Votes potešia :) :3
Keď som prišla domov, bola som mierne opitá. Ako tak som sa dotrepala do svojej izby a ľahla si do postele...
Ráno som sa zobudila s opicou a mala som menšie výpadky pamäte.
Postavila som sa z postele a rýchlo som sa dotrepala do kúpeľne, aby som sa na seba pozrela v zrkadle a skonštatovala ako vyzerám.
„Ešte, že je víkend" pomyslela som si.
Rýchlo som sa odlíčila a skočila som do sprchy. Keď som z nej vyšla, cítila som sa trochu lepšie, ale hlava ma stále bolela. Pobrala som sa do kuchyne pohľadať nejaké lieky proti bolesti hlavy...
Asi po polhodine som ich našla, hneď som si dala dve pre istotu a začala som robiť raňajky.
„Dobré ráno" ozvalo sa za mojím chrbtom.
„Bože, ale som sa ťa zľakla" povedala som mu.
„Nemáš čisté svedomie?"
„Ja???" spýtala som sa ho s pohľadom neviniatka.
Matt iba prekrútil oči.
„Nech sa páči."
Podala som mu tanier s omeletou.
„Ďakujem" povedal Matt a sadol si za stôl.
O chvíľu som sa k nemu pridala aj ja. Jedli sme potichu. Keď som dojedla dala som tanier do drezu a povedala som: „Ja som urobila raňajky, ty umyješ riad"
„Ale ja.." chcel protestovať Matt, ale ja som na neho pozrela vražedným pohľadom.
Vošla som do izby, zapla som notebook a strčila som do neho kábel od môjho miláčika. Všetky fotky, ktoré som včera pofotila som stiahla do počítača, aby som si ich neskôr mohla vytlačiť a prilepiť ku ostatným na stenu.
Postupne som si tie fotky prezerala a triedila. Prišla som až k tým, kde som s Tomášom.
Vytriedila som skoro všetky, ale tie kde vyzeral fakt SEXY(aj keď ja som na nich vyzerala ako debil) som si vytlačila a pridala na kôpku k ostatným, ktoré pôjdu na stenu. Postavila som sa zo stoličky a začala som ich pomaly lepiť...
O chvíľu niekto zaklopal na dvere mojej izby.
„Ďalej" zakričala som.
Do vnútra vošiel Mike, objala som ho na privítanie.
„Zase lepíš tie fotky?" spýtal sa ma.
„Jasné, ako by to vyzeralo, kebyže tam nedám náš včerajší deň" povedala som mu s úsmevom.
„Máš pravdu" povedal Mike a začal si prezerať fotky.
„Táto sa mi páči" povedal a ukázal na fotku kde som spolu s Tomášom.
„Aj mne."
„Musím uznať, že je skoro tak sexy, ako ja" povedal Mike so smiechom.
„Musím s tebou len súhlasiť" prehovorila som s úsmevom.
„A čo dnes podnikneme??" spýtala som sa ho.
„No predsa to čo vždy."
Ja som sa usmiala a povedala som: „Tak sa idem prezliecť a môžeme ísť."
„OK" povedal Mike a sadol si na moju posteľ.
Ja som si zatiaľ vybrala čo na seba.
„Fajn môžeme ísť."
Mike sa postavil z postele, do ruky zobral skate a vyšiel z izby. Ja som ho nasledovala tiež so skate-om v ruke.
„Dáme si preteky?" spýtal sa ma.
„Jasné, kto bude prvý pri rampách kupuje tomu druhému nový skate."
„A kto prehrá dá sa tetovať" povedal Mike so smiechom.
„Súhlasím."
Ešte sme si vysvetlili pravidlá a potom sme sa postavili na čiaru na ceste.
„Pripraviť sa, pozor, štart" povedal Mike a tým nás odštartoval.
Ja som sa rozbehla na skate, ako rýchlo som vedela a už som ho nevnímala. Vnímala som len cestu a vietor, ktorý mi rozfúkaval vlasy. Keď som došla ku rampám Mike tam už bol.
„To čo má byť?" spýtala som sa ho trochu v rozpakoch.
„Šiel som skratkou" povedal a usmial sa na mňa.
„Ale to neplatí" trvala som na svojom.
„Ale platí."
„V pravidlách nebolo, že by sme nemohli použiť skratku" dodal nakoniec.
„Fajn dlhujem ti skate" povedala som mu trochu skormútene a vyrazila som na rapmy.
YOU ARE READING
..DREAM..
RomanceVolám sa Alechandra Die, ale všetci ma volajú iba „Alex.“ Mám jedného staršieho brata, Matta. Ja a Matt žijeme bez rodičov (zahynuli pri nehode) na Floride. Popravde na 19 ročné dievča mám dosť nabitý program. Keď nie som v škole trénujem na majstro...