Mika'nın Ağzından
düşünmeden konuştuğum için kendime sövmek istiyorum. Herneyse Yuu-chan bunu söylediğimde mutlu görünüyordu. Yuu-chan'ın odasına çıkıp netflix'ten ikimizinde seveceği bir film açtık. Film tabikide aksiyondu. Ben ilk korku demiştim ama Yuu korku istemediği için aksiyon izlemek zorunda kaldık.Film sırasında Yuu yerinde duramıyor heyecanla izliyordu. Bende onu izliyordum tabi...
Yuu: Hadi artık kurtar şu kızı!
Bir an onun bu haline gülücektim fakat kendimi zor tutttum. Aşağı ki kattan kapı açılma sesi geldi. bundan dolayı hemen odanın kapısını kitledi Yuu. Ben ise camın önünde hazırda bekledim. Matematik hocası yani Guren hemen kapıya gelmişti ve açmaya çalışmıştı.
Guren: AÇ ŞURAYI YUU!
Hemen pencereden aşağı merdivene atladım. O sırada Yuu kapıyı açtı. Guren bi anlık sinirle içeriye daldı. Ben ise dikkatlice onları dinlemeye koyuldum.
Guren: Bak Yuu sana kızmak istemezdim ama sen şansını zorluyosun.
Yuu: Her zaman böyle diyosun! Yeter artık rahat bırak beni!
İçerde ki seslere bakılırsa kavga ediyorlardı. O sırada Shinya'nın sesi geldi.
Shinya: BEKLE GUREN EĞER BUNU YAPARSAN SENİ ASLA AFFETMEM!
Yuu: VUR HADİ ZATEN ANCAK ONU YAPABİLİYORSUN!
Sanırım Guren Yuu-chan'a vurmak üzereydi. Dayanmalıyım çünkü içeri giremem.
Shinya: Gel hayatım çocuğu yanlız bırak.
Guren: Dur Shinya! Ve sen Yuu... Sana çok büyük bir ceza vericem ama düşünmem lazım. Bir daha beni sınıfta rezil etmeyi dene bak o zaman nolucak.
Shinya: Tamam hayatım hadi sen git odaya bende gelicem az sonra.
Yürüme sesleri geliyordu büyük ihtimalle Guren gidiyordu.
Shinya: Yuu lütfen ona çok kızma toplantıda veliler ondan şikayetçi oldu oda bu yüzden çok sinirli artıdan senin sınıfta ona karşı gelmene çok sinirli.
Yuu: Biliyorum ama o zaten her zaman sinirli.
Shinya: Lütfen sende onu anlamaya çalış tatlım.
Yuu Shinya'ya cevapsız kaldı. Shinya Yuu'nun yanağından öpüp kapıya ilerledi.
Shinya: İyi geceler tatlım.
Yuu: İyi geceler.
diyip gülümsedi.
Kapı kapanma sesi duyunca tekrar cama tırmanmaya çalıştım os sırada Yuu yavaşça kapıyı kitlemişti. camdan bedenimin yarısını odaya soktum ama bacaklarım aşağıda kaldı. Yuu yanıma gelip beni çekmeye çalıştı. güçsüz olöasına rağmen onun sayesinde ayaklarımı cama koyabildim.
Mika: Çok güçsüzmüşsün.
Yuu: HAA?! AMA FARKETTİYSEN ÇIKARDIM SENİ.
Mika: Evet azıcık gücün sayesinde çıktım.
Yuu kollarını göğsünün altında birleştirdi ve kafasını başka tarafa çevirdi.
Yuu: Sana bir daha yardım etmeyeceğim bakalım çıkabilir misin?
Onun bu haline gülümsedim. Ona doğru yaklaşıp kolumu omzuna attım.
Mika: Şuan ne istersen yapabiliriz. Ne istersin?
Yuu: Hmm bir düşüneyim. Arkadaşlar ne yapar.
Bunu sorduğunda gülümsemem bir anda söndü gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikayuu
FanfictionBu kitaba 2022 Ağustos ayında başlanmıştır. Bu yüzden ilk bölümleri hayatınızda görebileceğiniz en cringe bölümler. Yani okursanız lütfen ilk bölümler yüzünden beni zorbalamayın. 🙏🤧