Epiloog

619 48 8
                                    

We lachte en we dronken al de hele avond, nee wacht nacht. Het was al half twee.

'Scor!' Riep ik door de disco heen maar hij hoorde me niet.

'SCORPIUS!' Schreeuwde ik en ik zag hoe hij zich omdraaide.

'Roos je hoeft niet zo te schreeuwen.' Zei hij lachend. Dronken, natuurlijk.

'Het is half twee, we moest voor één uur thuis zijn weet je nog?

'Shit.' Mompelde hij en we liepen naar de uitgang waarop we daarna naar huis konden strompelen.

'Kunnen we niet gewoon verdwijnselen?' Zeurde hij, vergeten Scorpius is verschrikkelijk irritant als hij dronken is.

'Wil je dood ofzo?' Vroeg ik. 'We lopen, had je maar niet zo veel moeten drinken.' Grinnikte ik.

Na tien minuten lopen waren we eindelijk bij ons huis aangekomen. Het was een wit huis met vrolijke bloemen aan de balkonnen. Het huis was niet enorm groot maar het is ook niet klein, maar de binnenkant is vele malen groter dan buiten.

'Ze slapen vast al.' Fluisterde Scorpius.

Hij ging klaar staan en ik ging op zijn schouders staan om vervolgens op mijn balkon te klimmen waar ik de deur altijd open liet staan als we uit gingen.

'Waar komen jullie vandaan?' Vroeg iemand ineens. Ik schrok en verloor mijn evenwicht waardoor ik op de grond viel.

'Hoi pa.' Groette Scorpius zijn vader die lachend in de deur stond.

'Je moeder slaapt al, kom snel binnen voor ze wakker word.' Zei hij tegen ons en we volgde hem naar binnen.

We dronken nog wat thee en daarna stuurde Draco ons naar boven.

'Zachtjes.' Fluisterde hij toen we de trap op gingen.


Ik had netjes mijn tanden gepoetst en lag eindelijk in bed, ik sliep bijna tot ik iemand op mijn balkon deur hoorde tikken. Ik stond op uit mijn eindelijk warme bed en toen ik de deur open deed zag ik Scorpius staan.

'Wat doe je?' Vroeg ik.

'Ik wil niet alleen slapen.' Zei hij. Ugh, vermoeid zuchte ik en wilde hem mijn kamer in slepen.

'Nee, de vorige keer sliepen we ook al in jouw bed.' Zei hij eigenwijs. 'Nu is het mijn beurt.' Ik giechelde en volgde hem naar zijn kamer waar we beide op zijn bed plofte.


HAPPY END.

Wat vonden jullie ervan? Ik hoef nu alleen nog maar mijn James Potter fanfiction af te ronden en ik ben Potter af op wattpad. Draco en Hermelien zijn bij elkaar gekomen zoals het altijd al gepland was en Roos en Scorpius ook. Is het toch nog goed gekomen :)

But i realy like him -Roos Wemel- DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu