„To je dost, že jdete." Zakřičel na nás Liam, který zrovna věnoval Sophii svoje sliny. Protočil jsem nad tím oči a položil všechno pití na stůl, načež si ho začali všichni rozebírat. Vzal jsem si svou skleničku s kolou, načež jsem si okamžitě odpil, jelikož mi docela vyschlo v krku. Ať už to bylo rozhovorem s Claire, nebo pohledem na Sophii a Liama.
„Kde je Ness?" Rozhlídnul jsem se, když jsem se usadil na své místo, a neviděl tu svou novou kolegyni, kvůli které tu vlastně všichni jsme.
„Myslím, že šla na záchod. Nebylo jí moc dobře." Odpověděl nahlas Malik, který mě asi jako jediný z mála neignoroval.
„Ženský dny." Škytnul si Josh, načež já po něm hodil hnusný pohled, ale nakonec jsem se taky usmál. Napil jsem se ze své skleničky a položil jí na stůl, přičemž jsem sledoval tmavou kapalinu v ní. Kvůli tomu, že jsem nechtěl jít pěšky domů, jsem si vzal raději své auto, a taky kvůli tomu teď musím pít tohle.
„Bože, pojďte tancovat!" Vykřikla najednou Claire a popadla mě za ruku, no já jí bohužel setřásl a záporně zakroutil hlavou. Smutně se na mě podívala, ale to už jí vyrušil Zayn.
„Půjdu rád!" Zvednul se a zatáhl za její ručku. Následně se zvedla i Sophie s Liamem a já zůstal v boxu sám, jen s Joshem. Rozhodoval jsem se mezi tím, jestli bych třeba nechtěl jít hledat Ness, abych se aspoň trochu uvedl jako dobrý kolega a né jako nemehlo, co pokazí všechno, na co šáhne, a taky mezi tím, že bych šel prostě jen tak k baru. Bohužel mě z mého rozhodování docela brzo vyrušil Joshův hlas.
„Slyšel jsem, že už nejsi s Violet." Promluvil na mě a já k němu vzhlídnul. Jen jsem přikývnul a znovu se napil z koly, načež jsem raději pohled přesunul na dav tančících lidí. „Už ti nebyla dobrá?" Setnul jsem čelisti k sobě a podíval se na něj.
„Do toho ti je úplný hovno." Ironicky jsem se usmál a raději se zvednul i s pohárem koly, jelikož zůstávat v boxu zrovna s ním, by nebylo nejlepší rozhodnutí. Za prvé by se mohlo stát, že jeho bílé tričko, by nebylo bílé, ale hnědé, a to od koly, kterou právě držím a za druhé by jeho perfektně oholená tvářička nemusela vypadat tak bezchybně, jako teď. Anebo by to mohlo skončit naopak, s rozdílem, že já bych na sobě měl oranžový flek, kvůli jeho džusu.
„Maminka tě neučila, že se nemáš točit zády, když k tobě někdo mluví?" Otočil jsem se a napil se.
„A tebe nikdo neučil, že rejpat do cizích věcí, je neslušné?" Lehce jsem mu zamával a otočil se, abych mohl jít k baru. Protlačil jsem se mezi všemi těmi lidmi a prázdnou skleničku odložil na bar. Asi se opravdu moc dlouho nezdržím.
***-
„Kde jsi? Myslel jsem, že si odešel." Drknul do mě Liam a vycenil na mě svoje rovné zuby. V ruce držel skleničku s nějakým alkoholem a podle jeho očí šlo poznat, že to nebyla jeho první. A myslím, že nebude ani poslední.
„Josh měl jen nějaký blbý kecy, tak jsem radši odešel." Vysvětlil jsem mu, načež on chápavě přikývnul.
„Chápu." Poplácal mě po rameni a rozhlídnul se kolem. „Ness už odešla, bylo jí nějak divně, tak jsem myslel, že si šel s ní." Nevinně se usmál a nenápadně zastříhal svým obočím, načež jsem ho uhodil do ramene.
„Vtipný." Protočil jsem oči. „Josh vám mohl říct, že mě stihl nasrat, a že jsem nejspíše u baru." Zavrčel jsem naštvaně. „A vůbec, měli jste mi zavolat, mohl jsem jí hodit domů, co když sebou někde švihla?"