Istuin olohuoneemme sohvalla odottaen. Jalkani vispasi jännityksestä ja järsin huomaamattani alahuultani.
Eddie oli luvannut saapua kello 19 ja olohuoneemme ison kaappikellon isoviisari näytti jo varttia yli.
Mitä jos Eddie olikin tullut toisiin aatoksiin? Tosin Eddie oli aina myöhässä. Ehkä vain nyttenkin.
Hetken aikaa nypittyäni vielä kynsinauhojani verille kuulin koputuksen ulko-ovelta.
En tiedä miksi minua jännitti niin paljon, mutta tunsin vatsanpohjassani inhottavaa pistelyä ja kuinka sydämmeni hakkasi pakotietä ulos rinnastani. Henkäisin syvään ennenkuin nousin sohvalta ylös ja kävelin ulko-ovelle.
Avasin oven ja näin heti Eddien joka nojasi kuistimme katoksen pilariin. Hänen kasvoilleen nousi heti hymy kun hän näki minut.
"Anteeksti, että olen myöhässä Sweetheart." Eddie sanoi hymyillen ja lähti kävelemään luokseni.
Eddie pysähtyi eteeni ja otti hellästi leuastani kiinni painaen hellän suudelman huulilleni.
"Hei.." Vastasin kun Eddie irrotti huulensa omistani.
Tartuin kiinni Eddien nahkatakin hihasta ja vedin hänet sisälle.
"Äkkiä ettei naapurit näe sinua ja kantele vanhemmilleni." Sanoin ja painoin ulko-oven kiinni hänen takanaan.
Eddie ei vastannut. Näin hänen katseen vaeltavan pitkin eteisaulaamme tutkivasti samalla kun hän riisui nahkatakkiaan.
"Voin ottaa sen." Ojensin käteni Eddietä kohti ja hän ojensi minulle takkinsa.
Tällä kertaa hällä ei ollut päällään Hellfire clubin paitaa vaan musta Black Sabbathin bändipaita jonka päällä punasiniruutuinen flaneli jonka hihat oli kääritty ylös kyynärtaipeisiin.
Hymyilin itsekseni samalla kun katselin häntä. Eddie näytti älyttömän hyvälle ja jopa siltä, että olisi tänään panostanut ulkonäköönsä. Vannon, että hän oli harjannut hiuksensa.
Eddie kääntyi katsomaan minua ja kohotti kulmiaan kysyvästi. "Mitä?"
"E-ei mitään. Kiva kun tulit." Tunsin punan nousevan poskilleni.
Laitoin Eddien takin ulko-oven viereen naulakkoon ja ohjasin Eddien olohuoneeseen. Näin sivusilmällä Eddien katseen vaeltavan suuressa huoneessa.
"Uskaltaako täällä edes koskea mihinkään?" Kuulin Eddien äänessä ironiaa samalla kun hän käveli kädet farkkujensa taskuissa tutkien huonetta.
"Ole kuin kotonasi.." Hymähdin hiukan nolona.
"Ai voin istahtaa tähän sohvalle joka näyttää siltä ettei siinä olisi ikinä istuttu, nostaa jalkani tähän arvokkaan näköiselle sohvapöydälle, avata kaljan ja sytyttää röökin?" Eddie virnisti huvittuneena samalla kun istahti äitini varjelemalle sametti sohvalle.
"Istua saat, mutta jos kumminkin jätät nuo loput tekemättä." Sanoin hieman naurua äänessäni.
"No sitten se ei ole kuin kotonani olemista.." Eddie katsoi minua virnistäen.
"Voin tuoda oluen jos lupaat, ettet läikytä." Sanoin lähtien kävelemään keittiöön. Tarvitsin itsekkin vähän alkoholia saadakseni jännityksen helpottamaan.
"Puheesi on kuin musiikka korvilleni." Kuulin Eddien sanovan olohuoneesta ja naurahdin hänen sanoilleen kun nappasin kaksi olut pulloa jääkaapista.
Kävelin olohuoneeseen ja ojensin toisen pulloista Eddielle joka otti sen vastaan ja avasi korkin hampaidensa välissä.
YOU ARE READING
YOU and Rose
FanfictionRosalie Cooper on Cheeleader joukkueen kapteeni. Hän on juuri eronnut poikaystävästään Billy Hargrovesta tajuttuaan ettei suhde ole hänelle hyväksi. Hän alkaa etsiä kauan kadoksissa ollutta itseään ja haluaa tietää millainen ihminen hän oikeasti onk...