"Dokter! Sorry dat ik zo laat ben! Ik smeek het u, mag Daisy nog iets langer in coma blijven liggen, dat iedereen om middernacht hier naartoe komt om de stekker eruit te halen? Ik was op vakantie en ik heb dus niks ontvangen van wat er is gebeurd.", snikt een stem. Ik herken deze stem.. Ik heb blijkbaar geslapen, want ik voel me moe en hoor weer opeens stemmen. Ik hoor voetstappen die naar het bed toekomen.
"Hey, ik ben het: David. Ik was je beste vriend vanaf de kleuterschool en ik was je vriendje toen we 13 waren, je herkent me vast wel. Maar ik was 2 jaar weg en ik hoor dit allemaal net pas.", omg het is David! Ik was zo verliefd op hem toen ik 13 was, hoe zou hij er nu uitzien? Ik weet nog hoe het uitging, we waren bij mij thuis:
"Wow lieverd, ik had je kamer wel meisjesachtig verwacht, maar zoveel roze bij elkaar heb ik echt nog nooit gezien!", had David uitgeroepen.
"Haha, ik wil het al heel lang veranderen hoor." We ploften op mijn bed neer en David sloeg zijn arm om me heen. "Oh Daisy," er gleed een traan over zijn wang, "ik.. Hoe leg ik dit uit?"
"W-wil je het uitmaken?", vroeg ik verdrietig.
"Het moet wel, ik ga voor 2 jaar naar Spanje, dat moet voor mijn vaders baan, ik kan moeilijk alleen achterblijven."
David had me een kus gegeven en was weggegaan. Ik had toen uren liggen huilen en met David liggen appen. Ik was maanden verdrietig geweest.
Nu staat hij hier naast mijn bed, hij is speciaal voor mij naar het ziekenhuis gekomen. "Ik blijf de hele dag bij je, Daisy.", zegt David.
"Jongeman, Daisy heeft ook een paar uur slaap nodig, waar gaat u dan heen?"
"Sorry dokter, ik blijf dan rustig hier, desnoods ga ik ook slapen in èèn van de lege bedden."
"Nou.. Vooruit dan.. En je verzoek om middernacht pas de stekker eruit te halen is geaccepteerd."
"Fijn!"
"Ik geef haar nu even een spuitje om te slapen, ze heeft rust nodig."
Ik voel een prikje in mijn arm en dan hoor ik de dokter weglopen. Ik voel dat David over de rand van het bed klimt en naast me komt liggen.
"Welterusten Daisy, tot straks.", ik voel een kus op mijn wang en ik val in slaap.