נקודת מבט-ג׳קסון:
אני נכנס לחדר של זואי וסוגר אחריי את הדלת, היא לא נמצאת כאן. אני מתקרב לאמבטיה ושומע את המים דלוקים, וגניחות?מה קורה כאן? יש שם מישהו? היא לא אמרה שהיא חולה? אני מיד פותח את הדלת, אבל בשקט כדי היא לא תשמע.
ואני נתקף הלם כשאני רואה אותה יושבת על כימור האמבטיה, בזמן שהיא מענגת את עצמה. ההר במכנסיי גדל וגדל.
אני פשוט יושב וצופה בה עד שהיא גומרת ומסיימת להתקלח, כשהיא מסיימת להתקלח ומכבה את המים היא מסתובבת וכמעט נופלת כשהיא רואה אותי שם.
״מה אתה עושה פה משוגע״ היא אומרת ולוקחת מגבת כדי לכסות את גופה ״צופה בך, וזה פאקינג מחרמן בייבי״ אני אומר ומתקרב אליה.
״כמה זמן אתה כבר פה״ היא שואלת ומסיימת לקשור את המגבת על גופה, ״מספיק״ אני אומר ומוצץ את צווארה, היא גונחת ״את מי את מעדיפה? את הלשון לי או את האצבעות שלך״ אני שואל ומסתכל לעיניה בצחוק.
״ראית את זה?״ היא שואלת במבוכה ומתרחקת ״אין לך מה להתבייש מותק, זה היה הדבר הכי מחרמן שראיתי כל הפאקינג חיים שלי״ אני אומר ומקרב אותה אליי בחזרה.
אני מתחכך עם הזקפה הגדולה שלי באיברה, אך מפריד בינינו בחתיכת בד של המגבת המזדיינת.
אני תולש את המגבת מגופה וזורק אותה הצידה ״מה אתה עושה?״ היא שואלת בבלבול ומנסה לכסות את גופה עם ידיה ״את מתביישת ממני״ אני קובע ומתעלם לחלוטין ממה שהיא שאלה הרגע ״למה את מתביישת ממני?״ אני שואל בקול נוקשה ומזיז את ידיה מגופה תוך כדי שאני מסתכל עמוק לתוך עיניה.
״לא יודעת״ היא אומרת ומזיזה את ידיה מגופה לבד ״זואי, למה את מתביישת ממני?״ אני שואל בקול טיפה מגרה ומסתכל אל תוך עיניה ״כי אני שונאת את איך שאני נראת ואני לא רוצה שתשנא גם אתה״ היא פולטת במהירות ומסתכלת אל תוך עיני לפני שהיא פורצת בבכי, לוקחת מגבת ויוצאת מהחדר אמבטיה.
״לאיפה את הולכת?״ אני רץ ישר אחריה בזמן שהיא נכנסת לחדר ארונות ״אני צריכה להתלבש חכה בחוץ״ היא מייבבת בבכי ״אוקיי אבל תנשמי עמוק, זה הורג אותי לשמוע אותך בוכה״ אני מניח את ראשי על מיטת.
למה היא מפחדת? היא חושבת שאני לא אוהב את הגוף שלה? אני אוהב אותה, למה שהיא תחשוב ככה?
כעבור כמה דקות היא יוצאת מהחדר ארונות, עם שיער מסורק לאחור, פיג׳מה קצרה מבד מבריק, ועם עיניים אדומות ונפוחות שמעידות לי שהיא ישבה ובכתה בחדר ארונות וזה הורג אותי מבפנים לחשוב על זה.
אני נעמד מולה ומסתכל לתוך עיניה כשהיא מפנה מבט, אני מיד תופס בראשה באופן מרגיע ומחזיר את עיניה אליי ״מה קרה זוקי? את רוצה להסביר לי?״ אני שואל ברוגע בזמן שאני רואה את החששות בעיניה.
YOU ARE READING
הסיפור שלנו
Romanceהספר המשך ל״התחלה חדשה״ הבת של תום ואליה זואי והבן של ג׳וי ורייצ׳ל ג׳קסון שתמיד שנאו אחד את השני, למרות שהם כל הילדות גרים ביחד, מה יקרה כשג׳קסון יתחיל לפתח רגשות לזואי חברת הילדות שלו. מה יקרה כשג׳קסון יבין שהיא רוצה אותו? האם הוא רוצה אותה גם? האם...