"Rein, Chrisje komen jullie naar beneden?" Niet veel later komt er een jongen naar beneden gelopen gevolgd door een meisje. "Heey, ik ben Rein!" Zegt De jongen. "Ik ben Rosa!" Zeg ik. "Ik ben Chisje!" "Heey, Rosa." Zeg ik dan. "Willen jullie wat drinken?" Zegt Rein. "Cola!" Zegt Chrisje. "Water..." "Je lijkt Nils wel!" Zegt Rein lachend. Even later komt hij met 3 glazen drinken terug. "Maar jullie hadden toch nog broertjes?" Zeg ik dan. "Ja dat is waar.. Als je zo naar boven loopt, zie je ze wel!" Zegt Rein. Chrisje lacht.
We zitten op mijn nieuwe kamer (Rein, Chrisje en ik). "Waar woonde je eerst?" Vroeg Chrisje. "In Rotterdam.." "Zat je op een sport?" "Ja, ik zit op klimmen, volleybal en soms hebben m'n duimen het te druk met whatappen.." Zeg ik dan. "Haha! Dan ken je Rein nog niet hoor!" "Oh ja, morgen komt Nils hierheen." "Maar zit je op klimmen?" "Ja..." "Gaaf!" "Zitten jullie op een sport?" "ja ik zit op hockey!" Zegt Rein. Chrisje schud haar hoofd, ze heeft geen sport.
Ik pak m'n mobiel en zie dat ik allemaal appjes heb van Julia. "OEEHH WIE IS DAT?" Zegt Rein overdreven waardoor ik moet lachen. "Dit is Julia m'n beste vriendin. "Heb je geen vriendje?" Ik schud m'n hoofd. Julia stuurde allemaal berichten..
Roos?
Ben je er al?
Is het leuk daar?
Waarom scot je me?
Vindt je da leukk?
Die boy he?
Rein.... Hij heeft een lekkere sixpackIk begon te lachen. "Rein, Julia vind dat je een lekkere sixpack hebt!" Zeg ik lachend. Ik appte terug:'ja ik ben er al en jij bent kapot hyper voor een anti-appster. En typisch jij... Sixpack mongooltje 😂😂'
We werden geroepen voor het eten. De heerlijke geur van Spaghetti drong m'n neus binnen. "Mam, sloof je je nou uit, of heb je zin om te koken?" "Precies die!" Zegt Chrisje. Ik begin te lachen. Na het eten zeg ik. "Ik ben echt super moe, ik denk dat ik maar ga slapen.." Ik ga naar m'n kamer en doe m'n pyjama aan. Niet veel later val ik in slaap.
Die volgende ochtend. Ik kijk op m'n telefoon en zie dat Julia me weer heeft geappt. 'Die Nils is echt wat voor jou! Zoek ht op Nils Käller!' 'Nee! Zo ben ik niet!' App ik terug. Ik doe m'n kleren aan en loop naar beneden. Ik zie Rein en Sasha zitten. "Goedemorgen!" Zeg ik vrolijk. "Goedemorgen!" Krijg ik terug. "Ik wou net een eitje koken, wil je er ook één?" "Uhm, nee bedankt." Zeg ik. "Moet je brood?" Vraag Rein. "Is goed." Zeg ik. Rein gooit brood en ik krijg het vol in m'n face. Ik begin te lachen.
Ik heb net het brood op en poets m'n tanden. Ik borstel m'n haar. Maar geen make-up dat verziekt m'n leven gewoon! Ik loop naar beneden. En ik ga op de bank zitten. Niet veel later hoor ik de bel. "Dat zal vast Nils zijn." Zegt Rein. Niet veel later komt er een jongen binnen met krullend donkerbruin/zwart haar en donkere puppyoogjes. "Rein nieuw chickie?" Hij lacht en zegt:"nee een nieuwe zus!" Hij loopt naar mij toe en zegt:"heey, ik ben Nils!" "Heey ik ben Rosa!" Zeg ik terug. Hij schudt m'n hand. Ik kijk vol in z'n ogen en ik merk dat hij hetzelfde doet, ik voel dat ik begin te blozen. Hij heeft nog steeds m'n hand vast. "Zullen we FIFA spelen?" Vraagt Rein. "Is goed bro!" "Wil je ook meedoen?" Vraagt Rein. Voor ik kon antwoorden trekt Nils me van de bank af. "Maar ik kan niet gamen!" Zeg ik lachend.
Ik loop even naar de wc toe. Ik typ in op internet Nils Käller. Het was deze Nils snel appte ik Julia:
'Juul heb net Nils ontmoet hij is echt heel knap, volgens mij ben ik verliefd....''Haha, Rein is leuker!' Krijg ik nu binnen.
'Ik moet echt stoppen! Bye x
Ik loop de kamer binnen. "Wat deed jij zolang op de badkamer?" "Make-up?" Vraagt Nils. "Nee, dat nooit! Ik haat make-up! Julia appte me!"
JE LEEST
Friends... or just more?
De TodoHet gaat over een meisje ze heet Rosa, haar ouders vinden haar een stuk ongeluk. Ze wordt bij een pleeggezin gezet omdat haar ouders van haar af willen. Maar ze wordt verliefd op Nils de beste vriend van Rein... Het is moeilijk, dilemma's spartelen...