Ik word wakker in het ziekenhuisbed. Ik hoor voetstappen naast mijn ziekenhuisbed. *Knip*
Oh mijn god! Iemand heeft de stekker er nu al uit getrokken! Mijn adem blijft stokken, ik voel dat ik langzaam stik. Maar dan haal ik opeens adem, mijn lichaam doet het weer! Ik voel mijn ogen opengaan, maar ik zie alleen nog maar zwart. Waarschijnlijk heeft iemand me geblinddoekt.. Wacht! Mijn ontvoerder! Is hij terug? Ik voel dat ik opgetilt wordt. Na ongeveer een minuutje voel ik koude lucht langs mijn lichaam stromen, waarschijnlijk ben ik nu buiten.
"Nu is het tijd voor het echte werk!", hoor ik. Ik herken de stem ergens van, maar van wat?Opeens voel ik iets ruws en kouds langs mijn huis glijden: het is een mes.
Ik voel dat de man met het mes ruw mijn korsten van de vorige keer open pulkt. Daarna voel ik iets kouds in mijn arm. Mijn ontvoerder snijdt rustig met het mes in mijn arm. Het voelt koud aan, ik word er misselijk van. Het mes doet hetzelfde bij mijn andere arm en mijn benen. Dan voel ik nog een flinke pijnscheut in mijn buik. Dan voel ik het mes ook langs mijn hoofd, het mes maakt een enorme snee in mijn voorhoofd.
"W-wilt u alstublieft stoppen?", vraag ik voorzichtig.
"Alleen nog je hart- SHIT!", de man is duidelijk ergens van geschrokken. Ik voel dat hij me optilt en weer naar het ziekenhuis brengt. Daarna voel ik een keiharde klap op de vloer en val ik weg..
"Jaja, mevrouw, ze leeft nog! Maar nu is er geen schijn van kans meer voor haar om te overleven. Ze bloedt zo erg, het is onherstelbaar! U moet kiezen: morgen de stekker eruit halen of u dochter laten doodbloeden. Als u haar laat doodbloeden gaat ze morgen ook dood, maar dat zal meer pijn gaan doen."
"D-dan trek ik morgen de s-stek..", daarna hoor ik gehuil. Het is mam.
"Hey Daisy, ik ben het: Dennis. Je ligt weer in coma, morgen ga je..", Dennis slikt even, "morgen ben je er niet meer.. Maar ik beloof je dat ik je vlak voordat je doodgaat nog even vertel wie dit allemaal heeft gedaan."
Okee.. Ik ga morgen dus dood en hoor ik wie de dader is. Ik wil niet doodgaan, maar ik wil wel weten wie de dader is! Ik kan niet wachten!