Dorothe
,,Sakra, příště by jsi mohl jet o něco pomaleji," řekla jsem Calumovi, když zastavil před malým domem na pobřeží.
Tenhle malý dům patřil Hoodům, jenže ho vůbec nevyužívali. Tak jsme si z toho udělali s Calem takový tajný úkryt, kde jsme se scházeli.
,,Promiň, ale nikdy jsi se nestěžovala," zasmál se a sundal si helmu.
,,No jo, ale změna je život," zasmála jsem se a následovala ho dovnitř.
,,Dáš si něco k pití?" zeptal se mě, když jsme vešli dovnitř.
,,No, asi jenom vodu," odpověděla jsem mu a sundala jsem si boty. Calum odešel do kuchyně a já jsem šla do obýváku. Sedla jsem si na velký bílý gauč.
,,Tak, jaký byl oběd?" zeptal se mě Cal a sedl si vedle mě.
,,Jo, bylo to dobrý," odpověděla jsem mu a napila jsem se ze skleničky s vodou.
,,Co ten ..., jak se jmenuje. Jo, Ashton. Byl v pohodě?" zeptal se a koukal na mě s pozvednutým obočím. Proč mi jeho tón přišel moc žarlivý?
,,Jo, je to v pohodě kluk. A je i hezkej. No, hezkej, je sexy," řekla jsem schválně a koukala jsem se na jeho reakci. Mračil se a probodával mě očima.
,,Vážně? Jsem rád, že se ti líbil. A co ta tvoje maličká sestra. Věřím, že i ona bude dost sexy," řekla a teď jsem to byla já, kdo ho probodával pohledem.
,,Snad ti to nevadí. Myslím tím, kdyby jsem si s ní něco začal," zeptal se mě s úšklebkem a já jsem měla co dělat, abych na něho nezačala řvát.
Neumím vztah mezi námi popsat. Už jsou to pomalu dva roky, co jsme se spolu vyspali poprvé. Mysleli jsme, že je to jenom jednorázovka. Takový úlet. Jenže asi za týden se to opakovalo, zase jsme se spolu vyspali. A právě v ten den vznikla naše dohoda s názvem: ,,KAMARÁDI S VÝHODAMA." Oba jsme byli spojení, protože jsme neměli ani jeden partnera.
A teď? Přijde mi to, jako by naše city přerostly v něco víc. Ale oba jsme tak divný a nepřiznáme si to. Ne teda, že bychom jsme byli divní, je to spíš tím, že se oba bojíme vážných vztahů, tak nic neříkáme a předstíráme, že nám celá tahle situace vyhovuje.
,,Ehm, ne nevadí," řekla jsem a víc jsem se na něj zamračila.
,,No tak, zlato. Nedali jsme si sraz kvůli tomu, aby jsme se hádali," řekl Calum a pomalu se ke mně nakláněl, dokud se naše rty nesetkaly.
Nebránila jsem se tomu a začala jsem s ním spolupracovat. Naše polibky byly hodně vášnivé. Pomalu jsem se přesunula do jeho klína a přitom jsem neodtrhla naše rty od sebe. Přecházel mi rukama po bocích. Občas je silně stiskl a já jsem mu vždy zavzdychala do polibku. Moje ruce zajely do jeho černých vlasů a jemně jsem ho za ně zatahala. On mi také zajel do vlasů a hlavu mi naklonil na stranu, aby se mohl začít věnovat mému krku, který obsypával polibky. Začal sát jedno místo na mém krku, kde se mi za chvílí objevila malá modřina. Zavzdychala jsem a začala jsem třít svůj rozkrok o ten jeho. Cítila jsem, jak ještě víc tvrdne. Odtáhl se od mého krku aby se nadechl, protože byl zadýchaný kvůli tomu, jak jsem se na něm pohybovala. Toho jsem využila a teď jsem mu začala obsypávat krk polibky já. On jenom přejížděl rukama po mých zádech a občas zabloudil k mému zadku.
,,Hmmm," zamručel, když jsem ho kousla na kůži na klíční kosti. Usmála jsem se a moje ruce sjely k lemu jeho trika. Neváhala jsem a tričko jsem mu přetáhla přes hlavu. Hned jsem mu přejela rukama po jeho dokonale, vypracovaným břiše. Calum nahmatal zapínání mých šatů a hned je stáhl dolů. Musela jsem se z něho zvednout, abych ze šatů mohla vyjít. Strčila jsem do Cala, aby si lehl. Nemusela jsem ho přemlouvat dlouho. Stáhl si mě na sebe a já jsem na něm zase seděla obkročmo. Rozepla jsem mu kalhoty a potom je stáhla. On mi mezitím rozepnul podprsenku a když mi ji svlékl, silně mi zmáčkl prsa. Zavzdychala jsem a začala jsem mu polibky obsypávat hrudník a přesouvala jsem se až k lemu jeho boxerek. Párkrát jsem rukou přejela po jejich lemu a potom jsem je stáhla a vyskytl se mi pohled na Calumova kamaráda, který byl už v pozoru.
,,Rychle, svlíkni si ty kalhotky. Dlouho to nevydržím," zakňučel a já jsem mu vyhověla.
________________________
,,Díky, za krásně strávené odpoledne," usmál se Cal, když mi zastavil před domem.
,,Já ti taky děkuju, bylo to ... super," mrkla jsem na něj a on se zasmál.
,,Hej, Hoode!" ozval se ode dveří hlas Luka. Protočila jsem očima, když jsem viděla, jak se řítí k nám společně s Ashem.
,,To je tvůj novej brácha?" zeptal se Cal se zájmem a sundal si helmu. Já jsem jenom přikývla, protože kluci už stáli u nás.
,,Čau, brácho," pozdravil Cala Luke. Calum si s ním plácl. ,,Tohle je Ash, můj nový brácha," představil Luke Ashe.
,,Calum," řekl Cal a podal Ashovi ruku. Vypadalo to, že mu docela sedl.
,,Tak, já vás tady nechám. Musím si dodělat něco do školy," řekla jsem a podívala jsem se na každého.
,,OK, my za chvíli přijdeme," řekl Luke. Přikývla jsem a vydala jsem se ke dveřím.
Naposledy jsem se na ně podívala. Calum se na mě koukal a nenápadně mi pusou naznačil, že si zavoláme a mrkl na mě. Usmála jsem se na něj a vešla jsem do domu.
ČTEŠ
Fortunes // 5sos
FanfictionJsou mladí ... Mají peníze ... Jejich život se skládá z večírků, problémů, ... Nahlédněte do života mladé, bohaté smetánky. Prožijte si společně s nimi jejich zážitky, starosti, ... cover by @firefly_styles WARNING: Příběh obsahuje sex. scény a vul...