Dorothe p. o. v.
,,Ty se někam chystáš?" zeptala se mě mamka, která se objevila ve dveřích mého pokoje. Zrovna teď jsem se připravovala na rande s Calumem.
,,Jo, jdu na rande s Calumem," odpověděla jsem ji, a ze skříně jsem vytáhla krátké hnědé šaty.
,,S Calumem?" zeptala se mě se zájmem mamka a usadila se na mé posteli. To je super, teď budu mít výslech.
,,Ano, s Calumem," řekla jsem ještě jednou a svlékla jsem si ze sebe šedé tepláky a tílko stejné barvy.
,,Já jsem věděla, že spolu něco máte. To jak jsi se s ním vždy někam nenápadně vypařila, bylo to tak sladké," začala se rozplývat. Protočila jsem očima a otočila se na ní.
,,Mami, mohla by jsi toho nechat? Potřebuji se připravit, jenže ty mě zdržuješ," řekla jsem ji. Ona se ještě více usmála, ale zvedla se.
,,Samozřejmě, zlatíčko," řekla a odešla. Nic mi už nebránilo v přípravě.
Oblékla jsem si šaty. Potom jsem šla do koupelny, kde jsem si rozčesala vlasy a na obličej jsem nanesla trošku make-upu. Na řasy jsem nanesla trošku řasenky a udělala jsem si horní a dolní linku. Kolem krku jsem si zapla velký náhrdelník a do uší jsem si dala náušnice.
Naposledy jsem se na sebe podívala do zrcadla. Myslím, že jsem připravená!Šla jsem do pokoje, abych si připravila kabelku. Než jsem si dala mobil do kabelky, podívala jsem se na něj, jestli mi náhodou někdo nepsal. Měla jsem jenom jednu zprávu od Tan.
Tanya ☺: Hádej co! Jdu ven s tvým drahým nevlastním bratříčkem... Dneska ho dostanu! :P T.
Musela jsem se zasmát. Tanya se nikdy nezmění. I když, abych pravdu řekla, Ash nevypadá jako typ kluka, který by se nechal od holky tahat za nos.
Najednou se ozval zvonek a tak jsem hodila mobil do kabelky, rychle se obula balerínky a vyběhla jsem z pokoje. Chtěla jsem být u dveří rychleji než mamka, jenže to se mi nepovedlo. Když jsem byla v půlce schodiště, slyšela jsem její a Calumův hlas.
,,Ahoj, Calume. Pojď dál, Dor tady hned bude," řekla mu.
,,Dobrý den," pozdravil ji Calum a pravděpodobně vešel dovnitř, protože se zavřely dveře. Seběhla jsem schody, jak nejrychleji jsem mohla.
,,Ahoj," pozdravila jsem Caluma. On se na mě otočil a pozorně si mě prohlédl. Potom se usmál a natáhl ke mně ruku. Podala jsem mu tu svou a on mě za ní chytil.
,,Moc ti to sluší," řekl mi a políbil mě na tvář. Bylo to strašně romantické gesto, které mě donutilo k tomu, abych se začala culit jako idiot. Teprve teď jsem si všimla, že nás máma pozoruje. Nenápadně jsem naznačila Calovi, že chci vypadnout. Naštěstí mu to došlo docela rychle, takže jsme se rychle rozloučili s matkou a odešli jsme z domu.
Calum mi jako správný gentleman mi otevřel dveře. Usmála jsem se na něj a sedla si na místo spolujezdce. On si sedl na místo řidiče a potom nastartoval.
,,Kam jedeme?" zeptala jsem se po několika minutách cesty. Calum se na mě s úsměvem podíval.
,,To je překvapení," mrkl na mě a položil svou ruku na moje stehno. Taky jsem se na něj usmála a potom jsem se otočila k oknu. Pozorovala jsem ubíhající cestu a někdy jsem se podívala na Cala, který se pořád usmíval.
Asi po deseti minutách jsme konečně zastavili u jedné restaurace. Zvláštní ale bylo, že tu nebyli žádní lidé a ani vevnitř to nevypadalo, že by měla být restaurace otevřená. Calum vystoupil a já jsem udělala to samé.
,,Co tady děláme?" zeptala jsem se ho. Právě vyndával z kufru velký, piknikový koš. Podíval se na mě s jiskřičkami v očích.
,,Jdeme do restaurace," odpověděl jednoduše a chytl mě za ruku.
,,Počkej, vždyť je ta restaurace zavřená a vypadá to, že tu nikdo několik let nebyl," řekla jsem mu. On se na mě podíval a přitáhl si mě do objetí.
,,Vždyť o to jde. Máme celou restauraci pro sebe," usmál se a spojil naše rty do polibku.
__________
Ahoj!
Chtěla bych Vám poděkovat za 400+ votes. ☺
Mám Vás ráda. ♥♥♥
ČTEŠ
Fortunes // 5sos
FanfictionJsou mladí ... Mají peníze ... Jejich život se skládá z večírků, problémů, ... Nahlédněte do života mladé, bohaté smetánky. Prožijte si společně s nimi jejich zážitky, starosti, ... cover by @firefly_styles WARNING: Příběh obsahuje sex. scény a vul...