"Oletko nyt aivan varma tästä?" Kysyin Chrissyltä ojentaessani hänelle sytyttämääni kannabis sätkää.
Chrissy tarttui sätkään hieman epävarmana, mutta sanaakaan sanomatta imaisi sitä alkaen samantien yskimään keuhkojaan ulos.
"Sinun vuorosi" Chrissy ojensi sätkän minulle edelleen yskien. Imaisin sitä rohkeasti ja aloin myös yskiä samantien.
"Ehkä tämä oli virhe" Sain sanottua yskäni lomasta. Chrissy kumminkin otti päättäväisin ottein sätkän kädestäni ja imaisi sitä uudelleen. Se sai hänet uudelleen yskimään.
Siirryimme pössyttelyn jälkeen sisälle Tinan bileisiin. Paikalla oli jo paljon porukkaa ja huomasin olohuoneen puolelle kerääntyneen koripallojoukkueen porukan jonka joukossa istui Jason.
"Shit.. Jason on tuolla. Parempi pitää matalaaprofiilia.. Hän varmana huomaa että olemme ottaneet jotain boolia vahvempaa. Ja siitä hän suuttuu." Chrissy alkoi yhtäkkiä kikattamaan hysteerisenä ja jouduin peittämään hänen suunsa omalla kädelläni.
"Mitä sinä juuri äsken sanoit? Matalaa profiilia.." Tunsin itsekkin kuinka kannabis alkoi vaikuttaa päässäni. Chrissyn kikatus tarttui minuun ja minun oli pakko vetäistä meidät sivummalle ettei Jason kuulisi meitä.
"Chrissy! Rose! Ihanaa kun tulitte!" Kuulin Tinan äänen keittiöstä. Hän ojensi meille molemmille mukilliset boolia. Chrissy hörppäsi boolinsa alas ykkösellä. Tina katsoi Chrissyä silmät suurina.
"Ööh wow Chrissy.. Tuota keittiössä on sitten lisää boolia.." Tina poistui paikalta silmiinnähden hämmentyneenä. Jokainen tunsi Chrissyn erittäin maltillisena bilettäjänä.
Katsoimme Chrissyn kanssa toisiamme ja purskahdimme nauruun. Matkin Chrissyä vetäisten oman boolini yhtä nopeasti alas.
Porukkaa alkoi tulla kokoajan lisää ja lisää. Yritimme vältellä olohuoneenpuolella hengailevaa koris joukkuetta, mutta lopulta Jason löysi meidät piileksimässä keittiössä. Hän oli kumminkin jo itsekkin silmiinnähden humaltuneena, joten meidän erikoinenkäytös ei ollut hänelle niin silmiinpistävää.
Jason veti Chrissyn perässään olohuoneen puolelle. Täytin mukini boolilla ja lähdin seuraamaan heitä. Iso olohuone oli tupaten täynnä porukkaa. Siellä ei meinannut mahtua liikkumaan ja siksi päätin jäädä seisoskelemaan sen reunalle. Minulla oli jonkun asteinen ahtaanpaikankammo ja tiesin saavani jonkunlaisen paniikkikohtauksen jos lähtisin ahtautumaan ihmismassan läpi Chrissyn perään.
Päässäni heitti hieman. Luultavasti booli ja kannabis olivat kohdanneet päässääni. Nojauduin ovenkarmiin ja yritin keskittää katseeni kiintopisteeseen.
Ihmisiä kumminkin vilisi edessäni joten keskittyminen oli vaikeaa. Ihmiset tanssivat musiikin tahdissa edessäni. Yksi heistä oli Tina joka kiehnäsi vartaloaan jotain poikaa vasten. Yritin tarkentaa sumuista katsettani ketä tämä pitkänhuiskea poika jonka paita oli jäänyt puoliksi rinnuksista napittamatta niin että hänen rintalihaksensa paistoivat minulle asti.
Henkäisin sisäänpäin kun sain tarkennettua katsettani pojan kasvoihin. Helvetti se oli Billy.
Samalla sekunnilla katseemme kohtasivat Billyn kanssa ja tämä loi kasvoilleen ilkikurisen virneen. Hän painautui vielä lähemmäs Tinaa samalla tuijottaen tiivisti minua suoraan silmiin. Hän painoi lanteitaan Tinaa vasten ja asetti toisen kätensä tämän selän taakse niin että sormet koskettivat melkein Tinan pienellä minihameella peitettyä takapuolta. Tina oli Billyn edessä kuin sulaa vahaa. Kuten kaikki tytöt tuppasivat hänen edessään yleensä olemaan.
Olihan Billy älyttömän komea ja charmikas.. Olinhan minäkin häneen langennut heti. Hän osasi kietoa tytöt pikkusormensa ympärille ja vetää juuri oikeista langoista.
YOU ARE READING
YOU and Rose
FanfictionRosalie Cooper on Cheeleader joukkueen kapteeni. Hän on juuri eronnut poikaystävästään Billy Hargrovesta tajuttuaan ettei suhde ole hänelle hyväksi. Hän alkaa etsiä kauan kadoksissa ollutta itseään ja haluaa tietää millainen ihminen hän oikeasti onk...