Chapter 15

911 94 0
                                    

Diana p. o. v.

,,No, děkuji ti za odvoz," poděkovala jsem Lukovi, když zastavil před domem, kde bydlíme. On se na mě usmál a chytl mě za ruku. Chtěla jsem mu ji vytrhnout, ale nešlo to.

,,Co se děje?" zeptala jsem se ho.

,,Kdy se konečně nastěhuješ k nám? Tvůj táta by byl určitě rád, že jsi tam s ním," odpověděl mi. Měl pravdu, táta by byl určitě rád, kdybych se tam konečně nastěhovala stejně jako to udělal on a Ash.¨

,,Ehm, no popravdě nevím. Nechci to tady opustit," řekla jsem a sklopila jsem pohled. Ucítila jsem, jak Luke uchopil moji bradu a zvedl moji hlavu, abych se mu koukala do očí.

,,No tak, princezno. Chápu tě, ale jednou se tam budeš přestěhovat," řekl mi. Já jsem jenom přikývla.

,,Já vím. Tak, počkej tady, půjdu si zabalit nějaký věci na spaní a pojedu s tebou k vám," řekla jsem mu. On se na mě zářivě usmál a otevřel dveře. Sakra, on jde se mnou dovnitř? Nechtěla jsem se ho ale ptát. Je to přeci můj nevlastní bratr, tak proč bych se měla něčeho bát.

Vystoupila jsem z auta a zavřela jsem dveře. V tašce jsem začala hledat klíče od domu. 

,,Nějak dlouho ti to trvá," zasmál se. Podívala jsem se na něj a ušklíbla se. Konečně jsem klíče našla a mohla jsem tím pádem odemknout. Luke mě pustil před sebe. Vešla jsem dovnitř. 

,,Ehm, tak si tady zatím sedni a já si jdu sbalit," řekla jsem mu a odešla jsem do pokoje se převléknout a připravit si věci.

Vytáhla jsem ze skříně svůj batoh Converse a dala jsem do něho velké tričko s nápisem Sorry, I'm not Perfect, které jsem měla na spaní, čisté spodní prádlo, černé legíny a černé tílko. Rozhodla jsem se, že se převléknu. Nechtěla jsem chodit celý den v uniformě,  takže jsem si na sebe vzala kraťasy s vysokým pasem  a černou košili. Obula jsem si boty, popadla jsem batoh a šla jsem za Lukem. 

,,Můžeme jít?" zeptala jsme se Luka, když jsem vešla do obývacího pokoje. Luke seděl na gauči a psal něco do mobilu. 

,,No, Di, myslím že budeme muset zůstat tady," řekl. Nechápavě jsem se na něho.

,,Proč?" zeptala jsem se ho a hodila jsem batoh na zem. Zamířila jsem za Lukem a sedla jsem si vede něho.

,,Psal mi Ash, že je doma veselo. Calum se dal asi s Dorothe dohromady, no a teď si tak trošku užívají u nás doma a jsou hlasitý," řekl pobaveně a já jsem se zasmála. 

,,Tak to jo. Takže jaký je plán? Zůstaneme tady a nebo někam zajdeme?" zeptala jsem se. On mě celou dobu pozoroval.

,,Napadlo mě, že by jsme si pustili nějaký film," odpověděl mi. Já jsem přikývla a zvedla se. 

,,Ta něco vyber. Já se půjdu podívat, jestli tu nemáme ještě nějaký popcorn," usmála jsem se na něj a potom jsem zmizela v koupelně.

___________________

,,Teď si ale pustíme něco normálního. Tohle bylo trapný," řekla jsem, když skončil film a zvedla jsem se z gauče. Chtěla jsem jít a vybrat nějaký nový film, jenže mě zastavila Lukova ruka na té mé. Najednou jsem se ocitla na jeho klíně. Koukali jsme se vzájemně do očí. 

,,Co to děláš?" zeptala jsem se ho šeptem. Můj dech se zrychlil, protože se Lukova tvář přiblížila k té mé. 

,,Dělám to, co chci udělat už hodně dlouho," zašeptal a spojil naše rty. Chvíli jsem nic nedělala. Jenom jsem na něm seděla s očima vykulenýma. Jenže, bylo to tak příjemné, tak úžasné, že jsem začala spolupracovat. Zavřela jsem oči a svoje ruce jsem obmotala kolem Lukova krku. On se usmál a rukama sjel na můj zadek. 

Klidně bych pokračovala i dál, kdyby se mi v hlavě nerozsvítila kontrolka s důvodem, kvůli kterému jsem musela ukončit tuto situaci. Tou kontrolkou byla věc, která je docela vážná: Nevlastní brácha!

Rychle jsem ho od sebe odstrčila a stoupla jsem si. Luke se na mě koukal a byl celý udýchaný.

,,Tohle se nemělo stát," řekla jsem.

Fortunes // 5sosKde žijí příběhy. Začni objevovat