Yuu'yla temizlik malzemelerinin olduğu odaya gittik. Etraf boştu ve ben Yuu'ya sakince açıklayabilirdim. Ama ne diyecektim ki.
"Dinliyorum." dedi gülümseyerek. Onun mutlu göründüğü zamanlar bende mutlu oluyordum. Bende karşılık olarak gülümsedim.
"Yuu-chan seni seviyorum hemde çok seviyorum. Seni kaybetmek istemem asla."
Olamaz çok utanıyorum devamını getiremeyeceğim sanırım. Yuu utandığımı anlamıştı.
"Utanma sadece ne hissettiğini söylüyorsun."
Derin bir nefes alıp gülümsedim.
"Hayatının sonuna kadar benimle mutlu olmak ister misin? Sevgilim olur musun Yuu-chan?"
Yuu gülümsedi ve elimi tuttu.
"Her engele birlikte karşı çıkalım Mika. Elbette sevgilin olurum."
Bu cevabı duyduğumda o kadar rahat hissettim ki. Yuu'ya sarıldım. Aklıma birlikte geçireceğimiz bütün günler geldikçe daha da mutlu oluyordum.
"En büyük engeli sende biliyorsun değil mi?" dedi.
Ah doğru o yaban mersini ve ya patlıcan dediğimiz kişi. Umarım yakında keltoş olurda Shinya onu bırakır. Yuu'dan ayrılarak gözlerine baktım.
"Umarım onu da ikna edebiliriz. Bunun üstesinden gelebiliriz."
Yuu kafasını olumlu anlamda sallayarak yüzüme yaklaştı. Elimi (uha ölüyom) beline sardım. O da kollarını boynuma sardı. Dudaklarını dudaklarımla birleştirdi.
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
Yeterli😏. Bu aralar çok kötü hissediyorum. Kimseyle sohbet etmek istemiyorum. Sadece kendi halimde takılmak istiyorum. Moralim nedensiz yere çok bozuk. Ağlamam gerekiyor ben gidiyorum. Hadi iyi okumalar bb. Bölüm kısa oldu özür dilerim böyle güzel, tatlı bir bölüm olsun istedim.
LAN UYGULAMA DELİRDİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikayuu
FanficBu kitaba 2022 Ağustos ayında başlanmıştır. Bu yüzden ilk bölümleri hayatınızda görebileceğiniz en cringe bölümler. Yani okursanız lütfen ilk bölümler yüzünden beni zorbalamayın. 🙏🤧