His Little Angel ; T.A.M

207 8 1
                                    

His Little Angel ; T.A.M

   Si gadis yang berkacukan Dubai bercampur Italy. Bermata biru cair. Dulu dia seorang gadis berwatakan peramah dan mesra. Disebabkan satu peristiwa hitam terjadi, dia berubah menjadi seorang yang dingin serta kejam. Mata birunya memancarkan dirinya seorang yang ceria bertukar menjadi seorang yang sangat kejam. Dia berubah menjadi diri yang lain, dia juga seorang CEO yang muda dalam bidang peniagaan pada umur 19 tahun. Tanpa mereka tahu, dia ada lah orang yang sangat disanjung tinggi bukan kerana dia anak raja atau ahli peniagaan, tetapi DIA.
'The Queen of Mafia.'

   The Queen of Mafia

Tengku Puteri Arif Diraja Tengku Aysra Malykha binti Raja Mazhan Aerel.

Si jejaka yang dulunya ialah si pemilik hati si gadih. Walaupun hubungan mereka telah tamat, tetapi cinta untuk si gadis tetap utuh di dalam hati. Dia disanjung tinggi dalam dunia di bawah tanah. Dunia di mana permusuhan tetap ada sampai mati. Si jejaka juga seorang yang berjaya dalam bidang peniagaan. Dia digelarkan sebagai 'The King of Mafia.'

   The King of Mafia

Tengku Mahkota Raja Tengku Ahmad Iskandar ibni Raja Muhammad Zain.

Mereka berdua disatukan semula atas aturan kedua belah keluarga. Mereka berkahwin dan tidak sampai setengah tahun perkahwinan yang dibina mula bergoyang akibat si orang ketiga.

Dapatkah mereka hidup berbahagia dan setia sehingga akhir hayat tanpa orang ketiga?

Mengapakah sebab mereka berdua putus hubungan sebelum berkahwin, apa yang terjadi kepada hubungan mereka?

Hanya di HIS LITTLE ANGEL ; T.A.M

Sebelum itu, diberitahu bahawa cerita ini bukan mengenai si hero. Tetapi tentang si heroin. Terima kasih.

Hak cipta terpelihara @sa_liyarah1

Seratus peratus dari otak bukan dari cerita orang lain!






Selamat membaca semua!( ◜‿◝ )♡

" Demi kau, aku sanggup berkorban apa saja, sayang"

" I love you so much, Tengku Ahmad Iskandar. Tiada yang lain hanya kau yang satu dalam hati ini,"

His Little Angel ; T.A.M membuka tirai.

Selamat membaca semua.

His Little Angel : T.A.M ( 𝐒𝐔 )Where stories live. Discover now