Throwback >>>
1 years ago...
"Woi, ketepi lah anjing!" Maki Aysra dalam bahasa Melayu nya. Sedangkan kawan lelakinya yang cuba menggangu itu berbangsa British.
"Hey, girl. You want to be my favourite girlfriend, hm?" Soal lelaki yang bernama Marko. Dagu Aysra cuba untuk diusap tetapi ditepis kasar oleh Aysra.
"Wow. Nice girl! I like this," ucap lelaki disebelah Marko. Yang diberi nama Steven. Dia merenung nakal ke arah Aysra yang dikepung oleh mereka berdua.
"Please, step a side. I have something want to do. So, please let me go!" Marah Aysra. Dia cuba menolak badan kedua lelaki itu yang ingin mendekatinya. Karang, aku keluar pisau rambo aku!
Thairah juga yang sedikit jauh darinya turut dikepung oleh rakan-rakan lelaki durjana itu.
"If I don't want? What do you want to do to me, Aysra?" Cabar lelaki itu sehinggakan Aysra berasa rimas. Tangannya perlahan-lahan merayap ke pinggang rampingnya untuk mengambil pisau yang tersorok.
"I..."
BUK!
BUK!
Tumbukan dari seseorang dari arah kanan mengejutkan mereka semua sehingga lelaki-lelaki yang cuba menggangu Aysra tidak sempat mengelak tumbukan itu.
Lunyai dua lelaki itu ditumbuk oleh Ahmad. Si Putera Raja Evalyn. Manakala rakan-rakan Marko dan Steven yang menggangu Thairah tadi tersentak dan ingin cuba melarikan diri.
"Where are you going, the bastard?!" Soal Ahmad dengan tatapan tajam. Langkah mereka berhenti apabila Ahmad menyoal. Ahmad memberikan arahan kepada anak-anak buahnya menangkap lelaki-lelaki itu dan dua yang ditumbuk olehnya.
Tangannya yang berasa kebas diabaikan sahaja. Dia menghampiri puteri raja Crys'tana yang bongsu itu.
"Are you okay, beautiful girl?" Soal Ahmad dengan lembut tetapi berbau mengambil keberatan. Aysra yang terkedu sebentar lalu hanya mengangguk perlahan. Dia agak terkaku. Pertama kali dia bercakap dengan anak raja Evalyn ini.
Sebelum ini, pernah bersua muka di majlis kebesaran atau mana-mana majlis yang melibatkan negara Crys'tana, Evalyn dan Fa'Lazenda.
"You're so cute and beautiful, baby," ucap Ahmad lagi. Aysra terkejut apabila Ahmad mendekatinya dan membelai rambut panjang Aysra lalu menghidu bauan rambut gadis itu.
Aysra hanya mendiamkan diri tidak menghalang tindakan putera raja itu yang sungguh berani. Tangannya agak berasa berat untuk di angkat.
"Er— I, I nak ke—kena balik dulu lah. Thank you for protect me and my friend, Tengku Ahmad." Aysra menunduk hormat sedikit sebelum ingin melarikan diri. Thairah yang sedang berborak dengan abang Ahmad iaitu, Tengku Mizrul itu cuba dihampiri.
YOU ARE READING
His Little Angel : T.A.M ( 𝐒𝐔 )
Romancenew storyline ✔️ SLOW UPDATE!! TENGKU AYSRA MALYKHA x TENGKU AHMAD ISKANDAR START ; 15 Apr 2024 ( kali kedua ) END ; PERINGATAN ‼️ HANYA PEMBACA YANG MATANG SAHAJA BOLEH MEMBACANYA KERANA MEMPUNYAI KATA-KATA YANG KESAT DAN LAIN-LAIN.