(בתמונה- זואי)
עבר שבוע מאז התקרית המוזרה במיוחד עם ג׳קסון, הוא לא דיבר איתי מאז והוא רק ניסה להתחמק ממני.
החלטתי שהיום אני הולכת לדבר עם האחים שלי, על להתחיל לצאת עם בנים. הסיכויים שהם יסכימו הם כמעט אפסיים, אבל חשוב לי לדבר איתם על זה וגם ג׳ס עוזב מחר אז אני רוצה לדבר איתם כל עוד הוא פה.
כשאני מגיעה לאמצע הבית אני שומעת אותם מהחדר של ג׳ייסון, יש לו את החדר הכי גדול בבית חוץ מההורים שלנו. החדר שלו היה החדר של ג׳סטין פעם, אבל מאז שהוא עזב ג׳יי השתלט עליו.
״היי אחימוס״ אני אומרת כשאני נכנסת לחדר של ג׳יי הוא יושב משחק במחשב, קול על המיטה שלו בטלפון וג׳ס יושב על הכורסא כשאוליביה הבת זוג שלו יושבת עליו והם מתמזמזים. מזעזע.
״הלו!״ אני צועקת כי הם לא שמעו אותי בפעם הראשונה, ואז כוחם מפנים אליי את ראשם. ״היי אחות, מ׳נשמע?״ אומר ג׳יי עם קיצור מוזר של שתי מילים.
״אני בסדר, אני יכולה לדבר איתכם על משהו?״ אני אומרת ואוליביה יורדת מג׳ס. ״בטח״ אומר קול ומניח את הטלפון ״אוליביה יש מצב שאת יוצאת? אני רק צריכה לשאול אותם משהו אישי״ אני שואלת אותה בלי נעימות ״בטח, אני אהיה בחדר שלך״ היא נותנת לאחי נשיקה ויוצאת מהחדר.
״אוקיי, מה הבעיה?״ שואל אותי ג׳יי ואני מתיישבת ״אני רוצה שיהיה לי חבר״ אני אומרת במהירות ״לא״ אומרים שלושתם בו זמנית ״למה?! זה לא פייר בגיל שלי אתם כבר תקעתם את הזין שלכם בכל מה שזז ואני לא יכולה חבר נורמלי?״ אני שואלת בכעס ״יש לה נקודה״ אומר ג׳ס ולוקח שאחטה מהסיגריה האלקטרונית שלו.
״ג׳ס אין מצב שאתה איתה בזה, תנסה לדמיין איזה מזדיין מכניס את הלשון לגרון שלה, לא קורה אחות״ אני נזכרת במה שקרה עם ג׳קסון שבוע שעבר ״אולי נסגור שלפני שאני אצא עם מישהו אני אשאל אתכם עליו, והוא יהיה חייב לעבור על ידכם סינון?״ אני שואלת כדי לנסות את מזלי מחדש.
״אני מסכים עם זה״ אומר ג׳ייסון ״גם אני״ אומר קול ״אז אני מניח שכן״ מסכים ג׳ס ואני מחבקת אותו ״תודהה״ הוא מחבק אותי בחזרה ״אם תסלחי לי עכשיו אני אלך לדפוק את חברתי השווה, שמחכה לי בחדר שינה, כי העפת אותה מפה״ ג׳ס אומר ואני נגעלת ״ג׳ס יש לי להקיא תפסיק״ הוא מנשק אותי במצח ״נסיכת התמימות שאת״ ויוצא מהחדר.
״באלי חברה״ בוכה קול ואני צוחקת ״למה אתה רוצה חברה קולי?״ אני צוחקת עליו ״כי זה סקס מתי שבאלי, אוףף״ ג׳יי גם צוחק עכשיו ״טוב, כיאילו תוכל להחזיק מחוייבות ליותר מ7 דקות״ גייס אומר בצחוק ״אוףף״ מתבכיין קול וחוזר לטלפון שלו.
״טוב אני הולכת לדבר עם אמיליה, להתראות״ ובזה אני יוצאת מהחדר. האמת שאני לא הולכת לדבר עם אמיליה, והיא הייתה ממש כלבה אליי בזמן האחרון אבל פשוט הייתי צריכה סיבה לצאת משם.
YOU ARE READING
הסיפור שלנו
Romanceהספר המשך ל״התחלה חדשה״ הבת של תום ואליה זואי והבן של ג׳וי ורייצ׳ל ג׳קסון שתמיד שנאו אחד את השני, למרות שהם כל הילדות גרים ביחד, מה יקרה כשג׳קסון יתחיל לפתח רגשות לזואי חברת הילדות שלו. מה יקרה כשג׳קסון יבין שהיא רוצה אותו? האם הוא רוצה אותה גם? האם...