E P I S O D E S I X

236 26 179
                                    

Mika'nın Ağzından
Yuu uyumuştu. Acaba onu kırmışmıydım? Bilmiyorum, ne yapacağımı bilmiyorum. Çok karışık geliyor herşey.

Kapı açıldı ve içeriye her zaman gördüğüm patlıcan geldi. Ve ya yaban mersini herneyse.

"Bu az önce uyanık değil miydi?"

"Uykusu gelmiş bu yüzden yeniden uyudu." dedim gülümseyerek.

"Hm tamam." diyip bir sandalyeye oturdu Guren.

Yarı açık kapıdan Shinya girdi bu sefer.

"Yuu yine mi uyudu?"

"Evet."

Niye her giren bu soruyu soruyor amk.

Guren ve Shinya'ya birşey demeden koridora çıktım. Annemin odasına doğru gittim.

Kapıyı açtığımda içerde annemin abisi vardı. Gülümseyerek içeriye girip arkamdan kapıyı kapattım.

"Hoşgeldin." dedim.

"Hoşbuldum." dedi gülümseyerek.

Yanlarına gidip oturdum. Onlar sohbet ediyor ben ise onları sessizce dinliyordum. Aklım hala Yuudaydı. (Türkçem çok kötü sövmeyin.)

Anneme döndüm. "Anne ben eve gideceğim." dedim.

"Tamam ama dikkatli ol. Yanında para var mı?"

"Evet var." diyip odadan çıktım. Çıkışa ilerliyordum ki Shinoa yanıma geldi.

"Merhaba Mikaela-san!"

"Merhaba."

"Nereye gidiyorsun?"

"Eve."

"Bende öyle! Birlikte yürüyelim mi?"

"Hayır."

"Hadi ama sohbet ederiz!"

"Hayır."

Shinoa hayır dememe rağmen benimle yürüdü.

"Yuu ile nasıl aranız?" dedi sırıtarak.

Bir an durup Shinoa'ya baktım. Sanırım yanaklarım kızarmıştı. Shinoa sırıtmaya devam ediyordu.

"B-bu seni ilgilendirmez."

"Sonunda 3 kelimelik bir cevap!"

"Kes."

Diyerek yürümeye devam ettik.

(Bir insana araba çarparsa ne kadar süre okula gitmez?)
1 AY SONRA

Sabah okula geldiğim gibi sırama oturdum. Yoichi yanıma gelip benle sohbet etmeye başladı.

"Günaydın!"

"Sanada günaydın Yoichi."

"Nasılsın Mika-kun?"

"İyiyim sen nasılsın?"

"Bende iyiyim."

Ortam sessizleşti. Ben masama bakıyordum.

"ee" dedi Yoichi.

"Ne ee?"

"Bizimle ile takılmak ister misin?"

Biraz düşündüm öylece.

"Yuu-chan sizle mi?"

"Evet.."

"Boşver."

"Ama, herneyse seni zorlamayacağım."

"Teşekkürler." Dedikten sonra kulaklığımı çıkartıp şarkı dinlemeye başladım. Yoichi o sırada gitmişti bile.

Neden gitmek istemedim ki? Benim için güzel bir fırsattı. Tüh kaçırdım.

Bir süre sonra biri gelip omzuma dokundu. Bana dokunan kişiye baktığımda bu kişinin Yoichi olduğunu gördüm. Hm neden Yuu olacağını düşündüysem. Yuu olmadığı için moralim bozulsada Yoichi'nin bana söylediklerini dinledim.

"Ders başlamak üzere. Matematik hocasına yakalanmak istemezsin değil mi?" Dedi. Tabi birde hoca sevdiğim çocuğun babası olunca. Sevdiğim çocuk..

Cevap vermeden önüme döndüm. Guren derse gelip derse başlamadan bana her zamanki ölümcül bakışlarını attı. Ama umursamıyorum.

...

Sıkıntıdan patlamak üzereydim. Kantine inip bir pop kek aldım.(Yalan yok morali yükseltiyor yani 🤷‍♀️) Yerken bir yandan derin derin düşünüyordum. Yuu'nun duygularına nasıl karşılık vereceğime şaşıp kalmıştım. Böyle bir durumda ne yapılır onu bile bilmiyorum. Daha önce hiç birini sevmemiştim. Yuu dışında... Ama onunla konuşmalıydım. Bu okul çıkışı onunla konuşucam. Sınıfa çıkıp sırama oturdum. Çok gergin hissediyorum, onu sevmeme rağmen bir ilişkide karşımdakine nasıl davranırım bilmiyorum.

"Hey hey Mikaela-san derin derin ne düşünüyorsun bakalım?"

Bana seslenen kişiyi görmeden tanımıştım. Bu kişi Shinoa Hiiragi.

"Seni ilgilendirmez."

"Huh her zaman aynı cevap hmm. Demek öyle."

Shinoa'yı kafama takmadan öyle sınıftan çıktım. Peşimden geliyor gibi hissediyordum. Ahhh bunlardan kurtulma şansım yok.

"Ne var Shinoa."

"Konu Yuu."

"e bunda ne var?"

"Ayrıldık." Diyip gülümsedi.

"Bunu gelip bana niye anlatıyorsun."

"Yuu ile sevgili olma şansın hayır hatta net sevgili olucaksınız."

"Buna nerden emin oluyorsun?"

"Çünkü birbirinizi sevdiğiniz çok açık."

Sessizce ilerlemeye devam ettim. Shinoa'dan kurtulmak amacıyla erkekler tuvaletine girdim. Aynada kendime bakarken arkadan Shinoa bana bağırdı.

"Benden kaçman hiçbir anlam ifade etmiyor!"

ÇILDIRICAM AMK BU NE DELİRİYORUM SHİNOA SAL BENİ AAAAA!(hu taonun çince rapini dinle sakinleşirsin.)

Okul çıkışı
Zil çaldığı gibi Yuu'nun sınıfına gittim. Yuu'nun çıkmasını bekledim. Yuu çıktığı an karşında beni bulduğunda bana gülümsemişti. Bende ona gülümsemiştim.

"Nasılsın Mika?"

"İyiyim peki ya sen?"

Kafasını olumlu anlamda salladı.

"Senle konuşabilir miyim?" diye sordum. Kalbimin sesini dinlemek iyi bir fikir mi?

"Tabii."

"Gel benimle." Diyerek Yuu'nun elini tuttum.

•> •> •> •> •> •>

2 ay olmuş oha abi. Beklediğiniz için teşekkür ediyorum. Ben olsam kendime söverdim. Neyse psikolojim bozuldu amk denemede matematikten 0.33 net yapmışım 🔪😃

MikayuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin