Diana p. o. v.
,,Já myslím, že všechno je už připravené," řekla zamyšleně Dorothe a naposledy si prohlédla stůl, na kterém bylo připraveno občerstvení, s kterým jsme se asi tři hodiny patlali. Dokonce jsme pekly, což mě dost překvapilo.
,,Taky mám ten pocit," přikývla jsem a podívala jsem se na hodiny, které visely nad dveřmi do kuchyně. Bylo půl sedmé, takže máme poslední půl hodiny do příchodu holek.
,,No, já se jdu převléknout do něčeho na spaní," řekla jsem.
,,Jo, taky se jdu připravit," řekla mi a odešla do svého pokoje. Já jsem šla do toho sebou. Když jsem do něho vešla, zavřela jsem za sebou dveře a hned jsem se přesunula ke své skříni. Dneska jsem si totiž stihla zabalit pár věcí ze starého bytu. Ze skříně jsem vytáhla černé vytáhnuté tílko a džínové šortky, které byly pouze pár centimetrů pod zadek.
,,Páni, zajímavý úbor na spaní," ozval se za mnou hlas Luka. Otočila jsem se na něj a prohlédla jsem si ho. Na sobě měl černé džíny a černé tričko. Vlasy měl vyčesané nahoru. Byl prostě dokonalý.
,,Proč zajímavý? V tomhle oblečení se spí normálně," zasmála jsem se a zapnula jsem si zip a knoflíček u šortek.
,,No, já nevím. Když jsem tě viděl poprvé v pyžamu, měla jsi na sobě sexy spodní prádlo a Ashovu košili, takže se mi tenhle outfit na spaní vůbec nelíbí," řekl snad na jeden nádech. Já jsem k němu pomalým krokem došla a nevinně jsem se na něj usmála.
,,O tom si můžeš nechat jenom zdát," mrkla jsem na něj a potom jsem se od něho zase vzdálila k mému stolku s kosmetikou a různými věcmi na vlasy, takže gumičky, sponky, hřebeny a další věci. Chtěla jsem se natáhnout pro gumičku, ale opět mě zastavil Lukův hlas.
,,Jsi srab," řekl najednou.
,,Cože?" zeptala jsem se ho pobaveně a otočila jsem se na něj. On se tvářil naštvaně. Nevím proč. Co jsem mu sakra udělala?
,,Jsi srab. Moc dobře víš, že nás to k sobě táhne od samého začátku a ty se tomu bráníš. Čert vem to, že jsme nevlastní sourozenci! Místo toho, aby jsi dala na své srdce nebo spíše na tvou touhu, tak tu oba sedíme a koukáme po sobě jako na kus masa. Vzpamatuj se, maličká!" pomalu na mě křičel. Koukala jsem na něj s otevřenou pusou. Páni, tohle se mu povedlo.
,,Nic mi na to neřekneš?" zeptal se mě. Já jsem zůstala v tichosti. On si povzdechl a odešel z mého pokoje. Nevěděla jsem, co mám dělat. Možná má Luke pravdu. Měla bych ignorovat fakt, že jsme sourozenci a místo toho bych měla udělat to, co chci.
Rychle jsem tedy vyšla z pokoje a zamířila jsem hned k tomu jeho. Otevřela jsem dveře a vešla jsem dovnitř a zavřela jsem za sebou dveře. Luke se zvedl z postele, na které ještě před chvíli ležel a usmál se.
,,Co tady děláš?" zeptal se i když odpověď znal. Nic jsem mu neřekla. Místo toho jsem k němu došla a spojila jsem naše rty do polibku. On neplýtval časem a začal se mnou spolupracovat. Jeho velké dlaně zajely pod mé tílko, které tím pádem vyhrnul nahoru a potom mi ho svlékl. Na chvíli jsme se od sebe odtáhli a já jsem mu aspoň mohla přetáhnout jeho tričko.
,,Máme jenom dvacet minut," řekla jsem než jsem se znova na jeho rty přilepila. On se usmál a přikývl.
,,Myslím, že to půjde rychle," zašeptal do mých rtů a jemné skousl můj spodní ret. Zavzdychala jsem. On mi mezitím rozepnul podprsenku. Potom mě položil na postel a začal líbat můj hrudník. Zajela jsem mu rukama do vlasů a užívala jsem si to. Mezitím se přesunul k mým šortkám, které sundal společně s kalhotkami. Přesunul se nazpátek k mému obličeji a přisál se na mé rty. Jedním prstem do mě vnikl a já jsem zasténala. Už dlouho jsem neměla kluka, takže to pro mě byl nezvyk. Potom si Luke sundal džíny a boxerky. Potom už nám nic nebránilo v tom, aby do mě Luke vnikl. Začal se ve mně pomalu pohybovat a já jsem mu svými boky vycházela vstříc. Než jsme dosáhli svého vrcholu, Luke zrychlil a potom jsem už konečně mohla cítit ten úžasný pocit. Luke se svalil vedle mě a zhluboka dýchal.
,,To bylo ...," chtěla jsem říct.
,,Dokonalé," dořekl za mě Luke a políbil mě.
ČTEŠ
Fortunes // 5sos
ספרות חובביםJsou mladí ... Mají peníze ... Jejich život se skládá z večírků, problémů, ... Nahlédněte do života mladé, bohaté smetánky. Prožijte si společně s nimi jejich zážitky, starosti, ... cover by @firefly_styles WARNING: Příběh obsahuje sex. scény a vul...