အေမွာင္ထဲမွာ ငါ အတိတ္တုန္းက အေၾကာင္းအရာေတြကို အိပ္မက္မက္ေနမိတယ္။
အကုန္လံုးက ခ်င္းဟန္ အေၾကာင္းေတြခ်ည္းပဲ။ တကယ္ေတာ့ေလ... ငါသာ သူ႔ကို ဆက္ေတြ႕ေန ျမင္ေနခြင့္ရမဟ္ဆိုရင္ ထာဝရဆိုလည္း အိပ္မက္ထဲမွာ ငါ ဆက္ေနခ်င္ပါတယ္...
ငါ အမႈပါဘူး။အတိတ္တစ္ခ် ိန္ကို အိပ္မက္ေတြ ဆက္ကာ ဆက္ကာ ျပန္မက္ေနမိတယ္။ ၾကာလာေတာ့ တကယ္လိုလိုေတာင္ ျဖစ္လာကိုး။ တစ္စံုတစ္ေယာက္ ငါ့လက္ကို ကိုင္ထားကာ ငါ့ေဘးနားမွာ ထိုင္ရင္း ငါ့ကို တေက် ာ္ေက် ာ္ေခၚေနသလိုေတာင္ ငါ ထင္မိလာတယ္။ "ဆရာ..." တဲ့ေလ။
ေခၚသံမွာ ေနာင္တေတြ၊ ေၾကကြဲမႈေတြ၊ ေသာကေတြ အျပည့္နဲ႔...ရက္ေပါင္းမ် ားစြာ အိပ္ေပ် ာ္ေနၿပီးတဲ့ေနာက္ ငါ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ျပန္သတိရလာတယ္။ ငါ မ်က္လံုးဖြင့္လိုက္တာနဲ႔၊ အျပင္ဘက္က ဝင္လာတဲ့ အသံေတြကို ၾကားလိုက္ရတယ္။ "မိစၧာဘုရင္ တစ္ေယာက္အေနနဲ႔... မိစၧာေခ် ာက္နက္ကေနေတာင္ ျပန္တက္လာနိုင္ၿပီး သံုးေလာကမွာ ေျချပန္ခ်နိုင္ခဲ့တာပဲ... ဘုရင္တစ္ပါးရဲ႕ တာဝန္ကို ယူေပးရမွာေပါ့... ရွင္ က်မကို လက္ထပ္ၿပီး က်မတို႔ရဲ႕ မိစၧာမ် ိဳးႏြယ္ကို အျမင့္ဆံုးေနရာေရာက္ေအာင္ လုပ္ေပးရမယ္... က်မတို႔ရဲ႕ နယ္ေျမကို ျပန္ေရေအာင္ ယူရမယ္... နွစ္ေပါင္းမ် ားစြာ ေကာင္းကင္ေလာကသား အမ် ိဳးယုတ္ေတြ ခ် ိဳးနွိမ္ထားခဲ့တဲ့ က်မတို႔ရဲ႕ မိစၧာခ် ီစြမ္းအားေတြ ျပန္လည္ အံုႂကြနိုင္ေအာင္ လုပ္ေပးသင့္တယ္... ဒါကိုေတာင္ ရွင္က ဘာမွ အသိေပးျခင္းမရွိ ထြက္သြားၿပီး ဒီေတာင္ေပၚမွာ လာေနတယ္... ၿပီးေတာ့ ေသခါနီး ေျခတစ္လွမ္းဘဲလိုေတာ့တဲ့ နတ္ေဒဝါကို လာ အေဖာ္ျပဳေပးေနတယ္ေပါ့ေလ...!"
အသံကို ၾကားရသေလာက္ နတ္မိမယ္ သခင္မ ျပန္ေရာက္လာတယ္ဆိုတာ ငါသိလိုက္ရတယ္။
ဒီတစ္ခါေတာ့ သူ ဘာမွ ျပႆနာရွာ ရမ္းကားမေနေတာ့ဘူး။ ငါလည္း မ်က္လံုးအသာမွိတ္လိုက္ၿပီး အိပ္ရာထဲ ျပန္လွဲေနလိုက္တယ္။ ဒီကိစၥကို မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနလိုက္ေတာ့ မလို႔ဘဲ...