Chapter 16

857 83 3
                                    

Diana p. o. v.

,,Jak to myslíš, že se to nemělo stát?" zeptal se mě Luke a zvedl se z gauče. Přešel blíž ke mně a svou rukou vjel do mých vlasů. Uhnula jsem na stranu. Nechápavě se na mě koukal. 

,,Prostě se to nemělo stát. Známe se pár dní a ještě ke všemu jsi můj nevlastní bratr," řekla jsem mu a koukala jsem se do jeho modrých očí. 

,,Přesně, nevlastní bratr, to znamená, že nejsme pokrevně příbuzní a tím pádem můžeme mít sex," usmál se a znovu se ke mně přiblížil. Chytl mě za ruku a přitáhl si mě k sobě. Než jsem stačila něco říct, znovu spojil naše rty. Zkoušela jsem nespolupracovat, ale nakonec jsem mu vycházela vstříc. Jako by jeho rty byly droga, které jsem se nemohla nabažit. 

,,Jsi nádherná," pošeptal mi do ucha, ke kterému se dostal svými polibky. Jeho hlas mě trošku probral. Odtáhla jsem se od něho a rukou jsem ukázala na dveře.

,,Měl by jsi jít," řekla jsem mu nekompromisně. On vykulil oči.

,,Ale, ...," chtěl něco namítnout, ale já ho zastavila.

,,Jdi!" vykřikla jsem. On zakroutil hlavou a vypadalo to, že chce ještě něco říct. Potom se ale zamračil a odešel pryč.

Luke p. o. v.

Měl jsem vztek. Nevím ale, jestli jsem měl vztek na Dianu, která mi dala košem a nebo na sebe, protože jsem to celé pokazil. 

Byl jsem tak blízko. Tak zatraceně blízko! Jenže potom bum. A to jsem měl přitom pocit, že se jí to líbí a že chce stejně jako já zajít dál. 

Došel jsem k autu a nasedl jsem do něho. Vzteky jsem uhodil do volantu. Nastartoval jsem a pomalu jsem jel domů. Mám chuť se vrátit za Dianou, ale to neudělám. 

Tak strašně moc chci, aby byla moje. Něco mi totiž říká, že zítra Michael začne útočit. Určitě ji pozve na rande. Půjdou do kina, potom na jeho oblíbené místo a nakonec ji svede buď hned na místě a nebo ji řekne, že půjdou k němu domů na čaj. Takhle to dělal s každou holkou a Diana určitě nebude vyjímka. I když, nedivil bych se, kdyby měla Diana nějaké výhody, protože i Mikey si všiml, že je jedinečná. Od ostatních holek ve škole se liší. Je jedinečná. A já nedovolím, aby ji kdokoliv ublížil.

Tanya p. o. v.

,,Tak a tady je dětský hřiště," ukázala jsem Ashovi místo, kde stály houpačky a prolézačky. Podívala jsem se na něj. Místo toho, aby se koukal na hřiště, koukal na mě. Ušklíbla jsem se a chytla jsem ho za ruku. On se podíval na naše propletené prsty a usmál se. 

Nevím, o co tomu klukovi jde, ale začínám se bát, že se mnou chce mít něco víc než jen být se mnou kamarád s výhodami. On nebude jako Mikey, s kterým jenom občas spím. Nechci aby to tak bylo. Jenže nejhorší je, že se bojím, že jeho city budu opětovat. 

Ale to nejde! Já, Tanya Lord se nemůžu zamilovat. To by mi zkazilo pověst. Já vím, pověst mám zkaženou, ale kdybych se zamilovala a začala s ním chodit, to by na mě nesedělo. 

Nebo je čas na změnu? Mám začít brát vztahy zodpovědněji? 


Fortunes // 5sosKde žijí příběhy. Začni objevovat