כעבור חודש וחצי:
נקודת מבט-זואי:
״היוש״ אני אומרת לג׳קס כשאני נכנסת לתוך החדר שלו אחרי היום עמוס שהיה לו, הוא וג׳יי סיימו היום את הלימודים, ואני רישמית ממחר סיימתי את כיתה י׳.״היי מה את עושה פה?״ הוא מופתע לטובה לראות אותי והוא מחייך, לא אמרתי לו שאני באה היום אבל היה לי חשוב לבוא.
הגלימה והכובע הכחולים שמסמנים את סיום הלימודים יושבים בקצה החדר על הכיסא ואני מחייכת למראה שלהם ״רציתי לבוא לראות אותך, אמא שלך הכניסה אותי״ אני אומרת ומתיישבת על המיטה שלו מולו.
החודש האחרון היה משוגע בשבילנו ובקושי יצא לנו להיות לבד. אני עבדתי עם הסוכנות דוגמנים החדשה שנכנסתי אליה ודיגמנתי ללואי ויטון שכמובן כמו שהוא הבטיח ג׳קס היה נוכך והפכתי באופן רשמי לפרזנטורית שלהם.
וג׳קס חיפש עם ג׳יי בית לעבור לגור אליו שקרוב לmit והיה חשוב להם שיהיה בו יותר מ5 חדרים כי גם בעתיד אני וקול נעבור לשם, והם בנוסף לזה היו עסוקים המון בהרשמה לקולג׳ והכל.
וכמובן היה גם את הפרום שלהם וג׳קס לקח אותי וגם אז בסוף הערב כשהיינו בטוחים שנישן ביחד הוא היה צריך לחזור לבית שלו כדי לסיים רישומים לקולג ולי היה צילומים יום אחרי אז הייתי צריכה להישאר בבית. בקיצר בקושי היה לנו 5 דקות לבד, ולא עשינו סקס כבר מעל לחודש.
״התגעגעתי״ אני עוצרת ונותנת לו נשיקה ארוכה והוא מחייך כנגד לשפתיי ״אני יותר״ הוא אומר לי ונשכב אחורה על הכרית ומשכיב אותי איתו.
״אתה נוסע עוד שבועיים״ אני אומרת לו בגאווה ומסתכלת עליו, כמובן שהחודש האחרון היה קשה כשהקושי היינו לבד, אבל כן ראינו אחד את השני לפחות פעם ביום, אם זה בבית ספר ואם זה כשהוא בא אלינו או אני באתי לגרייס.
לחשוב שכשהוא יסע אני לא אראה אותו במציאות לפחות לשבועיים ״אני אכן נוסע עוד שבועיים״ הוא אומר ואני רוצה לבכות, כמו כל פעם שהנושא הזה עלה בשבועיים האחרונים ״אני יכולה לבוא איתך?״ אני שואלת בציניות אבל בעצבות ״לא, זוקי את לא יכולה לבוא איתי, אבל חכי שנתיים ואז נגור ביחד״ הוא אומר לי ומחבק אותי חזק.
״איך אני אסתדר פה בלי שניכם״ אני שואלת על סף בכי ״מאז שאני זוכרת את עצמי לא היה שבוע אחד שלא ראיתי אותך לפחות 3 פעמים. וג׳יי? הוא אחי אני רגילה שהוא מעיר אותי בבוקר עם סירנות ומים ומשקר לי שהשעה 9 בזמן שבכלל 5 כי הוא רוצה להפחיד אותי שאני מאחרת, מי יעשה את זה עכשיו?״ אני אומרת ונופלות לי מהעיניים 3 דמעות.
״אני יודע מותק, אני באמת יודע. אבל זה לא לתמיד את תגדלי קצת ותעברי לגור איתנו״ הוא אומר ומחבק אותי חזק ״ג׳קס,אם אה..״ אני אומרת בגימגום ״אה, מה?״ הוא שואל אותי ״עזוב לא חשוב״ אני אומרת ומנסה להעלים את מה שניסיתי לומר.
YOU ARE READING
הסיפור שלנו
Romanceהספר המשך ל״התחלה חדשה״ הבת של תום ואליה זואי והבן של ג׳וי ורייצ׳ל ג׳קסון שתמיד שנאו אחד את השני, למרות שהם כל הילדות גרים ביחד, מה יקרה כשג׳קסון יתחיל לפתח רגשות לזואי חברת הילדות שלו. מה יקרה כשג׳קסון יבין שהיא רוצה אותו? האם הוא רוצה אותה גם? האם...