Všechny papíry, které mi ležely na stole, jsem shrnul na jednu hromádku a ještě jednou jsem vše překontroloval, načež jsem vše hodil do krabice, jejíž obsah v blízké době půjde do skartovačky. Promnul jsem si své oči a pohledem střelil k hodinám na bílé stěně, které hlásily za deset minut půl třetí. Možná kdybych nebyl tak líný, tak bych tu krabici odnesl ještě teď, ale bohužel se nechce mně samotnému, a dokonce ani mým nohám, které byly natažené pod černým pracovním stolem.
„Máš dneska čas?" Trochu jsem pootočil hlavou na Liama, který byl víceméně můj nejlepší kamarád a kolega v jednom. Povzdychnul jsem si a přikývnul, přičemž jsem nadzvednul obočí, abych ho donutil pokračovat v jeho plánu na dnešek. Přece jenom bych si mohl někam vyrazit a né pořád trčet ve svém bytečku a koukat na sport, kterej mě vlastně ani nijak nezajímá. „Po práci je vítání nováčka, myslel jsem, jestli bys nechtěl popřát všechno nejlepší do začátků." Zašklebil se a já protočil očima, načež jsem si vzpomněl, jak nudný tyhle akce jsou.
„A to jsem si myslel, že to bude něco zajímavějšího." Povzdechnul jsem si a utáhnul si svůj culíček, ve kterém jsem měl své vlasy, aby mi nepřekážely v práci.
„Je to ženská a slyšel jsem, že není špatná."
„Payne, já zas slyšel, že máš přítelkyni." Nadzvednul jsem obočí, za což jsem schytal jeho pohled, kterej se nedal nijak určit.
„Samozřejmě, že pro tebe." Zaklapnul svůj laptop, který mu celou dobu svítil do obličeje, a schoval ho do šedivého obalu, kvůli čemuž jsem usoudil, že nedodělanou práci dodělá doma.
„Nemám zájem." Protočil jsem své oči a do kapsy svých džínů jsem strčil svůj mobil a klíče, abych si je tu nezapomněl a nemusel se sem vracet, což se mi mimochodem stává docela často, i když tu pracuju už něco přes dva roky. Prostě si nedokážu zapamatovat jednoduchou věc a to, že se bez klíčů domů prostě nedostanu.
„Pořád budeš truchlit kvůli té tvé Violet? Měl by ses vzpamatovat, chlape. Neříkám, že moje pravačka je špatná, ale přece jenom radši vidím Sophii." Ušklíbnul se a já po něm hodil bílou gumu, která mi zrovna přišla pod ruku.
„Netruchlím." Odseknul jsem.
„Né? Pokud tuším správně, tak je to už přes rok a půl."
„A co?" Zamračil jsem se, jelikož jsem neměl rád, když se někdo staral o moje soukromí. A už vůbec ne, když to byl Liam, který se o můj život zajímal víc, než o ten svůj. Teda aspoň tak mi to připadalo.
„Rok a půl jsem tě neviděl s žádnou ženskou a mám dost divný tušení, že máš nedostatek sexu. Možná proto si pořád tak nabroušenej." Sebral ze země gumu, kterou jsem po něm před chvíli švihnul, a hodil mi jí nazpátek.
„Jak ty víš, že jsem mezi tím nikoho neměl." Uculil jsem se a nadzvednul obočí, načež se ke mně donesl jeho smích.
„To vidím." Odmlčel se. „Takovej jsem taky a to mi stačí týden."
„Jenže ty si nadržený prase." Zamumlal jsem a začal se smát, když jsem uviděl Liamovo obličej, který byl naoko uražený.
„Cože?!" Vypísknul. „Není nic špatného na tom, že lásku projevu-,"
„LIAME!" Zvýšil jsem hlas, jelikož jsem nechtěl, aby mi začal vyprávět o jeho sexuálním životě se Sophii. „Prostě chci jen pauzu. Od všech těch hezkých tvářiček." Zašeptal jsem a zaklonil hlavu.
„Pokud nechceš skončit, jak náš soused s polo chcíplou rybičkou, tak by si tu pauzu měl okamžitě ukončit. A věř mi, že jako on rozhodně skončit nechceš."
„V kolik a kde?" Zamručel jsem poraženě při myšlence na toho smradlavého chlápka s rybkou, která na tom nebyla o moc líp. Podíval jsem se na Liama, který se vítězně usmíval, přičemž si prohrábl své vlasy, které měl vyčesané směrem nahoru.
♥♥♥♥
Tak jo, nová story... :) Za tohle poděkujte mým kamarádkám, s kterými jsem to probírala. Vůbec se nelekejte toho názvu, je to normální story a opravdu se tu nevyskytují upíři a cokoliv jiného.
A nejspíše jste si všimli, že příběh bude psán z pohledu Harryho.. :D Doufám, že vám to nevadí.
První část je krátká, já vím, příští díly budou delší, nebojte se :) Jak často budu přidávat, vám nepovím. Nevím to ani já, tudíž to neví určitě ani nikdo jiný. Když prostě budu mít chuť, tak něco napíšu.. Ale snad to nebude trvat déle než týden, jelikož všechny důležité 'akce' (:D) mám už za sebou. :)
Díl věnuju mé kamarádce, která mě do tohohle donutila, jinak bych to asi začala psát až někdy v létě... :D @Baru_Vavrickova (btw. zajděte k ní na profil a přečtěte si její povídku! :) a zaspamujte jí, aby konečně přidala nový díl..)
Budu ráda za každý komentář a hvězdičku! :)
♥VOTE♥COMMENT♥