Hoofdstuk 10

189 11 0
                                    

Weer verschijnt er een lach op m'n gezicht. "Wat is er nou?" Vraagt Nils. "Dat moment dat Rein zei dat je slecht was in FIFA en jij zei zo van ik denk aan iemand... Had ik afgeluisterd.." Hij lacht nu ook. "Alsjeblieft herinner het moment dat ik je heb gevraagd!" "Ik doe m'n best!" Dan komt er weer een flashback binnen.

1,5 uur later..

J- ik sta nu bij station Eindhoven
R- wacht ik neem de boys wel mee, ik kom eraan!
J- okii

,

"En weet je het al?" Ik schud m'n hoofd en probeer verder te denken op dat moment zie ik weer een flashback aankomen.

Iedereen knikte instemmend. "Wat voor een film?" Vroeg Rein. Niemand zei wat dus Rein pakte gewoon een film. Bleek horror te zijn, ik kan er wel tegen maar, soms is echt best wel eng. We zaten zo op de bank.. | Rein | Julia | Rosa | Nils |
Op echt een heel eng stukje, kroop ik in Nils z'n shirt. Hij zei:"tis al weg babe."

OMFG NILS NOEMDE MIJ BABE!

Hij gaf een kusje op m'n hoofd, waardoor ik moest blozen. We keken de film weer verder. Op het eind gaf Nils mij een knuffel en kwam Chrisje binnen en zei:"Nils fixende!" Hij begon licht te blozen maar liet er niets van merken. Voelde Nils dan iets voor mij?

Ik liep ff naar boven zodat Julia haar spullen neer kon zetten. We hoorden Rein en Nils de trap oplopen. "Zal ik het vragen?" Vroeg Rein. "Als je het wilt doen.." "Oke maar jij doet hetzelfde!" Ze liepen mijn kamer binnen en Rein zei:"mag ik Rosa even spreken onder 4 ogen?" "Julia, ik moet jou ook ff wat zeggen!"

Rein kwam naast me op bed zitten en zei:"wees echt heel eerlijk!" Ik knikte. "Vind je Nils leuk?" Ik bloosde en Rein zei lachend:"dat zie ik wel als een 'ja'!" Ik knikte.

"Nu wel?" "Nee bijna volgens mij!" "Plz, deze keer!!"

Op de trap zei Nils tegen Julia:"vind je Rein leuk?" "Ja! Hoezo?" "Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar hij vindt jou ook leuk!" "Echt?" "Ja!" "OMFG!" Nils stond weer op en klopte op de deur. Ik knuffelde Rein nog. En toen kwam Nils binnen en ging Rein naar buiten.

"Hey!" Zeg ik tegen Nils. "Heey!" Krijg ik terug. "Waarom kwam Rein net?" "Ik had het hem gevraagd...." "Ooh.. Wist ik..!" Zeg ik blozend. Nils geeft me een knuffel. En zegt:" ik weet dat we elkaar pas kort kennen, maar ik hou van je!" "Ik ook van jou!" "Wacht-WAT? Vindt je mij leuk?!" Zegt Nils. Ik knik en bloos. "Je weet dat je super schattig bent als je bloost?" "Nee, weet ik pas nu..." Zeg ik dan. "Uhm ik wil je wat vragen!" "Wat wil je me vragen?" Zeg ik dan. "Wil je m'n meisje zijn?" "Jaa!!" Nils komt dichterbij met z'n hoofd en geef mij een zoen, ik ga erin mee en Nils vraagt om toestemming... Moet ik dat wel geven? Boeiend... Ik geef hem toestemming en toen kwam Rein binnen met Julia. "Nils, voordat je m'n zusje doorslikt, zullen we nog iets doen met z'n vieren. Nils trekt zich terug en ik voel dat ik moet blozen.

"JAA, IK WEET HET WEER!" "EINDELIJK!" Zegt Nils en hij geeft me een zoen. En ik knuffel hem. "Is er nog iets belangrijks gebeurd?" "Ja, nou je hebt perongeluk met Owen gezoend toen rende ik boos weg je achtervolgde me maar toen werd je aangereden en je hebt Daan en Owen geholpen met hun vriendin!" 5 minuten later herinner ik me precies hoe alles ging.

"Maar waar waren jullie net nou?" "Even op jou kamer.." "Mijn kamer? Wat deed je daar?" Vraag ik lachend. "Eigenlijk niks!" Antwoord Rein.

Friends... or just more?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu