Hoofdstuk 19.

520 51 0
                                    

We kwamen samen de klas in en iedereen keek ons heel verbaasd aan. Oke, best logisch wat ze nu denken. Oeehhhhh, Wemel en Malfidus zijn te laat en ze komen ook nog eens samen binnen.

Ik voel de roddels al opkomen.

De professor zegt dat we snel moeten gaan zitten en als ik rond kijk zie ik dat er nog maar drie plekjes zijn. Twee naast elkaar en die andere naast een Zwad. Dan maar alleen, ik ging zitten en na een paar seconden zag ik dat Scorpius naast me kwam zitten.

Hij keek niet naar me maar hij wist wel dat ik er zat, of hij moest blind zijn.

'Jullie gaan deze periode een project met z'n tweeën doen, jullie hoeven geen groepjes te maken en dat ga ik ook niet doen want jullie werken samen met de gene die naast jullie zitten.'

Ik voelde hoe Scorpius verstijfde toen hij hoorde dat we deze periode samen een project moesten maken.

Mijn vinger schoot omhoog waardoor een aantal leerlingen moesten lachen. Haha wat grappig, Wemel heeft al weer een vraag.

'Wat is de bedoeling van het project?' Vroeg ik, en ik negeerde alle lachende kinderen achter mij.

'Dat wilde ik net gaan vertellen juffrouw Wemel. Jullie gaan met z'n tweeën praktijk en theorie opdrachten maken. Nog niet alle opdrachten zijn te zien maar om de paar dagen komt er een nieuwe bij.' Zei hij, hij kon nog geen adem happen toen mijn vinger alweer omhoog ging.

'Wanneer moeten we het inleveren?'

'Je mag er zolang over doen als je zelf wilt, maar aan het eind van de volgende periode moet alles ingeleverd zijn.'

'Je mag er zo lang over doen als je zelf wilt, tsss.' Mompelde ik.

'Hij bedoelt dat het niet uit maakt welke opdracht je eerst maakt.' Zei Scorpius, hmm, dat was het eerste wat hij deze hele les heeft gezegd.

But i realy like him -Roos Wemel- DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu