HOŞ GELDİN ÇİFTÇİ KEMAL, KÖYLÜ KEMAL, KÖYLÜNÜN DOSTU KEMALLL.
Ayol buyur geç amma yıldıza bas
✨1. BÖLÜM ✨
"Topraktan yaratıldık, neden çiçek açmasın gönüllerimiz?"
✨
Kolunun dürtülmesi ile koltukta uyukluyan Züleyha hızlıca gözlerini açtı. Önce nerede olduğunu fark edemedi, kirpiklerini hızla kırpıştırdı ve etrafına bakındı. Doğru ya hastanedeydi.
abisinin çocuğu, Gizem hasta olmuştu ve hastanede tedavi görüyordu.
Abisinin karısı hamile olduğu için ve düşük tehlikesi çok yüksek olduğu için özel ihtiyaçları hariç hareket etmesi yasaktı, bu yüzünden hastanede refakatçı olarak Züleyha kalıyordu.
Aklına gelenle hızla yeğenine döndü.
"Hala su verir misin?" dedi Gizem kısık sesiyle.
"Hemen vereyim miniğim." Diyerek ayağa kalkıp başındaki turuncu yazmayı düzeltti ve komodindeki suyu bardağa döküp Gizemin yanına gitti, küçük kızı doğrultarak yavaşça suyu içmesine yardım etti.
"Teşekkür edeyim." Deyip yanağını uzandı, Züleyha ne yapmak istediğini anlayıp yaklaştığında minicik bir buse kondurmuştu.
"Afiyet bal şeker olsun fıstığım." dedi gülümseyerek.
Gizem'in bakışları Züleyha'nın sarı saçlarına kaydı, koca bir iç çekti.
Gizem için halasının saçları adeta altın gibiydi, parıl parıl parlayan açık sarı saçlara sahipti. Pamuk kadar yumuşaktı.
"Hala senin neden saçların sarı renkte benim saçlarım kahverengi." dedi sitemle.
Züleyha Gizemin dedikleriyle kıkırdadı. Yine başlamıştı, çok severdi bu hâllerini. Genç kadının saçlarını kıskanır, sarı saçlarının onda da olmasını isterdi. İlk Züleyha'yı gördüğü an saçlarına bakakalmıştı.Esmer bir bebekti ilk kucağına aldığında. Züleyhayı gördüğü an dona kalmış adeta büyülenmişti. Gözleri ardına kadar açılmıştı daha acamazken bile.
"Halacım, annen ve babanın saçları hangi renk?" Diye sordu Züleyha. Bu sohbeti her zaman yaparlardı istisnasız.
"Kahveyengi." dedi kafasını parmağı ile kaşıyarak.
"Heh, işte senin annen ve babanın saçları kahverengi olduğu için seninde saçların kahverengi." Dediğinde küçük kız hiçbir şey anlamamış, üstüne üstlük kaşları çatılmıştı. Gözünden uyku akıyordu adeta ama hâlâ inat ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sürmeli (Yeniden Yazılıyor)
RandomKader onları bir araya tekrar getirdi lakin onlar bir araya gelecek mi? Züleyha ailesini mi seçecek sevdiği adamı mı, yoksa hiçbirini seçmeyip kendi ayakları üzerinde mi duracak? *** Sonra o naif ve güzel bir ses duyuldu. "Yağmur yağar taş üstüne...