20 Zawgyi

134 6 1
                                    

တံခါးဖြင့္သံၾကားတာနဲ႔ Chanyeol မ်က္စိစုံမွတ္ကာ ကုတင္ထက္ ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးေနေနမိသည္ . ထိုကေလးဘာလုပ္မလဲသိခ်င္စိတ္ျဖင့္ ၿငိမ္ေနမိတာကို ကိုယ္ၿငိမ္ေနသေလာက္ သူကပါၿငိမ္ေနေတာ့ အသာအယာဖြင့္ၾကည့္မိေသးသည္ .

တစ္စုံတစ္ရာမေတြ႕ေတာ့မွ ေျခလက္ေဆးေနဟန္ရွိေသာ အေျခအေနေၾကာင့္ဆက္၍သာ အိပ္ခ်င္ေယာင္ေဆာသ္ေနလိုက္ေတာ့သည္ . လုပ္စရာရွိတာေတြလုပ္ေပးခဲ့ရင္းက ဒီကိုခ်က္ခ်င္းလိုက္ခ်လာရေတာ့ ေတာ္ေတာ္လည္းပင္ပန္းေနၿပီျဖစ္သည္ .

ေမွးခနဲျဖစ္သြားသည့္အခ်ိန္မွ ကုတင္ေဘးတစ္ဖက္ျခမ္းရဲ႕ သိမ့္ခနဲျဖစ္သြားမႈေၾကာင့္ အစိစိတ္ကပ္ကာ ႏိုးလာရေသာ္လည္း မ်က္စိမ်ားအား မွိတ္ထားဆဲ .

" ကိုကို "

ေမႊးအိအိခံတြင္းနံ႔ေလးနဲ႔အတူ လက္ေမာင္းေခါင္းေအာက္ခုကာ တေစာင္းအေနထားအိပ္ေနေသာ Chanyeol ရဲ႕ လက္ေခ်ာင္းမ်ားၾကားထဲ အတင္းတိုးဝင္လာတာမို႔ လက္ေမာင္းအားကို အသာအယာေလ်ာ့ထားေပးမိသည္ .

" ကိုကို မအိပ္ေသးတာ သိတယ္ "

" စိတ္မဆိုးပါနဲ႔ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္မွားတာသိပါၿပီ "

" အခုလည္းေနာက္က်သြားတာ သိပါတယ္ "

အခန္းမွာတူတူေနဖို႔ေျပာလိုက္တာက ေနမဝင္ခင္ လင္းလက္ေနကတည္းကကို အခုျပန္လာေတာ့ေနဝင္လို႔ ေနက ေတာ္ေတာ္ေဝးေဝးေတာင္ခရီးေရာက္ေနၿပီျဖစ္တဲ့ ၉ နာရီေလာက္မွ အခန္းကို လာေသာ Baekhyun ပဲျဖစ္ပါတယ္ . တကယ့္ကို ဆိုးေနတယပါ .

" ကိုကို တကယ္မေခၚေတာ့ဘူးလား "

" ၾကာေတာ့ကိုကိုလည္း ကြၽန္ေတာ့္ကို သည္းမခံႏိုင္ေတာ့ဘူးပဲ "

" မဆိုင္တာေတြမေျပာပဲ အိပ္မွာမလား အိပ္ေတာ့ "

" ကိုကိုက အခုလိုႀကီးျဖစ္ေနေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ကဘယ္လိုလုပ္စိတ္ခ်မ္းခ်မ္းသာသာနဲ႔ အိပ္ႏိုင္မွာလဲ "

ငိုေတာ့မယ့္အသံနဲ႔ မူရာမာယာေလးမ်ားၿပီး ဇာတ္လမ္းေလးစလိုက္တိုင္း Chanyeol က အေလ်ာ့ေပးတာသိေလေတာ့ Baekhyun တို႔ကလက္နက္ေတြကိုထုတ္သုံးေတာ့မွာ .

𝗜𝘁'𝘀 𝗻𝗼𝘁 𝗼𝘂𝗿 𝗕𝗹𝗶𝗻𝗱 𝗗𝗮𝘁𝗲 ( ᶜᴴᴬᴺᴮᴬᴱᴷ ) ᶜᴼᴹᴾᴸᴱᵀᴱᴰWhere stories live. Discover now