To mi nestačilo. Musela som vyzvedať ďalej.
,,Tomáš prosím, povedz mi to" prosila som ho so psími očami.
,,Nie!!" povedal rozhodne.
,,Fajn!!"
O necelých 10 minút sme boli na mieste.
,,Už sme tu" oznámil mi Tomáš.
Ja som sa pozrela von oknom.
,,Kde to sme??" chcela som vedieť.
,,Nepýtaj sa a poď" povedal mi Tomáš a ťahal ma do vnútra nejakého domu.
,,Tomáš kde to sme??" zopakovala som svoju otázku.
Tomáš nič nehovoril.
,,Ako chceš" pomyslela som si.
Svojou zdravou nohou som sa zaprela do zeme a potom som si sadla. Tomáš sa na mňa udivene pozrel.
,,Keď mi nepovieš, kde to sme nepohnem sa odtiaľto!!!" oznámila som mu rozhodne.
Tomáš sa iba usmial a zobral ma do náručia. Ja som sa mu vzpierala.
,,Alex, prestaň sa vzpierať inak spadneš a zlomíš si aj druhú nohu!!!" pripomenul mi nahnevane.
Počúvla som ho a prestala som sa vzpierať. Tomáš so mnou v náruči vošiel do vnútra. Keď prešiel prah položil ma na zem. Ja som ostala stáť vo dverách, ako prikovaná a ešte aj s otvorenými ústami.
,,Zavri tie ústa, inak ti do nich vletí mucha" povedal s úsmevom.
Znovu som počúvla. Presunula som sa do obývačky a sadla som si na gauč. Tomáš si sadol vedľa mňa.
,,Tomáš môžeš mi povedať, prečo si robil také tajnosti??" spýtala som sa ho. ,,Mohol si mi rovno povedať, že ideme k tebe" dodala som.
,,Noo...ja vlastne ani neviem.Bola by si išla so mnou, keby som ti to povedal??" dal mi proti otázku.
,,Áno, išla ty trtko" povedala som mu s úškrnom a pobozkala ho.
Keď sme náš bozk ukončili vyvalila som sa mu do lona...O chvíľu mi zaškvŕkalo v bruchu.
,,Dala by si si niečo na jedenie??"
Ja som zdvihla hlavu a prikývla som. Tomáš sa postavil a prešiel do kuchyne. Ja som ho nasledovala. Otvoril chladničku a vybral z nej ingrediencie na kura. Ja som len vyvalila oči.
,,Ty vieš variť??" spýtala som sa ho udivene.
,,Samozrejme" prikývol Tomáš a široko sa na mňa usmial.
Tomáš sa pustil do varenia a ja som ho potichu sledovala. Ešte aj za sporákom vyzeral sexy. Ale je pravda, že keby bol za tým sporákom polonahý vyzeral by ešte lepšie. Kusala som si do pery...
,,Nechceš s tým pomôcť?"
,,Nie!!"
,,Ako chceš" povedala som a znovu som sa začala rozplývať nad jeho dokonalosťou.
,,Keby som ho tak teraz mohla pojebať" pomyslela som si. Znovu som si kusla do pery.
Tomáš sa otočil a udivene sa na mňa pozrel. Potom mi položil tanier pod nos.
,,Ď-ď-ďakujem" vykoktala som zo seba.
,,Nie je začo" povedal mi Tomáš a pobozkal ma.
Ja som sa do toho z chuti pustila.
,,Je to výborné" pochválila som ho po druhom súste.
,,Ďakujem" usmial sa Tomáš.
Keď som dojedala podala som tanier Tomášovi a ten ho dal do umývačky spolu s ostatným riadom.
,,Tak a čo budeme robiť teraz??" vyzvedala som od Tomáša.
Ešte stále mi bol otočený chrbtom.
,,Mala by som jeden nápad" dodala som a objala ho zozadu.
,,Nemal by som náhodou, toto robiť ja?" chcel vedieť.
,,Mal, ale...." svoju vetu som nedokončila.
Tomáš sa mi šikovne vytrhol z objatia, prešiel po za mňa a objal ma. Ja som sa usmiala. Potom ma začal bozkávať na krk. Ja som sa otočila, aby som bola tvárou k nemu. Tomáš našiel moje pery a začal ma bozkávať...
YOU ARE READING
..DREAM..
RomanceVolám sa Alechandra Die, ale všetci ma volajú iba „Alex.“ Mám jedného staršieho brata, Matta. Ja a Matt žijeme bez rodičov (zahynuli pri nehode) na Floride. Popravde na 19 ročné dievča mám dosť nabitý program. Keď nie som v škole trénujem na majstro...