11 Zawgyi

154 7 0
                                    

" အ့! "

ကုတင္ေပၚကအမူးသမားရဲ႕ ေခါင္းကိုက္၍ေအာ္ၿငီးေနသံေၾကာင့္ သံပရာရည္ေလးပဲျဖစ္ျဖစ္ေဖ်ာ္ဖို႔ ေအာက္ထပ္ကိုဆင္းလာခဲ့လိုက္သည္ .

Baekhyun ကို သူ႔အိမ္ျပန္ပို႔ဖို႔ေတြးလိုက္ေပမယ့္  မိခင္ျဖစ္သူနဲ႔ စကားမ်ားထားတာေၾကာင့္ေရာ အခုခ်ိန္က မူး႐ူးေနတာေၾကာင့္ပါ Chanyeol မိမိအိမ္ကိုသာ ေခၚလာဖို႔ ဆုံးျဖတ္လိုက္ၿပီး Narin တို႔ကို အေၾကာင္းေပးဖို႔ေျပာလိုက္သည္ .

" သား ဘယ္သူလဲ "

" ဟို ... Baekhyun ပါ mom "

" သား ဘယ္လိုလုပ္ပ္လာတာလဲ မင္းမဟုတ္မွ ခိုးေျပးလာတာလား "

အခုလိုအေမနဲ႔ တိုးမွာဆိုး၍ေတာင္ အလ်င္စလို အေပါိထက္ကို တက္ခဲ့ပါတယ္ဆိုမွ ေအာက္ျပန္ဆင္းစရာေပၚလာေတာ့လည္း အခုလို အထင္ျမင္လြဲမွားစရာက ႀကဳံရျပန္သည္ .

" mom! မဟုတ္ပါဘူး . သားက သားငဘာလို႔ အဲ့လိုလုပ္ရမွာလဲ "

" အဲ့တာဆိုဘာလို႔ပါလာတာလဲ . အဲ့ကေလးရဲ႕ အိမ္ကေရာ သားဆီပါလာတာသိလား "

" သိပါတယ္ သူနည္းနည္းမူးေနလို႔ သူ႔အိမ္ကို သားမပို႔ခ်င္ေတာ့တာနဲ႔ ဒီေခၚလာတာ "

" အေမကေခၚလာခိုင္းတယ္ဆိုတာ မိုးလင္းပိုင္းကို သားက ညဘက္ႀကီးေခၚခ်လာတယ္ ေကာင္းေရာ "

" ဟာ mom ဒီတိုင္း ကူညီတာပါ . သားက ညဘက္ေခၚလည္း ဘာလုပ္မွာမို႔လို႔လဲ ကေလးတစ္ေယာက္ကိုေတာ့ သားဘာမွမလုပ္ပါဘူး "

" ကေလးကိုမလုပ္ဘူးဆိုေတာ့ လူႀကီးျဖစ္ေနရင္ေရာ "

" mom! "

" စတာ စတာ ဒီအေမက မနက္မွ သားေကာင္ေလးကို အကဲခက္ေပးမယ္ ခုေတာ့ သြားေနေပးလိုက္ပါ သူ႔အနားမွာ "

" သားေကာင္ေလးမဟုတ္ပါဘူးဆို mom ရာ "

Chanyeol လည္း ၿပဳံးစိစိနဲ႔သာ အေမ့ရဲ႕ စေနာက္မႈေတြၾကားကေန သံပရာရည္ခြက္ေလးကိုင္ကာ ေလွကားထစ္အတိုင္း ျပန္တက္လာခဲ့ေတာ့သည္ .

တံခါးဖြင့္ဖြင့္ခ်င္း ကုတင္ေပၚကေန ကမန္းကတန္းေျပးဆင္းကာ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ျဖစ္ေနသူေၾကာင့္ Chanyeol ခြက္ကို အျမန္ခ်ကာ အနားကိုးေျပးသြားေတာ့မွ

𝗜𝘁'𝘀 𝗻𝗼𝘁 𝗼𝘂𝗿 𝗕𝗹𝗶𝗻𝗱 𝗗𝗮𝘁𝗲 ( ᶜᴴᴬᴺᴮᴬᴱᴷ ) ᶜᴼᴹᴾᴸᴱᵀᴱᴰWhere stories live. Discover now