פרק 12- פאק!

317 9 1
                                    

נקודת מבט: זואי-
״אני הולך לזיין אותך עד שלא תוכלי ללכת יותר״ ג׳קס אומר ומחייך אליי.

הרגע אמרתי לו שאני אוהבת אותו פעם ראשונה, הוא רצה לקחת הפסקה כי הוא אמר לי שהוא אוהב אותי ולא אמרתי בחזרה, נבהלתי.

הוא מתקרב אליי ומוריד את חולצתו תוך כדי. כשהוא מגיע אליי הוא מתחיל למצוץ את צווארי בזמן שהוא מוריד את המכנסיים שלי באופן איטי בלי לעזוב את צווארי.

אני גונחת כהוא זורק את מכנסיי הצידה, ומוריד את חולצתי. אני נשארת מולו אך ורק בתחתון ומכנס, אני מתחילה להוריד את מכנסו, בזמן שהוא מכניס את ידו מתחת לחזייתי ומעסה את החזה שלי.

כשהוא נשאר עם תחתון בלבד ואני עם תחתון וחזייה, הוא מדבר פעם ראשוני מזה רבע שעה ״אני מקווה שאת לא קשורה נפשית לתחתון הזה״ הוא אומר ואני מבולבלת ״למה אתה מתכוו-״ אני לא מספיקה לסיים את משפטי כשהוא קורע את תחתוני וזורק אותו הצידה.

הוא מוריד לי את החזייה ומתחיל לנשק את חזי נותן לכל פיטמה את התשומת לב שהיא זקוקה לה, אני גונחת והוא ממשיך ״פאק!״ הוא אומר בקול ספק מגורה ספק חסר נשימה.

״אלוהים״ אני גונחת כל כך חזק שאני מפחדת שמשפחתי תשמע. ״לא אלוהים, רק אני בייב״ הוא אומר בצחוק ויורד אל איברי תוך כדי שהוא מנשק כל חלק אפשרי בדרך למטה.

״את כל כך יפה״ הוא אומר כשהוא מסתכל את איברי ומתחיל למצוץ וללקק בזמן שאני גונחת חזק, ״אוי ג׳קסון״ אני בטוחה שאפשר לשמוע אותי גם עד סין.

הוא מכניס שתי אצבעות על תוך איברי ומתחיל לעסות את האיזור תוך כדי שביד השנייה הוא מעסה את השד הימני שלי, ״ג׳קסון״ אני גונחת ואני מרגישה שהוא מגביר את הקצב של אצבעותיו ואני אוהבת את זה מאוד ״אלוהים ג׳קסון״ אני גונחת שוב ואז אני גומרת.

הוא עולה בחזרה אל פניי ומנשק אותי נשיקה עמוקה ביותר, תוך כדי שאני מורידה את תחתונו.

הוא מתנתק ממני והולך אל הג׳ינס שלו שזרקתי קודם, ״אני מאוד מקווה שזה כאן״ הוא אומר ואני לא מבינה, ואז אני רואה שהוא מוציא קונדום מהכיס האחורי של כיסו ופותח את הכיסוי עם שיניו.

אני מסתכלת על איך הוא מגלגל את השרוול של הקונדום על הזין הארוך שלו ואני בטוחה שאני הרבה יותר רטובה עכשיו.

״אוקיי בייב, עכשיו אני אצטרך שתיהי חזקה. זה הולך לכאוב לכמה שניות אבל זה יתחלף במהירות להנאה. אם קורה משהו שאת לא יכולה לעמוד בו אני אצטרך שתגידי לי כדי שאני אוכל לצאת. אוקיי?״ הוא מוודא ומאשר איתי ״אוקיי בייב, רק תבטיח שתיהיה רגיש״ אני באמת מפחדת מכל ליבי כרגע.

״אני מבטיח זוקי״ הוא אומר ונעמד מולי, שם את הזקפה שלו בדיוק בחור ואני מכינה את עצמי ״אני נכנס בייב״ הוא אומר ואני מהנהנת.

הסיפור שלנוWhere stories live. Discover now