Kapitola 3.

1 0 0
                                    

Po té co jsem si lámala hlavu nad záznamem, koukla jsem do spisů znova na jména, Anna Žáková 23 let, pracuje jako učitelka ve školce,
Tibor Majer 30 let, pracoval jako automechanic 
Aleš Majer 29 let, pracoval se svým bráchou.
Otevřela jsem dveře od mé kanceláře a řekla kolegům ať jednou za rodinou Majerových, ať o nich zjisti vše co se dá. Mezitím jsem si vzala svoje věci a vydala se na cestu za rodinou Žákových. když jsem přijela do ulice kde bydlela rodina, neměla jsem z toho dobrý pocit, tak jsem tedy zazvonila na zvonek a čekala než zvonek někdo zvedne, chvíli jsem  čekala a po chvilce se někdo ozval ze zvonku " ještě jedna chyba a o život přijde i další" okamžitě jsem zavolala své kolegy a posili, když posili dorazili vtrhly jsme na horu do bytu kde byl vyraženy zámek a na zdi napsáno POZDĚ.
Kolegové si byt převzali a mě nastala další záhada a nový případ.

Na večer mi přišla nová složka s novým spisem pohřešované Matky Anny Žákové. V tu chvíli jsem si začala uvědomovat, že tento případ bude určitě souviset s bankovním přepadením.
Večer jsem se nemohla ani poradně vyspat, musela jsem pořad myslet na Anny matku, jestli je v pořádku, co si dnes musela prožít.
Ráno jsem se okamžitě rozhodla že zjistím jméno matky Anny, a to bude můj záchytný bod, zajela jsem k matky baráku a klepala na dveře sousedů, abych zjistila Jméno. "Dobrý den přejete si?" Zeptala se stará paní Lucie,
paní jsem se představila a zeptala se, jestli znala svoji sousedku co bydlela vedle ni, odpověděl zněla"ano znám". Vzala jsem si tužku a bloček a začala si psát, Tereza Žáková
Pracuje jako cukrářka, a je prý moc milá a hodná zdělila mi sousedka. Měla za nepřítele jen svého ex přítele se kterým se údajně neviděla už par měsíců, Anna ho nenáviděla.
Vrátila jsem se zpět do své kanceláře a rozmýšlela se, jak budu postupovat dále.
Svým kolegům jsem řekla aby zjistili jak se ex přítel jmenoval, a jestli byl už někdy trestaný.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 30, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Kriminálka zlosti (bankovní přepadení)Kde žijí příběhy. Začni objevovat