היי אני זואי, להורים שלי קוראים תום ואליה ולהם יש סיפור אהבה כמו בסרטים. יש לי 3 אחים גדולים ג׳סטין,ג׳ייסון וקול.
לג׳סטין יש חברה והוא כבר בשנה האחרונה בקולג׳. ג׳ייסון סתם סטוציונר והוא בשנה האחרונה בתיכון. וקול גם סטוציונר והוא בכיתה י״א.לי אין חבר, ואני בכיתה י׳. אנחנו גרים באחוזה הכי גדולה במדינה, שזה לפעמים מרתיע אנשים, אבל אנחנו באמת נחמדים פשוט לאבא שלי יש חברה משל עצמו, היא החברה השנייה בגודלה בעולם והיא הייתה של סבתא שלו שאותה לא יצא לי להכיר אבל אבא אומר שהיא הייתה מאוד נחמדה.
יש לי חברה הכי טובה, קוראים לה אמיליה היא איתי בכיתה ואני מכירה אותה מאז שאני בת 4.
לאמא שלי יש אח וקוראים לו אורי הוא התחתן עם אל ויש להם 3 ילדים לראשונה קוראים האנה והיא ממש מתוקה היא בכיתה ז׳, לשני קוראים ג׳ייס והוא בכיתה ד׳ הוא ממש חמוד והוא אוהב לשחק עם אחיו הקטן ניק שהוא בכיתה ב׳ וגם הוא מותק של ילד.
לחברה הכי טובה של אמא שלי קוראים רייצ׳ל והיא נשואה לג׳וי ולהם יש 4 ילדים לקטן קוראים ג׳ון והוא בכיתה ז׳ הוא והאנה באותה כיתה ולפי מה שהבנתי הם חברים טובים, לג׳ון יש אח גדול והוא בכיתה ט׳ קוראים לו קונור והוא בן אדם שכיף לדבר איתו אחר כך יש את גרייס שהיא חברה טובה שלי והיא איתי בשכבה אבל אנחנו בקשר פחות טוב, ואז יש את ג׳קסון שהוא סתם מעצבן, והוא שונא אותי, ממש.והוא בכיתה י״ב. הוא הבחור הכי פופולרי בבית ספר חוץ מהאחים שלי והוא גם סטוציונר יותר משני האחים שלי ביחד שהם דווקא חברים טובים.
״בוקר טוב אחות קטנה!״ קול נכנס לחדר שלי בצעקה ״קול השעה שבע בבוקר מה אתה צועק?״ אני קמה מהמיטה והוא פותח לי וילונות, החדר שלי ענקי ויש פה ג׳קוזי במרפסת ,חדר ארונות, מיטה זוגית ושירותים פרטיים.
״יום ראשון של הלימודים, ואני מסיע אותך אז יאאלה לקום״ אני עוברת בית ספר יחסית בסוף השנה כי אני חייבת להתרחק מהבית ספר הקודם, עשו עליי חרם שם אבל לא הבנתי למה הוא מסיע אותי, יש לי רכב משלי, כעיקרון ליום הולדת 16 אבא שלנו קנה לכולנו למבורגיני בעיצוב אישי ״למה אתה מסיע אותי?״ אני שואלת את קול.
״אבא ביקש ממני, בגלל שזה היום הראשון שלך בתיכון איתנו, להציב גבולות״ אני יודעת למה הוא מתכוון, כל האחים שלי ואבא מתנגדים בכל אופן שיהיה לי חבר, למרות שלכל החברות שלי כבר יש. אני מהנהנת.
״טוב צא, אני 20 דקות מוכנה״ הוא מהנהן ויוצא מהחדר, אני מתארגנת ושמה חולצה כחולה ומכנס קצר לבן עם נעליים לבנות ותיק של לואי ויטון (תמונת הפרק), אני מתאפרת בקטנה, שמה קצת מסקרה, קונסילר , וסומק ויוצאת מהחדר.
״היי אמא״ אני אומרת לאמא שלי היא באה ומחבקת אותי ״היי מותק״ אמא שלי צעירה ויפה, קיבלתי את העניים הירוקות מאבא שלי ואת השיער הבלונדיני ממנה, היא כל הזמן אומרת לי איזה יפה אני למרות, שאם תסתכלו על איך אבא שלי מעריץ אותה ואת היופי שלה, אני כלום לידה.
YOU ARE READING
הסיפור שלנו
Romanceהספר המשך ל״התחלה חדשה״ הבת של תום ואליה זואי והבן של ג׳וי ורייצ׳ל ג׳קסון שתמיד שנאו אחד את השני, למרות שהם כל הילדות גרים ביחד, מה יקרה כשג׳קסון יתחיל לפתח רגשות לזואי חברת הילדות שלו. מה יקרה כשג׳קסון יבין שהיא רוצה אותו? האם הוא רוצה אותה גם? האם...