Hoofdstuk 15

210 9 0
                                    

"Ik hoop het!" "Nou ik ga gewoon!" "Allright!" Hij geeft me een zoen en trekt me met 1 arm omhoog. "Heb je getraind?" "Nee hoezo?" "Je tilde mij op het een hand en volgens mij ging het ook nog eens super soepel!" "Ik ben wel sterk hoor!" Ik sta heel dicht bij Nils en leg m'n handen op z'n schouders. Hij legt z'n handen op m'n heupen, en we zoenen. "Nils dafuq! Kom je repeteren?" Zei Daan. Ik trok terug en zei:"ga maar mee!" "Oke, bye babe!"

{Nils}
"Nils wejow, jij zoent kapot veel!" Zegt Daan "Als jij weet hoe ze zoent zou jij hetzelfde doen!" Zeg ik tegen Daan. "Misschien wel he?" "Komt hij weer met z'n insta zinnen oeeh, nu wordt ik bang!" Zegt Owen sarcastisch. Rein zucht. "Wat is er bro?" "Niks! Ik ben gewoon moe!" "We zijn zo in de studio we kunnen daar blijven slapen?!" Zeg ik dan. "OMG ik ben echt erg!" Zeg ik. "Wat hoezo?!" Vraagt Owen. "Ik ben net een uurtje weg, en nu mis ik Rosa al." Daan, Owen en zelfs Rein schieten in de lach. "Dat is inderdaad wel erg!" "Vraag dan of ze binnenkort bij jou blijft slapen!" "Ja dat kan wel!" "Daan, Owen en Rein hoe zit het met jullie?" Vraag ik.

"Nou eigelijk mis ik Laura ook wel! Ik wil haar in m'n armen hebben!" "Ik precies hetzelfde, maar dan met Amber." "En jij Rein?" "Ik weet het niet! Julia zegt steeds nee op afspraakjes, volgens mij wil ze het uitmaken!" Zegt Rein. "Man gozer je had toch meegeluisterd? Ze is bezig met een verrassing voor jou!" "Oh!" "Ik ga Rosa bellen en op de luidspreker zetten right?" "Oke!" De telefoon gaat over.

R- heey Nilsje
N- heey Roosje
R- waarom bel je?
N- ik mis je!
R- awwh dat is zo lief
N- heb je zin om binnenkort bij mij te logeren
R- Jaa!
N- Haha, Oke
R- hoe is het daar in de auto?
N- ik heb eigelijk geen idee!
R- btw ik weet dat ik op de speaker sta
• NORD schiet in de lach•
N- maar ik moet weer eens ophangen
R- doeii veel plezier
N- tot snel babe!

"Eindelijk we zijn er!" Zegt Rein. "Mag ik als eerste inzingen?" Vraagt Owen. "Als dat jou blij maakt!" Zeg ik. Hij knikt hevig z'n hoofd. "Rein kom ff mee!" Ik sleur hem mee naar een apart kamertje. "Ey bro, wat is er?" "I-ik ben bang..." "Waarvoor?" "Dat Julia het uit gaat maken!" "Doet ze niet!" "Oke regel nu een date voor morgen!" "Oke."

R- heey Juul zin om morgen naar de film te gaan?
J- jaaaa
R- haha
J- je hoeft me niet op te halen want ik logeer nog 1 nachtje!
R- okay
J- byee
R- bye x

"Geregeld!" "En Nils wat is er met jou?" "Ik mis Rosa gewoon vreselijk erg!" "Bel haar dan op!" "Oke!" "Vraag of ze hier komt logeren!" "Wie komt logeren?" Vragen Daan en Owen die net binnen komen. "Rosa! Maar ik ga haar nu bellen!"

R- heey
N- heb je zin om hierheen te komen
R- is goed
N- neem wel wat kleren mee!
R- Allright!
N- Oke tot zo!
R- tot zo

5 minuten later kreeg ik het dit bericht van Rosa binnen:'ben over 5 kwartier bij je x.' Ik appte terug:' okay, mis je! Hou van je! Tot zo x!'

5 kwartier later
'Uhm waar moet ik naar toe?' 'Het grote grijze gebouw naar binnen lopen!' 'Oke'

{Rosa}
"NIILLSS!" Gilde ik van blijdschap. Ik sprong op Nils en gaf hem een knuffel. "Heb je mij gemist?" "Jaa!!" "Jij mij?" "Ja, hij zat de hele tijd over je te praten, dat hij zoveel van je houdt, en dat hij je mist en blablabla..." Zegt Owen. "Heey, ik vind het goed dat ze hier komt, maar ga please niet de hele tijd zitten kleffen! Zoek dan gewoon een aparte ruimte op!" Zegt Daan. Owen en Rein knikken instemmend. "Is goed!" Zeggen Ik en Rosa tegelijk. Nils trekt me mee naar een aparte kamer. Ik hou m'n handen bij z'n schouders en hij zijn handen bij m'n heupen. Zijn hoofd komt dichterbij. We zoenen. "Nils, ik hou van jou!" Mompel ik tegen z'n lippen aan. "Ik ook van jou!" Zegt hij terug.

Rein komt binnenlopen en zegt:"we gaan hier vanavond slapen." Nils trekt zich terug en slaat een arm om me heen. "Is goed, dan gaan we onze spullen ff pakken!" We lopen achter Rein aan en we pakken onze spullen. We leggen onze slaapzakken en tassen neer en dan zegt Daan:"truth or dare spelen?" "Oke!" "Rein truth or dare?" "Dare ofcourse!" "Uhm... Probeer het plafond te raken." "Meen je dit?" Zegt Rein. "Weet je niet hoe makkelijk?!" Zeg ik lachend. "Oke doe maar voor." Ik stap op de gootsteen die naast het raam staat, ik pak een gepreek bij het raam en spring zo uitgerekt mogelijk zodat ik het plafond kon raken." "Wauw!" Hoor ik hun roepen. "Nu jou beurt broertje!" Rein doet hetzelfde en raakt het plafond ook.

"Oke, uhm truth or dare aan Rosa..." "Dare.." Zeg ik twijfelend. "Verleid Nils!" "Haha!" Zeggen Nils en ik tegelijk. Ik pak Nils z'n hand vast. Ik kijk naar z'n ogen en dan naar z'n mond, naar z'n ogen en weer z'n mond. Hij streel met mijn hand door z'n haar en bijt met m'n tanden op m'n lip. "OMG!" Ik zie lust in nils z'n ogen staan. Ik wordt naar achter geduwd en Nils zoent me. "Sukkeltje!" Als ik weer rechtop zit kijken ze me aan... "Ojaa, Owen truth or dare?" "Dare!" "Oke ga op Daan liggen!" "Wtf!" Zegt Daan. Rein, Nils en ik gingen helemaal stuk. "Heey boys ik ga slapen, jullie kunnen nog wel verder praten hoor!" "Is goed babe!" Ik geef Nils nog een kus en ik viel niet veel later in slaap.

Friends... or just more?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu