" ဒါဆို ဒီနေ့တော့ ဒီထိပဲ "
နေ့လည်ထမင်းစားပြီးတိုင်း စတင်လိုက်တဲ့ Chanyeol ရဲ့ စာသင်ကြားခြင်းလက်စင်တွေက တစ်ပတ်ကျော် နှစ်ပတ်ကုန်ခါနီးထိဖြစ်လာခဲ့ပြီ ဒီကြားထဲ စာသင်ချိန် Baekhyun ငိုက်ရင်းထိုင်လိုက်ရသည်ကများသော်လည်း တစ်ချက်ဆိုတစ်ချက် ရင်နာအောင် မာန်မဲတက်သူကြောင့် နောက်ပိုင်းတော့မငိုက်ရဲ .
" မေးစရာရှိလား ဒီနေ့သင်ပြီးတဲ့ထိ "
စားပွဲပေါ်ခေါင်းချကာ မှေးနေသူအား Chanyeol ကမေးလာသည် . မျက်လုံးလေးများ ပြန်ပွင့်လာကာ
" ရပြီ မရှိဘူး ကိုကိုပြန်မှာမလား မြန်မြန်ပြန်ပါတော့ "
" မောင်းမထုတ်လည်းကိုယ်ပြန်မှာပါ ချာတိတ် "
" ကိုကိုကျွန်တော့်ကို ချာတိတ်လို့မခေါ်နဲ့! "
အရင်ကလည်းခေါ်နေကြကို အခုမှ ဒီလိုဆက်ဆက်ထိမခံလေး ထပြောလာတော့ ပြန်ဖို့လုပ်နေသူ Chanyeol ပင် စက္ကန့်ပိုင်းလောက် လှုပ်ရှားမှုများ ရပ်တန့်သွားရသည် .
" ချာတိတ်လို့ခေါ်လာတာပဲနှုတ်ကျိုးနေပြီ "
" မကျိုးနဲ့ ပြောင်းခေါ်ပေး ကိုကို "
" ကိုယ်က စာလာသင်တဲ့ ဆရာနော် . ဂျီကျမနေနဲ့ "
" ကျွန်တော်ဂျီကျတာ မဟုတ်ဘူး . နာမည်ရှိတာကို ချာတိတ်လို့မခေါ်နဲ့ မကြိုက်ဘူး "
" အရင်ကသူပဲ ကြိုက်ပြီးတော့ "
" ဘယ်အရင်ကလဲ မကြိုက်ဘူး အခုလည်းမကြိုက်ဘူး "
" မကြိုက်လည်းခေါ်မှာပဲ မကြားချင်ရင် တစ်လလောက်ပဲစောင့်တော့ ဒီတစ်လပြီးရင် မတွေ့ရလောက်တော့ဘူး ဒါဆိုခေါ်စရာလည်းမလိုဘူး "
ထိုလပြီးရင် Chanyeol ရဲ့ သင်ကြားရေးကိုရပ်မှာဖြစ်ပြီး Baekhyun တို့ကျောင်းပြန်တက်ဖို့ ပြင်ရတော့မှာဖြစ်သည် . ငြိမ်ကျသွားသော Baekhyun ကို သတိထားမိပေမယ့် Chanyeol ဘာမှတော့မပြောမိ .
" ကိုကို "
ကျောပေးကာ ပြန်ရန်ထွက်လာခဲ့ပြီး အခန်းဝနားရောက်နေသူ Chanyeol ကတစ်ချက်လှည့်ကြည့်လာသည် .
YOU ARE READING
𝗜𝘁'𝘀 𝗻𝗼𝘁 𝗼𝘂𝗿 𝗕𝗹𝗶𝗻𝗱 𝗗𝗮𝘁𝗲 ( ᶜᴴᴬᴺᴮᴬᴱᴷ ) ᶜᴼᴹᴾᴸᴱᵀᴱᴰ
FanfictionZawgyi + Unicode " ကိုကို ကျွန်တော့်ကို ချာတိတ်လို့မခေါ်နဲ့ " Start - 28.9.2022 Wed End - 27.4.2023 Thu