Hoofdstuk 4

287 10 1
                                    

"Ik ben echt heel moe, ik ga slapen!" "Is goed zussie!" Zegt Rein. "Slaaplekker babe!" Zegt Nils en drukt snel zijn lippen op de mijne. Niet veel later val ik in slaap. Toen ik wakker werd was het rond 11:00 en ik zal ff zeggen hoe ik wakker werd, het was best wel grappig eigelijk.

Wat er gebeurde toen ik in slaap viel
Rein, Julia en Nils zaten nog steeds truth or dare te spelen. Julia zei:"truth or dare aan Nils!" "Dare!" Gooi als je wakker bent een bak water over Rosa heen. "Oke, maar als ze het uitmaakt, ga jij het maar lekker goed lullen. Die ochtend was het 10:53 Rein, Julia keken Nils aan die al een emmer water aan het vullen was. Ze grinnikten. Niet veel later kwam er een waterval op m'n hoofd vallen. Ik schrok wakker en zag dat Nils een emmer water boven m'n hoofd hield, die ondertussen al leeg was. "NNNIIILLSSS!!" Gilde ik. "Goodmorning!" Ik begon te lachen.

Jaa... Nils is zo een sukkel soms. "Kut Nils! We moeten vandaag naar de studio!" "Oh SHIT!" "Willen jullie mee?" Vraagt Rein. "Ja is goed!" Antwoordden we tegelijk. We kleden ons om en rijden naar Owen dan naar Daan en dan naar de studio. "Jo bro's wie zijn deze chickies?" Zegt Owen. "Dat is Julia, Mijn vriendin en dat is Rosa m'n pleegzusje en Nils z'n vriendin. Ik zat weer eens niet op te letten omdat ik naar Nils keek en zei ik:"WAT IS ER?! Iemand zei m'n naam!" Iedereen begon te lachen. "Ik stelde je voor terwijl je naar Nils zat te kijken." Nu voel ik dat ik moet blozen. Dus ik begin opnieuw en zeg:"hoi!" "Heey! Ik ben Owen en dat is Daan!" Hij wijst naar de blonde gozer die op z'n telefoon zit en ik vraag aan hem. "Wat ben je aaaaan heeet doeeeeennn?" "Je lijkt Rein wel!" Zegt Daan chagrijnig. "Ochtendhumeur?" Zeg ik. Hij geeft me een arrogante blik en app rein omdat ik het zielig vind om het hardop te zeggen.

Ro- Wat is er met hem

Re- Z'n vriendin heeft het uitgemaakt...

Ro- Ah, dat is klote!

Nu komt er op de radio 'goodbye friend' van David Guetta en The Script. Ik begin keihard mee te zingen waardoor iedereen moest lachen, zelfs dan. "Dus nu lach je wel?" Zeg ik lachend tegen Daan. "Ja, sorry... Ik praat er gewoon niet graag over. Maar zonder grap je zong dat nog best goed!" Ik kijk Nils aan, hij knikt. Ik keek ook Rein en Owen aan die ook knikken. Uiteindelijk komen we aan bij de studio waar Nils m'n hand pakt. Ik glimlach naar hem. Hij trekt me mee de studio in en zegt dat ik 'goodbye friend' nog een keer moet zingen. "Mag dat wel?" "Als het niet mag, zeg ik wel dat het mijn schuld was!" De muziek start en ik begin te zingen.

The colors will change,
I love every shade of you.
Don't lose your faith,
Keep walking how you do.

Don't you say it wasn't worth,
All the pain and all the hurt.
You're going through,
And I'll always be with you.

Goodbye, friend,
No, this is not the end,
Lift up your head,
Somewhere we'll meet again.

Hold on the moments we shared.
Those are the treasures that won't disappear,
Goodbye, friend, friend, friend, friend, friend.

-Muziek-

The world just a place.
That only passing through,
heaven awaits.
Those that keep marching through.

Don't you say that loving lost.
Wasn't worth the pain it cost.
You're going through,
'Cause I'd take it all for you'

Goodbye, friend.
No, this is not the end.
Lift up your head.
Somewhere we meet again.

Hold on the moment we shared.
Those are the treasures that we won't disappear .
Goodbye, friend, friend, friend, friend, friend.

-muziek-

Nu stond daar met een man waarschijnlijk hun producer... Hij stond te praten met Nils en ik kwam net uit de studio. "Hallo, ik ben Willem!" "Hoi, ik ben Rosa!" En ik schudt zijn hand. "Ik heb je net horen zingen, je was goed! Echt goed!" "Bedankt!" "Wil jij misschien een lied samen met MainStreet zingen?" "Ja heel graag!" Ik liep de kamer van de studio uit en zag daar Rein. Ik sprong op hem en gaf hem een knuffel. "Waarom ben jij zo blij?" "Willem heeft me net horen zingen, en ik mag misschien met jullie een single opnemen!" "Wauw, goed gedaan!" Owen pakt m'n hand en neemt me mee naar een kamer. Hij gaat op een bank zitten en ik zit naast hem. "Wat is er Owen?" Hij kijkt me aan een geeft me een zoen, ik ben echt een sukkel want gek genoeg ga ik erin mee! Ik hou m'n handen gewoon op m'n benen..

Dan begint Owen over me heen te leunen.. Op dat moment komt Nils binnen...

Friends... or just more?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu