פרק 4- קצר מידי

268 9 2
                                    

קמתי בבוקר אחרי לילה שלם של צחוקים עם המשפחה שלי, ראינו טלוויזיה וגם ג'קסון היה, הוא הגניב אליי מבטים חושקים פעם בכמה דקות ורציתי אותו ממש, כיאילו ממש! בשעה מסויימת הוא הלך הבייתה ואני נשארתי עם האחים שלי כי גם ההורים שלי עלו לישון.

קול וגייסון שתו, והרבה ובסוף קול הקיא וגייסון נרדם בצחוק. חתיכת לילה...

אבל עכשיו בוקר, ואני נכנסת להתקלח כי לא הספקתי להתקלח אתמול אחרי מה שקרה, אז אני צריכה את זה.

כשאני יוצאת מהמקלחת יש לי את הבגדים שהכנתי לעצמי לפני, הם קצרים אבל חם ואנחנו גם ככה לבד בבית אז לא אכפת לי.(תמונת הפרק.

אני יוצאת מהחדר והולכת לסלון, הוא ריק חוץ מההורים שלי שזה מוזר בהתחשב בזה שזה יום שישי, ואין לנו בית ספר ביום שישי ״היי״ היא מחייכת להורים שלי ״קצר מידי״ קובע אבא שלי ואני נאנחת ״זה רק אנחנו, אני לא מתכוונת לצאת עם זה״ אני אומרת לו ״טוב, אבל רק בבית״ אמא שלי מצחקקת.

״איפה הקופים?״ אני שואלת אותם ״אצל ג׳ייסון בחדר״ אמא שלי עונה לי בקול שלוו אני מהנהנת ״טוב אני אלך אליהם״ אני אומרת ומתחילה ללכת לכיוון החדר של אחי.

״היי!״ אני נכנסת בחיוך לחדר של אחי הגדול, קול יושב על המיטה שלו, עם בחורה יושבת עליו, ג׳ייסון מתמזמז עם מישהי על הכיסא ומשום מה גם ג׳קסון שם, אבל הוא לבד? ובטלפון שלו.

״היי!?״ אני צועקת יותר חזק וכולם מפנים אליי מבטים. ג׳קסון סורק אותי מכף רגל ועד ראש ומראה לי בעיניו כמה הוא רוצה אותי עליו, ג׳ייסון בוחן אותי במבטו ונראה כועס וקול עושה אותו דבר.

״חשוף מידי!״ האחים שלי צועקים ביחד ורק אז ג׳קסון מפנה את צומת ליבו לבגדים שלי והבעת פנים שלו הופכת לעצבנית ״שקט שניכם״ אני נכנסת וסוגרת את הדלת, ״מי את? זונה״ שואלת הבחורה שיושבת עם קול ״כן מי את?״ מוסיפה זאת שנמצאת עם ג׳ייסון.

קול וג׳ייסון דוחפים את הבנות מעליהם ״זאת אחותנו עכשיו עופו מפה״ אומר קול בשאגה, הבנות אוספות את הגקטים שלהם וממהרות החוצה, ״תפסיקו להביא לכאן זונות״ אני מתיימרת לאחיי ״טעות שלנו״ אומר ג׳ייסון ומרים ידים כחף מפשע.

״למה את לובשת את זה?!״ שואל בכעס קול וחוזר לבגדים שלי ״כי אנחנו בבית, ואין בעיה עם זה?״ אני מנסה את מזלי ״טענה טובה, אבל זה קצר מידי״ אומר ג׳יי ״אבא אמר שזה בסדר״ אני אומרת ״אה, בסדר אבל רק בבית״ קול אומר ופותח את הטלפון שלו.

ואז אני מקבלת 2 הודעות אז אני פותחת את הטלפון, וזה מגקסון, אני מרימה את העיניים שלי הוא בוחן אותי במבטו, אז אני פותחת את ההודעות.

ג׳קסון בשעה 10:55- ממש לא מעניין אותי מה האחים שלך אומרים, את לא לובשת את החרא הזה יותר!

הסיפור שלנוWhere stories live. Discover now