a spustila som: ,,Vari sme si to už nevysvetlili???...Tomáš je KONIEC!!" povedala som a zadržiavala som slzy.
,,Z tvojej strany možno, ale ja ti chcem povedať, ako to naozaj bolo."
,,Tomáš ale ja..."
,,Už nič, nechcem počuť" skočil mi do toho Tomáš.
,,Alex, medzi mnou a Luciou nič nie je...Ten vzťah som chcel ukončiť" povedal mi. ,,A to bol dôvod prečo som išiel na Slovensko... Aby som jej povedal, že som sa zamiloval do niekoho iného" dodal nakoniec.
,,A to ti mám veriť??" spýtala som sa ho.
,,Áno!" povedal Tomáš rozhodne. ,,Ale skôr, ako niečo povieš, chcem aby si išla so mnou" dodal.O necelých 10 minút sme boli na zimnom štadióne. Uprostred klziska bol z pukov napísaný nápis: ,,Prepáč mi to...Milujem ťa."
Na veľkoplošnej obrazovke bola pustená prezentácia s našimi fotkami.
Tomáš mi povedal: ,,Môžeme ešte raz padnúť?? Zastaviť pásku a pretočiť ju???"
Ja som sa na neho usmiala a len som prikývla. Potom som ho pobozkala.
,,Zase spolu??" spýtal sa ma neisto.
,,Ty môj hlupáčik samozrejme" povedala som mu a znovu som ho pobozkala.
No nebol to len taký obyčajný bozk, bol to bozk, ktorý mi chýbal 2 mesiace, bozk plný vášne, nehy, lásky a šťastia...
No našu šťastnú chvíľku narušilo hokejové mužstvo. Tomáš ma rýchlo ťahal preč. Keď sme prišli ku mne ruka v ruke Matt urobil niečo čo som nečakala ani ja ani Tomáš.
,,Vypadni!" povedal Matt Tomášovi.
,,Čo to do šľaka robíš?" spýtala som sa nahnevane.
,,Ja si neželám, aby sa tu ten človek zdržoval po tom čo ti urobil!"
,,Tak to máš smolu, pretože ja s Tomášom sme sa dali znovu dokopy!"
,,To ako po tom všetkom čo ti urobil a ako ťa klamal?"
,,Áno" povedala som mu. A išla som za Tomášom.
Vyšla som pred dom a tam ma čakal Tomáš opretý o kapotu jeho auta.
YOU ARE READING
..DREAM..
RomanceVolám sa Alechandra Die, ale všetci ma volajú iba „Alex.“ Mám jedného staršieho brata, Matta. Ja a Matt žijeme bez rodičov (zahynuli pri nehode) na Floride. Popravde na 19 ročné dievča mám dosť nabitý program. Keď nie som v škole trénujem na majstro...