" မလိုက္ခ်င္ပါဘူးဆို ဟာ "
" နင္ကလည္း ငါ့မွာ နင္ပဲရွိတာကိုနင့္ကိုမေခၚလို႔ စိတ္ခ်ၿပီး ဘယ္သူ႔ကိုေခၚသြားရမွာလည္း မေတာ္ငါ့ကို အေမနဲ႔ ျပန္တိုင္ရင္ဘယ္လိုလုပ္မလဲ "
" ေအး ငါလည္းတိုင္မွာ "
" ဟင့္အင္း မလုပ္ေကာင္းဘူးေနာ္ Baekhyun ေနာ္ ေနာ္ လိုက္ခဲ့ပါဟာ "
" ၿပီးေရာဟာ "
တကၠသိုလ္တတိယႏွစ္ျဖစ္ေနေပမယ့္လည္း အခုထိေအးရာေအးေၾကာင္းလုပ္လ်က္ အားေနအတန္းေလးပ်က္လိုက္ ဂိမ္းေလးေဆာ့လိုက္ ဘဝမွာေနေပ်ာ္ေနေသာ Baekhyun ကို အခုလို ႐ုပ္ရွင္႐ုံသြားဖို႔ အေဖာ္ေခၚသတဲ့ . screen လို႔ေျပာရင္ ဂိမ္းဇာတ္ေကာင္ေတြေျပးလႊားေနေသာ အခ်ိန္ကလြဲ၍ က်န္ေသာအခ်ိန္ ဘာဆိုဘာဇာတ္ကားမွ စိတ္မဝင္စားပါ .
သို႔ေသာ္လည္း တစ္ဦးတည္းေသာ ငယ္ေပါင္းႀကီးေဖာ္ ေျပာမနာဆိုမနာ သူငယ္ခ်င္းမေလး Kim Narin ရဲ႕ အေဖာ္ေခၚရာကို လိုက္ေပးရဦးမည္ . ပိတ္ရက္ျဖစ္ေပလို႔သာေပါ့ မဟုတ္လို႔အတန္းထပ္ပ်က္ရပါလွ်င္ ဒီႏွစ္ေတာ့ Byun Baekhyun ေလး ေသခ်ာေပါက္.......က်ၿပီ!
႐ုပ္ရွင္႐ုံေရာက္ကတည္းက တလႈပ္လႈပ္တယြယြနဲ႔ ကနာမၿငိမ္ေသာ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူအား Baekhyun မ်က္စိေနာက္လာေတာ့သည္ . ေရာက္ေနတာ နာရီဝက္ေလာက္ရွိၿပီ ခုထိ ဟိုၾကည့္လိုက္ ဒီေငးလိုက္ အဲ Baekhyun ကို ၿပဳံးစိစိလုပ္ျပလိုက္နဲ႔ေလ .
" မဝင္ေသးဘူးလား "
" ေနပါဦးဟ "
" ဟ နင္နာရီၾကည့္ဦး ဇာတ္ကားက စေတာ့မွာ "
" လိုပါေသးတယ္ "
" နင္ မွန္မွန္ေျပာ ခ်ိန္းထားတဲ့သူရွိေသးတာလား အဲ့တာဆို ငါျပန္ႏွင့္မယ္ေလ ေနာ္ "
" နင္ကလည္း ဒီေန႔ပိတ္ရက္ေလ မျပန္နဲ႔ ငါနဲ႔ေန "
ဟူး~~~ ပိတ္ရက္မို႔တဲ့ အဲ့ပိတ္ရက္မွာ ဂိမ္းေလးေဆာ့မလို႔ေလ . ဒါကို ဒင္းက အတင္းဇြတ္ေခၚလာတာေလ
" ဘယ္သူလာမွာလဲ မ်က္စိကိုေနာက္ေနတာပဲ KyungSoo လား Xiumin လား ေစာင့္မွာဆိုဆက္ေစာင့္ေတာ့ ငါဝင္ႏွင့္ေတာ့မယ္ ေရာ့ ဒၤလက္မွတ္ေတြနင္ယူထား "
YOU ARE READING
𝗜𝘁'𝘀 𝗻𝗼𝘁 𝗼𝘂𝗿 𝗕𝗹𝗶𝗻𝗱 𝗗𝗮𝘁𝗲 ( ᶜᴴᴬᴺᴮᴬᴱᴷ ) ᶜᴼᴹᴾᴸᴱᵀᴱᴰ
FanfictionZawgyi + Unicode " ကိုကို ကျွန်တော့်ကို ချာတိတ်လို့မခေါ်နဲ့ " Start - 28.9.2022 Wed End - 27.4.2023 Thu