Shinoa: Yuu!
Bu benim suçum mu?... Araba arkasına bakmadan, durdamadan gitti. Yuu-chan?... Yuu-chan'ın baygın bedeni yolun kenarında yatıyordu. Ben kıpırdayamıyorum. Yuu'nun yanına gidemiyorum. 2 sevdiğim kişi... A-Ağlamak istiyoru-m... İçimdeki bütün kötü hisleri kendimden uzaklaştırmak istiyorum. Pişman olduğumu haykırmak istiyorum..
Mitsuba hemen bir ambulans aradı. O sırada ağlıyordu. Shinoa, Yoichi de ağlıyordu. Ben donmuş bir şekilde hala ağlıyorum.
Mika: Y-Yuu-chan... B-benim s-suçu-m.
Yuu'nun yanına gittim ve nabzı atıyor mu diye kontrol ettim. Neyse ki atıyordu. O an kendimi biraz rahat hissettim.
Mika: YUU-CHAN ÖZÜR DİLERİM!
Yuu'nun Ağzından
Mika bana bağırıyor. herkes ağlıyor. Onları duyabiliyorum. Ambulans sireni sesi geliyor. Ama bir şey göremiyorum. Neden??: Hastanın yanına kim binecek?
Mika: B-Ben binerim.
Şuan neler olduğunu göremiyorum. Sadece duyuyorum. Benim için endişelendikleri kesin. Ama ölemem. Mika'ya onu sevdiğimi açıklamadan ölemem.
Mika: Siz bir taksi bulup gelin hastaneye.
Mitsuba: Tamamdır.
Shinoa'nın Ağzından
Hemen yolun karşısına geçip taksi aramaya başladık. sonunda bir tane gördük. bu tarafa geliyordu. taksiyi durdurup bindik. Kimizuki öne; ben, Yoichi ve Mitsuba ise arkaya binmiştik. Hastaneye doğru gitmeye başladık.Mitsuba: Mika... Kendini suçluyordu. Onu duydunuz mu?
Kimizuki: Evet duydum. Cidden çok üzülmüş olmalı.
Yoichi: Mika-kun arkadaşlarına çok önem verir. Bundan dolayı Yuu-kun'a birşey olursa kendini asla affetmeyecektir.
Shinoa: Bekleyin. Mikaela-san'ın ağlayarak koşma sebebi neydi acaba?
Kimizuki: Belki sevgilisinden ayrıldı nerden bilelim :/
Mitsuba: Dalga geçmenin sırası değil Kimizuki.
Shinoa: Belki bi aile yakınına birşey olmuştur.
Yoichi: Aile yakını mı? Ama onun sadece üvey annesi Krul var.
Mitsuba: Ve Krul'un abisi Ashera var.
Shinoa: Hayran olduğun çok belli.
Mitsuba: Hehe =D
Kimizuki: Ama Mika en son Krul'u arayacağını söylemişti.
Yoichi: Ya abisi Ashera yaralandıysa, Krul onu söylemiş olabilir.
Shinoa: Biz niye burda fanteziler kuruyoruz?
Mitsuba: Evet hem baksana az kaldı hastaneye gelmemize.
Shinoa: Yuu için çok endişeleniyorum.
Kimizuki: Tek sen mi?! Ben bile endişeleniyorum.
Mitsuba: Vay canına Kimizuki, Yuu için endişeleniyor. Hiç gülesim gelmemişti *Sessizce gülmeye başlar*
Shinoa: Ah bak geldik sonunda. Bekle taksinin parasını kim ödeyecek?
Mitsuba: Haaa?! Cüzdanımı unutmuşum sen öde.
Shinoa: Okuldan çıkarken çantana koymuştun.
Mitsuba: H-hayır koymadım.
Kimizuki: Ben öderim sadece kapatın çenenizi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikayuu
FanfictionBu kitaba 2022 Ağustos ayında başlanmıştır. Bu yüzden ilk bölümleri hayatınızda görebileceğiniz en cringe bölümler. Yani okursanız lütfen ilk bölümler yüzünden beni zorbalamayın. 🙏🤧