ဆရာ အိုၿပီ (၃)

2.6K 409 16
                                    

ငါ တပည္​့လက္​မခံေတာ့ဘူး...
ဒီလူငယ္​က ငါ အရင္​ေတြ႕ဖူးတဲ့ ခ်င္​းဟန္​ထက္​ေတာင္​ ပိုၾကည္​့ေကာင္​းေနတယ္​ဆိုတာေတာင္​မွေပါ့။

အတိတ္​အေၾကာင္​းကို ျပန္​စဥ္​းစားမိရင္​ အစာစားခ်င္​စိတ္​ပါ ေပ် ာက္​မိတယ္​။

ငါ့မ်က္​နွာခ်င္​းဆိုင္​ ထိုင္​ေနသူကေတာ့ ငါ့မ်က္​နွာထားကို ေသခ်ာ ၾကည္​့ေနရင္​း စိုးရိမ္​တႀကီးပံုနဲ႔ ေမးရွာတယ္​။ "ဘာျဖစ္​သြားတာလဲ..."

ငါ တူကို ခ် ထားလိုက္​ၿပီး အမႈမဲ့ အမွတ္​မဲ့ရယ္​ ျပန္​ ေျပာျဖစ္​လိုက္​တယ္​။ "ငါ သိပ္​မၾကာခင္​ ေသရေတာ့မယ္​့ အေၾကာင္​း ေတြးမိေတာ့ ၿမိဳမက်ေတာ့ဘူး ျဖစ္​ေနတယ္​..." 

ငါ ေျပာလိုက္​တာကို သူ မယံုၾကည္​နိုင္​တဲ့အလား ငါ့ကို မ်က္​လံုးအဝိုင္​းသားနဲ႔ သူ ေငးစိုက္​ၾကည္​့ေနတယ္​။

ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​ေလ... ငါ ေျပာခဲ့တာက အမွန္​တရားပဲကို။ ငါ သူ႔ကို ဖံုးကြယ္​ထားဖို႔လည္​း မရည္​႐ြယ္​ပါဘူး။

"ငါ နင္​့ကို ဘြင္းဘြင္းရွင္းရွင္း တစ္​ခါတည္း ေျပာထားလိုက္​မယ္​... ဒါ ငါ့ ကံၾကမၼာပဲ... ငါ့အခ် ိန္​က်ေရာက္​လာၿပီ... အခုေနာက္​ပိုင္းဆို ငါ ေကာင္းေကာင္းလည္း မျမင္​ရေတာ့ဘူး... နားလည္း သိပ္​ မၾကားေတာ့ဘူး... အရင္​တစ္​ခ် ိန္​တုန္းကလို သတိေတြလည္း မေကာင္းေတာ့ဘူး... ၿပီးေတာ့ ငါ့နတ္​တန္​ခိုးေတြ သိသိသာသာ ရုတ္​ေလ် ာ့သြားၿပီ ျဖစ္​သလို ငါ့မွာ နင္​့ကုိ သင္​ေပးနိုင္​တာ ဘာမွ မရွိဘူး... နင္​ဟာ ခႏၶာကိုယ္​ေတာင္​့တင္း ႀကံခိုင္​တာပဲ... ဉာဏ္​ေလးလည္း ေကာင္​း မ်က္​နွာအေရကလည္း ထူေတာ့ က်င္​့ႀကံဖို႔အတြက္​ ေကာင္းတာေပါ့... ငါ့ ၿခံဝန္းက ထြက္​ ညာဘက္​ခ် ိဳးၿပီး ေတာင္​ေပၚက ဆင္းသြားလိုက္... အျခားတစ္​ေယာက္​ကိုသာ ဆရာတင္​လိုက္​ပါေတာ့..."  

ငါ အမ် ားႀကီး ေျပာလိုက္​တာပဲ။ ဒါေပမယ္​့ သူကေတာ့ ငါ ဆိုလိုခ်င္​တာကို သေဘာမေပါက္​လိုက္​ဘူးလား မသိဘူး။ သူ လုပ္​တာဆိုလို႔ ငါ့ကို ေငးငိုင္​ၾကည္​့ေနတာပဲ... သူ မ်က္​နွာက ျဖဴ ေဖ် ာ့ေနလို႔။ အသံခပ္​အက္​အက္​နဲ႔ သူ ျဖစ္​ညႇစ္​ေျပာလာတယ္​။ "ဒါ. . . ဘယ္​တုန္​းက စၿပီး ဒီလို ျဖစ္​ရတာလဲ..."

ဆရာ ဝတ္ထုတိုများ (ဆရာ အိုပြီ)Where stories live. Discover now