פרק 20- החזרה

291 7 1
                                    

כעבור שבוע וחצי:
נ.מ: ג׳קס

היום אני וג׳יי חוזרים לסופ״ש בבית ואני לא יכול לחכות, בשלושה ימים האחרונים פחות יכלתי לענות לזואי כי ממש חרשתי למבחן שהיה לנו היום בבוקר אבל היום אני הולך לראות אותה והכל יחזור להיות בסדר.

כשאנחנו חוזרים לדירה אחרי המבחן בשעה 10:37 בבוקר אני פותח את הטלפון שלי פעם ראשונה היום, ויש לי 5 שיחות שלא נענו מאתמול מזואי ו9 הודעות ממנה, שאר ההודעות הם מאנשים לא חשובים או מגרייס אז אני פותח את ההודעות של זואי.

זואי בשעה 23:08- ניסיתי להתקשר אבל אתה לא בדיוק עונה, תתקשר כשתוכל אני אנסה לא להירדם💕
זואי בשעה 00:56- היי אני ממש עייפה אבל גם דואגת, הכל בסדר?
זואי בשעה 01:08- אני מצטערת שאני חופרת... אם אתה כועס לפחות רק תראה את ההודעות שאני אדע שאתה כועס.
זואי בשעה 01:21- הערתי את ג׳יי הוא אמר שהוא לא ראה אותך מאז הארוחת ערב.
זואי בשעה 01:22- ג׳קסון אם אתה כועס זה באמת בסדר, רק תגיד...
זואי בשעה 01:45- הערתי שוב את ג׳יי והוא בדק בחדר שלך, נרדמת..
זואי בשעה 01:46- מצטערת על החפירה בייב.
זואי בשעה 01:46- הלכתי לישון, לילה טוב.
זואי בשעה 01:47- אוהבת אותך❤️

אני מרגיש רע כי הבטחתי לה שאני אתקשר אבל נרדמתי בשעה 22:00 בערך אחרי לימודים בלתי פוסקים, אז אני כותב לה הודעה.

ג׳קסון בשעה 10:45- היי מותק, אני בכלל לא כועס ואני ממש מצטער שלא התקשרתי למרות שהבטחתי, נרדמתי כמו מטומטם, ולא את לא חפרת בכלל אני שמח שאת דואגת לי. אני מתגעגע ואוהב אותך הכי בעולם, זה לא יקרה יותר❤️

אני שולח ומרגיש כמו בן אדם חרא, לא מספיק היא צריכה לסבול ולהיות לבד אני גם נותן לה את ההרגשה שהיא חופרת ושאני לא רוצה לדבר איתה.

אני עונה על שאר ההודעות ששלחו לי בלילה ומכבה את הטלפון.

היא לא רואה את ההודעה למרות שאני לא מפסיק לבדוק כל שנייה, ואני וג׳יי יוצאים הבייתה.

כשאנחנו חונים מחוץ לבית שלהם כי החלטתי שאני צריך לראות אותה קודם אז שנינו עולים וג׳יי פותח עם המפתח שלו את הבית ואנחנו נכנסים פנימה.

קול, זואי וההורים שלהם יושבים ושותים תה מול הטלווזיה קול הראשון להסתובב ולקום להגיד שלום וישר אחריו זואי מסתובבת וכשהיא רואה אותי והעיניים שלנו נפגשות.

כל מה שקרה בשלושה ימים האחרונים לא חשוב כשהיא רצה אליי וקופצת לתוך הידיים שלי.

אני שואף את שיער שלה ותופס אותה מהרגליים שלה כשהיא מלפפת אותם סביבי ״התגעגעתי״ אני אומר והיא מניחה את ראשה בשקע צווארי ״אני אוהבת אותך״ היא לוחשת לאוזן שלי ואני מרגיש את הבד של הבגד המאוד, מאוד, מאוד קצר שלה ואני מרגיש רכושני למרות שזה רק המשפחה שלה בסביבה.

הסיפור שלנוWhere stories live. Discover now