6 Zawgyi

181 7 0
                                    

" ဒါဆို ဒီေန႔ေတာ့ ဒီထိပဲ "

ေန႔လည္ထမင္းစားၿပီးတိုင္း စတင္လိုက္တဲ့ Chanyeol ရဲ႕ စာသင္ၾကားျခင္းလက္စင္ေတြက တစ္ပတ္ေက်ာ္ ႏွစ္ပတ္ကုန္ခါနီးထိျဖစ္လာခဲ့ၿပီ ဒီၾကားထဲ စာသင္ခ်ိန္ Baekhyun ငိုက္ရင္းထိုင္လိုက္ရသည္ကမ်ားေသာ္လည္း တစ္ခ်က္ဆိုတစ္ခ်က္ ရင္နာေအာင္ မာန္မဲတက္သူေၾကာင့္ ေနာက္ပိုင္းေတာ့မငိုက္ရဲ .

" ေမးစရာရွိလား ဒီေန႔သင္ၿပီးတဲ့ထိ "

စားပြဲေပၚေခါင္းခ်ကာ ေမွးေနသူအား Chanyeol ကေမးလာသည္ . မ်က္လုံးေလးမ်ား ျပန္ပြင့္လာကာ

" ရၿပီ မရွိဘူး ကိုကိုျပန္မွာမလား ျမန္ျမန္ျပန္ပါေတာ့ "

" ေမာင္းမထုတ္လည္းကိုယ္ျပန္မွာပါ ခ်ာတိတ္ "

" ကိုကိုကြၽန္ေတာ့္ကို ခ်ာတိတ္လို႔မေခၚနဲ႔! "

အရင္ကလည္းေခၚေနၾကကို အခုမွ ဒီလိုဆက္ဆက္ထိမခံေလး ထေျပာလာေတာ့ ျပန္ဖို႔လုပ္ေနသူ Chanyeol ပင္ စကၠန႔္ပိုင္းေလာက္ လႈပ္ရွားမႈမ်ား ရပ္တန႔္သြားရသည္ .

" ခ်ာတိတ္လို႔ေခၚလာတာပဲႏႈတ္က်ိဳးေနၿပီ "

" မက်ိဳးနဲ႔ ေျပာင္းေခၚေပး ကိုကို "

" ကိုယ္က စာလာသင္တဲ့ ဆရာေနာ္ . ဂ်ီက်မေနနဲ႔ "

" ကြၽန္ေတာ္ဂ်ီက်တာ မဟုတ္ဘူး . နာမည္ရွိတာကို ခ်ာတိတ္လို႔မေခၚနဲ႔ မႀကိဳက္ဘူး "

" အရင္ကသူပဲ ႀကိဳက္ၿပီးေတာ့ "

" ဘယ္အရင္ကလဲ မႀကိဳက္ဘူး အခုလည္းမႀကိဳက္ဘူး "

" မႀကိဳက္လည္းေခၚမွာပဲ မၾကားခ်င္ရင္ တစ္လေလာက္ပဲေစာင့္ေတာ့ ဒီတစ္လၿပီးရင္ မေတြ႕ရေလာက္ေတာ့ဘူး ဒါဆိုေခၚစရာလည္းမလိုဘူး "

ထိုလၿပီးရင္ Chanyeol ရဲ႕ သင္ၾကားေရးကိုရပ္မွာျဖစ္ၿပီး Baekhyun တို႔ေက်ာင္းျပန္တက္ဖို႔ ျပင္ရေတာ့မွာျဖစ္သည္ . ၿငိမ္က်သြားေသာ Baekhyun ကို သတိထားမိေပမယ့္ Chanyeol ဘာမွေတာ့မေျပာမိ .

" ကိုကို "

ေက်ာေပးကာ ျပန္ရန္ထြက္လာခဲ့ၿပီး အခန္းဝနားေရာက္ေနသူ Chanyeol ကတစ္ခ်က္လွည့္ၾကည့္လာသည္ .

" ကိုကို မိန္းမယူမွာလား "

အဆက္အစပ္မရွိပဲ အခုလိုေမးလာေတာ့ Chanyeol မွာ ထူးထူးဆန္းဆန္း ရွိန္းတိန္းဖိန္းတိန္းေတြျဖစ္လို႔ .

𝗜𝘁'𝘀 𝗻𝗼𝘁 𝗼𝘂𝗿 𝗕𝗹𝗶𝗻𝗱 𝗗𝗮𝘁𝗲 ( ᶜᴴᴬᴺᴮᴬᴱᴷ ) ᶜᴼᴹᴾᴸᴱᵀᴱᴰWhere stories live. Discover now