Hneď ako ma Mike uvidel pobehol ku mne a objal ma.
,,Ahoj, ty si dnes nebola v škole??" chcel vedieť.
,,Nóóó...vlastne som na prvú hodinu zaspala a počas druhej som šla domov" objasnila som mu.
,,Prečo??" chcel vedieť.
,,Znovu som mala konflikt z Whiteom, on ma zobral k riaditeľovi, ten zavolal môjmu bratovi a na 2 týždne ma podmienečne vylúčil" pokračovala som.
Mike stál oproti mne, ako prikovaný.
,,Ty nič nepovieš??"
,,Alex, ja nemám slov" povedal mi.
,,Prečo to robíš??" dodal.
,,Pretože, ma ten učiteľ vytáča."
,,Alex, to ti neverím, nikdy si taká nebola ani keby ťa ten učiteľ vytočil na smrť, nikdy by si sa tak nesprávala."
,,Časy sa menia."
,,Alex, poznám ťa už od tvojich 4 rokov, tak by si mi mohla povedať čo sa to tu naozaj deje."
Musím uznať, že Mike ma naozaj pozná najlepšie zo všetkých.
,,Tak dobre" povedala som a povzdychla som si. ,,Poviem ti to" dodala som.
,,Počúvam" povedal Mike a išiel si sadnúť na rampu. Ja som sa k nemu pridala.
,,No vieš, ja som sa s Tomášom rozišla, len on o tom ešte nevie."
,,Prečo??" spýtal sa ma.
,,Pretože, keď sme sa prvý krát stretli a potom keď sme spolu začali chodiť, zabudol sa zmieniť, že má na Slovensku priateľku, ktorú miluje tak, že si spolu trávia dovolenku v Tatrách" vysvetlila som mu.
,,Tomu neverím."
,,Ani ja som tomu nechcela veriť" súhlasila som s Mikeom.
,,A ako si sa to dozvedela???" chcel vedieť.
,,Úplne náhodou som včera klikla na nejaký článok, tam mi to vybehlo" povedala som mu so smutným hlasom.
,,A si si istá, že je to aktuálne??" spýtal sa ma.
,,Bol tam dátum z pred pár hodín."
,,A čo chceš teraz robiť??" spýtal sa ma.
,,Neviem."
Do očí sa mi nahrnuli slzy. Mike ma chytil do náručia a objal ma. Ja som sa k nemu pritisla a začala som mu zmáčať tričko slanými slzami.
,,Alex, prestaň plakať a vzchop sa!"
Ja som sa dvakrát zhlboka nadýchla a spýtala som sa: ,,Pôjdeš so mnou niekde??"
,,Kam??" chcel vedieť.
,,Nepýtaj sa a poď!!" povedala som mu a ťahala som ho z rampy.
Pomaly sme sa vybrali smerom do mesta. Ani nie o necelú polhodinu sme stáli pred tattoo štúdiom.
,,Alex, si normálna??" chcel vedieť Mike.
,,Úplne" usmiala som sa a ťahala som ho do vnútra.
Sadla som si do kresla, začala som si prezerať knihu tetovaní. Ako som si ju prezerala do očí sa mi nahrnuli slzy...
,,Tak čo to bude??" spýtal sa ma tater.
,,Nóóó, popravde tu nemáte nič také čo, by vystihovalo túto situáciu."
,,Tak čo keby ste mi to nakreslili???" navrhol mi.
,,Dobre" povedala som mu.
Teter mi podal papier a ceruzku a ja som sa pustila do kreslenia. O chvíľu som bola hotová a taterovi som podala už iba návrh.
,,Kam to bude??" spýtal sa ma.
Ja som mu ukázala miesto, kde to chcem a tater sa pustil do práce...Ani nie o 45 minút bol hotový.
,,Ďakujem" povedala som mu a zaplatila som.
Mikeovi som to samozrejme ukázala.
,,Paráda" povedal.
Ja som sa na neho usmiala, potom sme vyšli zo štúdia a namierili sme si to rovno do kaderníctva.
,,Kam to ideme??" spýtal sa ma Mike.
,,Ku kaderníčke" povedala som mu.
,,A čo tam???" spýtal sa ma.
Povedala som mu len jednu vetu. A tá veta znela: ,,Zmena je život."
Prišli sme ku mojej obľúbenej kaderníčke. ,,Ahoj, Alex" pozdravila ma Zoe.
,,Ahoj" odzdravila som ju a sadla som si do kresla.
,,Tak ideme farbiť???" spýtala sa ma.
Ja som len prikývla a zo vzorkovníka som si vybrala farbu, ktorú chcem. Zoe sa pustila do práce, a ja som sa po celý čas rozprávala s Mikeom.
YOU ARE READING
..DREAM..
RomanceVolám sa Alechandra Die, ale všetci ma volajú iba „Alex.“ Mám jedného staršieho brata, Matta. Ja a Matt žijeme bez rodičov (zahynuli pri nehode) na Floride. Popravde na 19 ročné dievča mám dosť nabitý program. Keď nie som v škole trénujem na majstro...