Hier zitten we dan met z'n 6en. Het is best gezellig. Maar m'n oogleden worden zwaarder en ik merk dat ik in slaap val. Nils slaat z'n armen om mij heen en gaat ook slapen. Het is 10:07 ik ben net wakker. "Lekker geslapen babe?" Ik bloos en knik. "Was ik een lekker kussen?" Vraagt Nils. "Eigelijk wel, ik sliep beter dan normaal..." Hij lacht... "Zo ey Nils is ze eindelijk wakker?!" Nils knikt. "Ook goedemorgen Daan, leuk je te zien!" Ze geeft me een chagrijnig lachje en kijkt dan weer om. Ik wankel naar de gang en wenk naar Daan dat hij ook moet komen.
"Daan, wat the fuck is er met jou?" "Hoe bedoel je?" "Je bent zo chagrijnig... Je kan me alles vertellen! Ik vertel niets door tenzij jij dat wilt!" Hij zucht en zegt:"Oke ik vertrouw je.. Het is gewoon zo, ik heb zolang geen vriendin meer gehad en dan zie ik Nils en jij kleffen en Rein en Julia, het word me gewoon teveel." Ik geef hem een knuffel. "Op welk type meisje val jij dan?" "Maakt niet zoveel uit opzich als ze maar aardig is en niet over de top hysterisch met allerlei dingen." "Mag ik een date regelen?" Vraag ik. "Als dat jou blij maakt!" Hij lach naar me en loopt weer naar de kamer. Ik app Laura
(L- Laura R-Rosa)
R- heey!
L- heey Roosss, lang geledenn!
R- ja idd! Kan je vandaag hierheen komen?
L- ja hoezo...
R- je weet toch Daan van MS?
L- Jaa! Hij is lekker!
R- haha, ik heb contact met hem..
L- waar woon je eigelijk?
R- ************************
L- Oke..
R- ik ga jullie koppelen 😏
L- oke.. Wat moet ik niet doen?
R- je moet gewoon aardig doen en niet over de top hysterisch doe gewoon alsof het een goede vriend is!
L- is goed kan ik nu komen?
R- ja tuurlijk!
L- byee
R- byee Lauraa!"Rein, er komt zo een vriendin langs..." "Oke, is goed!"
24 minuten later
Ik hoor de bel en zeg:"ik ga wel!" Ik loop met m'n krukken naar de deur en zie Laura. "Laura! Kom binnen!" Laura loopt naar binnen en doet haar jas uit. Ze loopt naar binnen en stelt zich voor. Daan staart haar aan met grote ogen. Iedereen stelt zich voor, maar bij Daan voelt Daan zich volgens mij heel ongemakkelijk. Heey, uhm hoi, uhm ik, ben Daan!" Zegt hij. Ik doe m'n best om m'n lach in te houden maar dat hou ik niet lang vol. Laura en Daan blozen als een gek, het is volgens mij best ongemakkelijk dus vraagt ze:"wat is er gebeurd met je been?" "Ik ben aangereden..."
Nils slaat een arm om me heen en geeft me een zoen. "Kan dat gore geklef ook ergens anders?" Vraagt Owen. "Denk jij dat ik naar boven mag?" Hij zucht en draait zich om. "Heb jij met Nils?" Vraagt Laura. Ik knik. "Jullie zijn echt schattig samen!!" Zegt ze dan. Ik begin te blozen. "Ahh, ga je nu blozen?!" Vraagt Nils waardoor ik nog rodere wangen krijg. "Je bent schattig als je bloost!" Nils geeft me weer een zoen ik ga erin mee. Na een paar minuten vraagt Nils om toestemming die ik hem geef. Hij trekt zich terug en tilt me op. "Waar gaan we naar toe?" "Naar boven!"
Als we boven zijn begint Nils me weer te zoenen, hij legt me zachtjes op bed en komt boven mij hangen. Ik sla m'n armen om z'n nek heen en hij zoent me weer. Op dat moment kwam Chrisje binnen. Ik voelde dat ik moest blozen. "Heb je met Nils?" Ik knik. "Is dat wel verstandig?" Vraagt ze. "Hoe bedoel je?" "Nou als je wordt gezien als het zusje van Rein is het dan wel handig om een relatie te starten met Nils?" "Ik heb nog steeds m'n biologische achternaam..." "Ja, oke... Veel plezier samen, trouwens ik kwam om te zeggen dat we gaan eten!" "Is goed we komen er zo aan!" Antwoord ik terug.
"Dus waar waren we?" Vraagt Nils zwoel. Ik begin te grinniken en Nils geeft me een zoen. 5 minuten later komen we beneden aan. "Ik wil niet eens weten wat jullie daar hebben gedaan!" Zegt Rein lachend. "Dit!" Nils geeft me een zoen, ik schrik maar ga vrijwel meteen mee in de zoen. Hij trekt zich terug en ik zie dat Laura een foto heeft gemaakt. Ik app haar en zeg:
R- die mag je best wel doorsturen hoor!😂
L- is goed wacht ff..
R- hoe ist het trouwens tussen jou en Daan?
L- afbeelding
R- die is best wel leuk
L - ja he?! Maar ik vind Daan echt leuk maar ik weet niet of hij mij leuk vind...
R- zal ik het zo vragen?
L- is goed maar we moeten stoppen valt fucking veel op.Ik doe onopvallend m'n telefoon in m'n broekzak en Laura ook. Na het eten vraag ik Daan of hij even mee kan lopen naar de gang.
"Hoe vindt je Laura?"
"Ze is echt super knap en super aardig en mooi, maar volgens mij vind ze mij niet leuk.."
"Tuurlijk wel!"
"Hoe weet je dat?"Ik laat Daan het gesprek zien en ik zie een twinkeling in z'n ogen. "Kan je Laura ff halen?" "Dat gaat niet zo makkelijk op een been sukkel! "Haha! Ik leun op z'n schouder en we lopen naar de woonkamer. Hij zet me af bij Nils en vraagt aan Laura of ze mee wilt lopen. Eenmaal op de gang zegt Daan:"Lieve Laura, ik ken je pas net maar je bent echt super aardig en super knap, wil je m'n meisje zijn?"
JE LEEST
Friends... or just more?
عشوائيHet gaat over een meisje ze heet Rosa, haar ouders vinden haar een stuk ongeluk. Ze wordt bij een pleeggezin gezet omdat haar ouders van haar af willen. Maar ze wordt verliefd op Nils de beste vriend van Rein... Het is moeilijk, dilemma's spartelen...