Sevgili olmamızdan bu yana neredeyse yarım yıl geçti. Biz Yuu ile birbirimize odaklanmışken Shinoa'da Mitsuba ile flörtleşiyordu. Yakında olurlarsa şaşırmam. Bu arada o gördüğüm kâbusları bir daha hiç görmedim. Bu büyük ihtimalle benim paranoyaklığımdan kaynaklanıyordu. Bunları anneme anlattım ve o da beni bir psikoloğa, yardım almaya gönderdi. Bu arkadaşlarım tarafından garip karşılanmadı. Beni mutlu eden bir başka konu da buydu. Koca bir okul yılının ardından karne günü gelmişti. Hep beraber karnelerimizi aldıktan sonra dışarda buluşma sözü vermiştik.
"SEN NASIL BU KADAR ZEKİ OLABİLİRSİN?!" Yuu, Kimizuki'ye (yanlis yazdiysam kb) avazı çıktığı kadar bağırıyordu.
Biz ise Yuu'nun yakınmasına gülüyorduk. Sırasıyla herkesin yıl sonu belgesini ve puanını sayayım.
Yuu az kalsın sınıfta kalacaktı. Yani kısaca hocaların kıyağı ile geçti. Hiçbir şey alarak 11. Sınıfa atladı. (Siktirname🎀🎀) Shinoa ise takdir almıştı. Çünkü sınıf başkanı ve örnek öğrenciydi. Hocalar onu çok seviyordu. Okul ikincisi olmuştu. Mitsuba ise takdiri çok az puanla kaçırmıştı. Teşekkür almıştı. Yoichi ise okulun en sevilen öğrencisiydi. Hocalar tarafından da seviliyordu. Takdir almıştı. Okul üçüncüsüydü. Bunlar çok zeki. Sıra bende, ben ise takdir aldım. Fakat diğerleri kadar zeki değilim. Yk. Kimizuki hakkında konuşmama gerek var mı??? Okul birincisiydi ve 4 olan bir dersi bile yoktu. Bu adam 10. sınıfta bu kadar güzel notlar almayı neye borçlu?
Yani kısacası canım erkek arkadaşım grubumuzun en malıydı. Onu her ne kadar sevsemde, bu doğru.
"Tamam Yuu, bu kadar yeter." Dedi Shinoa elini masaya vurarak.
"Hayırdır Shinoa? Şimdiden serseriliğe başladın mı?" Dedi Mitsuba dalga geçer gibi.
Shinoa ise Mitsuba'nın bu lafına sessizce güldü. Sonrasında hemen Mitsuba'nın yanağına bir buse kondurdu. Mitsuba şaşırmış veya kızmış gibi görünmüyordu. Bu durumu garipsediğim için tek kaşımı kaldırarak onlara baktım.
"Sevgili oldunuz mu siz?" Diye sordum.
"Benim cazibeme dayanamadı daha fazla." Dedi Shinoa Mitsuba'ya bakarak.
"Abartma Shinoa. Zaten seni seviyordum. Sadece benimle nasıl flört ettiğini izlemek hoşuma gidiyordu."
"Çetemiz gay çıktı." Dedi Yuu.
"Biraz bekle, hâlâ Kizimuki ve Yoichi var." Dedi shinoa.
Yoichi bana Kimizuki'den hoşlandığını söylemişti. Fakat Kimizuki için aynı şeyi söyleyemem.
"Ben kendimi derslere vereceğim için aşkla ilgilenmiyorum." Dedi Kimizuki ellerini göğsünün altında birleştirirken.
Yoichi'ye baktığımda bu söze kırıldığını görebiliyordum. Aşkının tek taraflı olması onun için en kötü şeydi. Sahte bir gülüşle aradan sıyrıldı. Onun için üzülmüştüm.
"Bence etrafında ki kişilere iyice bir bakmalısın. Belki kaderinde ki kişi hemen yanında seni bekliyordur." Dedim gülümseyerek.
"Emin değilim haklı olabilirsin. Aşkı çok ertelememeliyim." Dedi Kimizuki bir yandan Yoichi'ye bakarken.
Onun da Yoichi'ye karşı boş olmadığını anladığımda çok sevindim. Onları kendi hallerine bırakmak ve ilişkilerinin nereye kadar ilerleyeceğine bakmak sanırım bizim içinde onlar içinde en iyisi olacaktı. (Yuh abla bu ne kadar uzun bir cumle oldu boyle)
Shinoa'da bu bakışmayı farketmişti ki benimle göz göze geldiğinde sırıttı. Bende ona karşı sırıttım.
"Size de mutlu son dilerim." Diyerek masadan kalktı Shinoa. Mitsuba'nın elini tutarak onu da çekiştirdi. Hızlıca kafeden çıktılar. Bende onun amacını anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikayuu
FanficBu kitaba 2022 Ağustos ayında başlanmıştır. Bu yüzden ilk bölümleri hayatınızda görebileceğiniz en cringe bölümler. Yani okursanız lütfen ilk bölümler yüzünden beni zorbalamayın. 🙏🤧