Hoofdstuk 2

314 13 0
                                    

Ik ga tussen Rein en Nils inzitten. Ik merk dat Nils een arm om me heen slaat, ik krijg een warm gevoel van binnen. Nu weet ik het zeker ik ben verliefd op Nils! "Nils blijf je ook logeren?" Vraag ik. Hij knikt. Zou Nils mij ook leuk vinden? Ik hoop het zo! "Oke, maar hoe speel je FIFA? Zeg ik lachend. Nils geeft mij een controller en houdt z'n handen op de mijne. Hij legt uit waar alle knopjes voor zijn. Na 1 potje FIFA gespeeld te hebben loop ik naar boven, naar mijn kamer.

Ik laat mij op m'n bed vallen en app wat met Julia

R- heey Juul hoeistt?
J- gaat wel
R- is er iets?
J- ja....
R- je kan me alles vertellen he?!
J- weet ik maar dit is zo moeilijk!
R- kom dan hierheen! Blijf je lekker logeren
J- mag dat?!
R- ff vrage idk of ht mag..

Ik loop naar beneden en vraag aan Bettina:"kan Julia hier blijven logeren?" "Is goed hoor!" Antwoord ze. "Bedankt!" "Graag gedaan hoor meissie!" Zegt ze terug. Ik loop weer naar mijn kamer en zeg eerst tegen Rein en Nils:"heey vanavond komt een vriendin van mij logeren, dat jullie het ff weten. "Is goed!" Zeggen ze tegelijk. Nils geeft me een knipoog waardoor ik moet blozen. Ik loop naar zolder toe en laat me weer op m'n bed vallen.

R- het mag!
J- jeejj!
R- kom je nu?
J- ik ga eerst ff m'n tas inpakken...
R- oh ja, dat moet ook nog gebeuren
J- ik app je wel als ik in de trein zit.
R- okii, tot strakkiess!
J- byee

Ik zet wat muziek aan en begin zachtjes mee te zingen. Ik merk dat ik ff geen zin heb ik muziek, dus ga ik een wattpad verhaaltje schrijven. Ik hoor dat Rein en Nils praten. Ik kon het niet laten om te gaan luisteren... Ik hoor Rein zeggen:"waar de fuck ben je mee bezig, je bent echt slecht in FIFA nu bro!" Een kleine lach komt op mijn gezicht. "Sorry ik zit gewoon aan iemand te denken." Hoor ik Nils zeggen. "OEEHH IS KLEINE NILS VERLIEFD?" Ik doe m'n best om m'n lach in te houden. Aan Rein reactie: "op wie dan?" Weet ik dat Nils knikte. Nu hoor ik helemaal niets meer en ga weer op m'n bed liggen. Ik zet de tv aan. Maar er is zoals gewoonlijk niets op tv. Ik ga de Simpsons kijken..

1,5 uur later..

J- ik sta nu bij station Eindhoven
R- wacht ik neem de boys wel mee, ik kom eraan!
J- okii

Ik loop naar Nils en Rein en zeg:"kunnen jullie mee naar het station?" "Hoezo?" "Ik moet Julia ophalen..." "Come on bro, tis wel je zusje nu, en ze kent de buurt niet." Zegt Nils. "Oke, is goed!" Zegt Rein. Rein loopt net de kamer uit en ik kijk Nils dankend aan.

We lopen met z'n 3en naar het perron en ik merk dat Nils m'n hand probeert te pakken. Ik lach naar hem. Bij het perron aangekomen zie ik dat Julia op me afrent. Ze springt op me een geeft me een knuffel. Gelukkig stond Nils achter ons want anders waren we gevallen. Julia is ondertussen van mij afgegaan. En staat weer. Rein begint te lachen. "Wat een, uh warme welkomst!" Zegt Rein. Ik merk dat ik nog steeds in Nils z'n armen lig en kibbel overeind. Julia begint nu ook te lachen en zegt:"heey, ik ben Julia!" "Rein!" Zegt Rein en schudt haar hand. "Nils!" Zegt Nils en schudt ook haar hand. "Zo dus jullie zijn allebei blondjes.." "Je moest eens weten!" Zegt Julia lachend. "Zullen we weer gaan?" Iedereen knikt instemmend.

"Juul, heeft Daniël nog iets gezegt?" "Ja!" Zegt ze lachend. "Wat?" "Hij zei: ik zie een lekkerding, want ja weetje spiegels zijn m'n grootste fans!" "Haha, Oke ik moet toegeven, de beste die hij heeft gemaakt!"

Nu we thuis aankomen zegt Rein:"zullen we een filmpie kijken?"

Friends... or just more?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu