click and feed

9 2 1
                                    

O co jde:
- jednou denně zadarmo kliknete na tlačítko na webových stránkách
- tím se naplní jedna virtuální miska
- sponzoři (hlavní sponzor značka Brit) poté tyto misky převedou do reality a granulky jsou rozdány do útulků, azylů a podobně

Zakladatelka Martina Hřebíková:
Projekt Click and Feed jsem založila proto, že už jsem nechtěla jen nečinně přivírat oči u smutných příběhů opuštěných zvířat, cítila jsem, že jim musím začít pomáhat aktivně. Od mala jsem milovala a zachraňovala všechna zvířata v mém okolí, takže to byla vlastně jen otázka času, než něco podobného vymyslím. Problém plných útulků je potřeba řešit ideálně prevencí, tedy včasným informováním dětí i dospělých o tom, co obnáší pořízení zvířete. To pomůže do budoucna. Teď se ale musíme postarat i o ta zvířata, která už v útulku jsou. Jeden ze způsobů, jak to udělat, je dodávat jim kvalitní krmení, díky kterému bude zvíře fit a získá tak větší šanci na adopci. Já sama psa z útulku mám, jmenuje se Barunka a je boží. Pomáhejte zachraňovat zvířata každý den! Jedním klikem naplníte misku pro opuštěné zvíře. A nic vás to nebude stát! (popis jsem zkopírovala z oficiálních stránek)

Další pomoc:
- můžete je samozřejmě podpořit finančně (tyto peníze pak jdou na různé veterinární zákroky pro zvířata)
- mají i eshop, prodávají například krásné misky pro psy
- vše je na jejich stránkách, které jsou u mně na instagramu v biu

Upozornění na pravidelný klik:
Můžete si na jejich stránkách nastavit každodenní zasílání emailu s upozorněním a tak díky tomu na klik nezapomenete.

EkologieKde žijí příběhy. Začni objevovat