ဆရာ အိုပြီ (၃)

525 81 0
                                    

ငါ တပည့်​လက်​မခံတော့ဘူး...
ဒီလူငယ်​က ငါ အရင်​တွေ့ဖူးတဲ့ ချင်းဟန်​ထက်​တောင်​ပိုကြည့်​ကောင်းနေတယ်​ဆိုတာတောင်​မှပေါ့။

အတိတ်​အကြောင်းကို ပြန်​စဉ်းစားမိရင်​အစာစားချင်​စိတ်​ပါ ပျောက်​မိတယ်​။

ငါ့မျက်​နှာချင်းဆိုင်​ထိုင်​နေသူကတော့ ငါ့မျက်​နှာထားကို သေချာ ကြည့်​နေရင်း စိုးရိမ်​တကြီးပုံနဲ့ မေးရှာတယ်​။ "ဘာဖြစ်​သွားတာလဲ..."

ငါ တူကို ချ ထားလိုက်​ပြီး အမှုမဲ့ အမှတ်​မဲ့ရယ်​ပြန်​ပြောဖြစ်​လိုက်​တယ်​။ "ငါ သိပ်​မကြာခင်​သေရတော့မယ့်​အကြောင်း တွေးမိတော့ မြိုမကျတော့ဘူး ဖြစ်​နေတယ်​..." 

ငါ ပြောလိုက်​တာကို သူ မယုံကြည်​နိုင်​တဲ့အလား ငါ့ကို မျက်​လုံးအဝိုင်းသားနဲ့ သူ ငေးစိုက်​ကြည့်​နေတယ်​။

ဘာပဲဖြစ်​ဖြစ်​လေ... ငါ ပြောခဲ့တာက အမှန်​တရားပဲကို။ ငါ သူ့ကို ဖုံးကွယ်​ထားဖို့လည်း မရည်​ရွယ်​ပါဘူး။

"ငါ နင့်​ကို ဘွင်းဘွင်းရှင်းရှင်း တစ်​ခါတည်း ပြောထားလိုက်​မယ်​... ဒါ ငါ့ ကံကြမ္မာပဲ... ငါ့အချိန်​ကျရောက်​လာပြီ... အခုနောက်​ပိုင်းဆို ငါ ကောင်းကောင်းလည်း မမြင်​ရတော့ဘူး... နားလည်း သိပ်​မကြားတော့ဘူး... အရင်​တစ်​ချိန်​တုန်းကလို သတိတွေလည်း မကောင်းတော့ဘူး... ပြီးတော့ ငါ့နတ်​တန်​ခိုးတွေ သိသိသာသာ ရုတ်​လျော့သွားပြီ ဖြစ်​သလို ငါ့မှာ နင့်​ကို သင်​ပေးနိုင်​တာ ဘာမှ မရှိဘူး... နင်​ဟာ ခန္ဓာကိုယ်​တောင့်​တင်း ကြံခိုင်​တာပဲ... ဉာဏ်​လေးလည်း ကောင်း မျက်​နှာအရေကလည်း ထူတော့ ကျင့်​ကြံဖို့အတွက်​ကောင်းတာပေါ့... ငါ့ ခြံဝန်းက ထွက်​ညာဘက်​ချိုးပြီး တောင်​ပေါ်က ဆင်းသွားလိုက်... အခြားတစ်​ယောက်​ကိုသာ ဆရာတင်​လိုက်​ပါတော့..."  

ငါ အများကြီး ပြောလိုက်​တာပဲ။ ဒါပေမယ့်​သူကတော့ ငါ ဆိုလိုချင်​တာကို သဘောမပေါက်​လိုက်​ဘူးလား မသိဘူး။ သူ လုပ်​တာဆိုလို့ ငါ့ကို ငေးငိုင်​ကြည့်​နေတာပဲ... သူ မျက်​နှာက ဖြူ ဖျော့နေလို့။ အသံခပ်​အက်​အက်​နဲ့ သူ ဖြစ်​ညှစ်​ပြောလာတယ်​။ "ဒါ. . . ဘယ်​တုန်းက စပြီး ဒီလို ဖြစ်​ရတာလဲ..."

ဆရာ ဝတ္ထုတိုများ (ဆရာ အိုပြီ)Where stories live. Discover now