Hoofdstuk 16

193 10 0
                                    

Toen ik wakker werd keek ik recht in Nils' z'n mooie puppyoogjes. "Heey babe!" Zegt Nils "Heey Nilsje!" Zei ik terug. "Zo is Rosa ook eindelijk wakker?!" Zei Daan. Ik negeerde z'n opmerking en maakte m'n knotje los, ik wapperde met mijn haar en het zal vrijwel meteen goed. "Wauw!" Zei Nils. Ik bloosde nogal. "Trouwens je bent echt super schattig als je slaapt!" Ik bloosde weer en zei:"ik ga me ff omkleden!" (Gwn skinny jeans, met een grijs shirt waar NYC opstaat)

{Daan}
Ik weet niet wat ik heb maar de laaste tijd floepen er allemaal nare opmerkingen naar Rosa.. Ben ik soms jaloers, nee! Ik heb Laura! Maar ze heeft wel hele mooie ogen! STOP! Niet zo denken Daan! "We moeten zo inzingen dus ik ga me ook ff omkleden!" Zegt Nils. "Oke!" Nils loopt de kamer uit en dan zegt Rein:"ik kan er echt niet meer tegen!" "Tegen wat?" Vraagt Owen. "Dat Rosa en Nils de hele tijd kleffen, Nils kan niet eens meer zingen!" Zegt Rein. "Je wilt toch niet...." "Jawel! nee ik ga ze niet vermoorden, alleen uit elkaar halen!" Zegt Rein. "Wie doet er mee!" "Ik" zeg ik. "Ik niet dit is triest!" Zegt Owen. "Dan hou je je bek erover!" Owen negeert de opmerking en zegt alleen:"ik ga me ook omkleden!"

{Rosa}
Ik ben net klaar met omkleden en weer terug naar de kamer lopen. Onderweg zag ik Nils en gaf ik hem een zoen. Ik liep weer door en hoorde Rein zeggen:"ik kan er niet meer tegen!" "Tegen wat?" Hoorde ik Owen vragen. "Dat Rosa en Nils de hele tijd zitten te kleffen, Nils kan niet eens meer zingen!" Zegt Rein. Ik krijg een traan in m'n oog, maar ik hou me sterk. "Je wilt toch niet...." "Jawel! Nee ik ga ze niet vermoorden, alleen uit elkaar halen!" Zegt Rein. "Wie doet er mee!" "Ik" zegt Daan. "Ik niet dit is triest!" Zegt Owen. "Dan hou je je bek erover!" De tranen rollen één voor één over m'n wangen. "Ik ga me omkleden!" Hoor ik Owen zeggen. "KUT!" Zeg ik zacht. Ik ren zo snel mogelijk naar de wc en ga daar zitten.

"Roos? Roos waar ben je?!" Hoor ik de stem van Nils zeggen. Ik duf niet te antwoorden... "Roos! Ik weet dat je hier bent!" Ik loop langzaam het wc hokje uit en val in z'n armen. "Roos? Wat is er nou?" "Kan je Owen ook ff halen?" "Is goed!" Ik bekijk mezelf in de spiegel, echt heel raar meestal heb ik rode, dikke ogen na het huilen en nu niet... Owen en Nils komen binnen. "Jij bent hier om te bewijzen dat ik niet lieg!" Zeg ik tegen Owen. Hij kijkt me vragend aan. "Rein en Daan willen ons uit elkaar halen..." "Nee, dat zouden ze nooit doen!" Zegt Nils. Ik kijk Owen aan. "Het is wel zo Nils!" Zegt Owen. "Ik geloof jullie niet! Ik ken Rein langer dan jou! Dat doet Rein niet!" "BLIJKBAAR WEL!" Zeg ik dan.

"Dan vraag ik het hem toch zelf?!" "Dan doe je dat maar dan gaan ze toch ontkennen!" Nils loopt boos weg. Ik knuffel Owen. "Het komt wel goed, maar hoe weet je dat?" "Ik hoorde Rein zeggen 'ik kan er niet meer tegen' toen hoorde ik jou vragen 'tegen wat?' Toen zei Rein 'Tegm dat geklef van Nils en Rosa' ik durfde niet meer naar binnen te lopen maar ik luisterde het gesprek mee. Toen jij naar de gang kwam lopen rende ik zo snel mogelijk hierheen. Ik liet Owen los en Nils liep boos naar binnen en zei:"het is uit!" "WAT?!" Ik liep naar Rein toe en zei:"IK HAAT JE VUILE KLEINE KLOOTZAK!" Ik reed met de trein naar huis. Ik ging naar Julia's huis. "Julia is boven!" Zei Julia's moeder. "Oke!" Ik rende de trap op naar Julia toe. En ging met betraande ogen naast haar zitten.

"Heey Roos, wat is er?" "Nils heeft het uitgemaakt!" "Wat hoezo, gister zat je nog gezellig samen te kleffen!" "DAT IS HET FUCKING PROBLEEM!" "Wat? Ik snap je niet! Kan je het uitleggen?" Ik legde Julia het hele verhaal uit en ze sloeg een arm om me heen. Ik ga naar twitter ik zie dat Nils heeft getweet: liers bye😔. Ik tweette naar hem:'why you don't believe me, have I ever lie to you? No! We need to talk now!' "Wat doe je?" "Tweeten.." Al snel kreeg ik een tweet terug:'No it is over!' Ik barst nu echt in tranen uit! "Waarom?" "Sorry, ik ga naar huis!" "Is goed, app me maar!"

Ik stapte de trein in en er kwam iemand naast me zitten. Het was Tom van school. "Heey wat is er?" "M'n vriendje heeft het uitgemaakt omdat ik denk dat ik tegen hem loog, maar dat is niet zo!" Waarom ben ik zo eerlijk tegen hem? Nou oke dan maar. Tom trekt me in een knuffel. Misschien kan ik een relatie starten met hem, om Nils te vergeten. Bij het station aangekomen... "Moet ik mee naar jou huis?" "Is goed.." "Nou ik ga... Doei" "wacht!" Zegt Tom

Friends... or just more?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu